Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed

Side 5 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Flempa,

Dette er et debatforum.

Hvis du udelukkende søger rygklappere tror jeg at du skal prøve et andet sted. Et hvervemøde eller noget i den retning. Den resterende del af befolkningen har meninger, holdninger og standpunkter. Og somme tider er de forskellige fra dine...

mvh Carsten
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten

 

Nej rygklapper er det nok af i Danmark*SS* Jeg forventer nok personer med med åben sind der ser muligheder istede for problemer. Men jeg giver jer alle ret det er ikke nemt at tjene penger på nogen som helst forretning. Der skal hårdt arbejde til, det glemmer mange bare at fortælle,, det lyder nemmere end hvad det er.. Men lyder ikke en stillings annonce i Jyllands posten bedre end hvad den er??? joda, man vil ju ha de bedste til at søge... Kender e som søgte et sælger arbejde der med mellem 50-60 dager på rejse, han havde 125 dage*SS* Og det var ikke nogen hemlighed..

 

Det jeg er mest chokered over det hvor lidt nogle af dem som er med på debatten læser hva der sker på verdens plan hvordan forretnings livet ændres hvor marked er på vej, tror at de fleste her læser kun den lokale avis

 

I en Yale rapport regner de med 2015 kommer mellem c.a 70 % af all handel i hjemmet at ske MLM

 

På top 3 af alle industrier sevices i omsætning,, der ligger MLM

 

det er ikke så ringe   

 

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

 

Nej ikke helt

 

for at får den hurtige bonus

 

skal man ha 10 personlige kunde points

man skal ha 2 stk forhandler som hver har 5 kunde points

 

Kunder betaler ikke noget men spare penge

Forhandler ja 3000 plus moms

Men Hans kom til et møde og se

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Flempa

 

Er det rigtigt forstået, at hvis Disse 2 forhandlere og 10 kundepoint nås inden 30 dage,

udløser dette en bonus på 600 Euro ????????

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Flempa!

 

Det er personligheder som dine, der får mig til at ryste på hovedet og tænke på om du overhovedet forstår hvad der sker omkring dig.

 

Jeg kan på dine indlæg tydeligt læse at din argumentation, er det du lærer fra møderne. Det er de argumenter som folk der har lang tids erfaring med MLM, fortæller du skal bruge, når folk har en anden holdning en "MLM-holdningen"

 

Der er bare en ting du ikke har forstået på møderne, og det er at du skal accepter at folk har en anden holdning end dig. Jeg kan jo godt læse på dine indlæg, at du ikke er i nærheden af at være økonomisk uafhængig, for ellers ville du da have været mere aktiv og hjulpet din kusine mere.

 

Du taler om frihed og god økonomi i MLM. Det er der også nogle der har, men hvor mange er det, der virkelig får succes, udaf dem der starter op? - Du bør kende numbers game. Det er netop derfor du ikke tænkte på at hjælpe din kusine, men istedet tro at det var numbers game.

 

Ja, jeg har været aktiv i MLM.

Ja, jeg har tjent gode penge.

Ja, jeg mistede min forretning på 2 måneder og fik et hul i min økonomi.

Ja, jeg kender 3-4 danskere som ikke skal tænke op penge resten af deres liv. Ud af hvor mange der har tabt penge på forretningen?

 

 "Det går ikke så godt for dig,,, at du ikke kan se det 2+2=4"

- Jeg tror det går helt fint for Hans. Jeg kunne sætte min store tvivl til, om det går helt så godt for dig???

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej the Game!!!!!!

 

Ja sjovt at læse noget fra nogen som har mistede det hele på 2 mån*SS*  

 

Men du har ret jeg kender amnge som har tjent en formue!!! og kender en del som ikke har gået så godt for. Men ved du hvad er de samlede faktorer for dem som det ikke har gået så godt for???  

 

hvorfor jeg går til mange møder??? ja man kan ju komme og hjælpe andre der,, man har måske selv gæster med, vi hjælper hinanden i denne forretning.. og ja som ny lær man fra møder, jeg er der for at lære andre.. Men jeg kan se du har ikke fattet det og nok derfor du mistede det hele, det handler ikke om dig det handler om dem, hjælp andre til success så for du selv 

 

Og ja om jeg har tjent penge, ja det kan man nok kalde det*SS* 

 

Få det med min kusine afsluttet hun havde stoppet inden jeg begyndte med det*SS* så nej jeg ku ikke hjælpe*SSS*

 

Et numbers game ja det er der for dem som ikke vil arbejde. For dem som arbejder hårdt har vision gå på mod og lidt talent skal der også til 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 10:00:22 PM Forfatter: Flempa
[...]
I en Yale rapport regner de med 2015 kommer mellem c.a 70 % af all handel i hjemmet at ske MLM


På top 3 af alle industrier sevices i omsætning,, der ligger MLM



 

Jeg bliver altid skeptisk, når der i en MLM-debat bliver slynget tal ud med vage henvisninger. Gider du ikke gøre den skepsis til skamme, og vise mig hvilken Yale rapport det drejer sig om, samt hvor du ser at MLM omsætningsmæssigt ligger top3 i industriservices?

Fatter ikke det med "industrier services", MLM er vel handel? Så hvis det giver mening, skulle man vise, hvor stor en del af verdens (evt. private) handle, der bliver solgt via MLM-selskaber.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 8:04:39 PM Forfatter: Flempa
Men jeg bliver nødt til at spørge om du har svært med at det går godt for andre ... Eller du ikke har nogen familie og venner derfor du er så bange for MLM eller du har måske brændt fingrerne på noget før, fordi noget er der....


Hvis du har en psykoanalytisk uddannelse, må jeg respektere din analyse. Hvis du blot er telefonliniesælger, så tror jeg du bør holde dig fra psykoanalysen. Jeg har masser af familie og masser af venner, jeg har ikke brændt fingrene på MLM, og jeg har ingen problemer med at det går godt for andre.

Jeg har ikke engang problemer med at nogen dyrker MLM - det må de fuldstændig selv om. Men det irriterer mig, når mennesker lokkes ind i forretninger på falske forudsætninger. Jeg finder det meget problematisk, at konceptet er så vanskeligt at beskrive, at man ikke på skrift kan svare på Claus'' fire helt konkrete spørgsmål til indtjeningen. Når jeg vurderer, om jeg vil gå ind i en bestemt forretning eller ej, vil jeg kende mine indtjeningsmuligheder. Min oplevelse af det ene hvervemøde, jeg har været til, er ikke, at der gøres meget ud af objektiv orientering. Tvært imod gøres der meget ud af solstrålehistorier og salgstaler. Det var muligt at underskrive aftaler på stedet, men det var ikke muligt at få dem med hjem til gennemsyn.

 

Derimod interesserer jeg mig for, hvad der driver mennesker til at handle som de gør, og det synes jeg vi har fået glimrende belyst i denne tråd.

 



Men Hans jeg skal sende dig en fremtids rapport fra et ''lille'' universitet i som hedder Yale så kan du læse om fremtiden for MLM og for alle handels virksomheder *SSS* men vil du ha den oversat først eller



Jeg oplever din sidste sætning - den om oversættelse - som om du håner mig, men det er formentlig en misforståelse, for sådan begår ordentlige mennesker sig jo ikke i et debatforum.

Jeg er bedøvende ligeglad med en rapport fra Yale om MLMs eventuelle kommende storhedstid. Jeg kan slet ikke se, hvordan den vedkommer mig. At forskere på Yale måske spår MLM en stor fremtid påvriker ikke mit syn på, hvordan jeg vil omgås min familie og mine venner. Det er jo ikke sikkert, at den klogeste vej er den, som de fleste vælger? I øvrigt føler jeg mig sikker på at have hørt en Yale-rapport omtalt, som beviser, at rygning ikke er farligt - selv Yale-folket kan tage fejl.

 

Jeg synes, vi skal holde os til sagen og konkludere:

Du opfordrer folk til at gå ind i et MLM-system - eller mere præcist ACN.

Jeg opfordrer folk til at lade være.

Du har fremlagt dine argumenter.

Jeg har fremlagt mine.

 

mvh Hans


Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej  Tommy

 

Ja du har ret skal altid være skeptiskt med tal og anlyser.. men kigger du på de 3 i toppen var der nu har jeg måske fejl på nr 1 og 2

Olie energi gas nr 1

IT  software kommunikation nr 2

MLM nr 3

 

så ja

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 10:43:16 PM Forfatter: Flempa
Hej the Game!!!!!!


Ja sjovt at læse noget fra nogen som har mistede det hele på 2 mån*SS* 

 

Jeg vælger at ignorer en så syg form for humor!!!!!!!!!

 


Men du har ret jeg kender amnge som har tjent en formue!!! og kender en del som ikke har gået så godt for.

 

Jeg ved ikke lige hvad du svarer på her. Jeg har ikke givet dig ret i noget omkring: mange der har tjent en formue??

 

 


Og ja om jeg har tjent penge, ja det kan man nok kalde det*SS* 

 

Hvad har du tjent i snit pr.måned?


 


 

Et numbers game ja det er der for dem som ikke vil arbejde. For dem som arbejder hårdt har vision gå på mod og lidt talent skal der også til

 

Nej,- du har ikke forstået numbers game! Numbers game er det antal nej du skal have, for at få et ja. Det er statistik. Jeg ved ikke hvad det er du ævler om.

 



 

 

 

 

Side 5 ud af 9 (87 indlæg)