Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed

Side 6 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 11:00:41 PM Forfatter: Flempa
Olie energi gas nr 1

IT  software kommunikation nr 2

MLM nr 3



Hvordan hænger det sammen?

Jeg troede faktisk, at ACN netop handlede med kommunikation, og til dels også gas?

Er det ikke en sammenligning af ærter og bananer? Sammenligner man ikke brancher med en handelsmetode.

Jeg føler mig sikker på, at kilden til denne sammenligning er et MLM-selskab, men jeg kan jo tage fejl?

 

mvh Hans

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tvært imod gøres der meget ud af solstrålehistorier og salgstaler. Det var muligt at underskrive aftaler på stedet, men det var ikke muligt at få dem med hjem til gennemsyn.

 

Det vil jeg give dig helt ret kalrt man må få kontrakt hjem klart mange vil ikke skrive på stedet, de skal lige tænke over det. Der synes jeg den forhandler har lavet en mega fejl er HELT PÅ DIN SIDE DER

 

solstråle historier,, ja det er ju salgstaler skal der være. Du prøver måske ikke sælge dit på nettet???  Men ja der har vært en del overdrivelse og det kan jeg ikke lide.. jeg synes man skal holde sig til en fornuftig plan,

 

Jeg tror vi får mange med fordi vi holder en rimlig lav profil på vores møden.

 

Om du har læst hvad jeg har sagt hele tiden det tager tid og er hårdt arbejde, det er mange som vil det skal lyde nemmere end hvad det er, men hvilken branche er ikke sådan*SS*

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hans

 

Du kan være helt rolig jeg er ikke psykolog eller noget, men noget jeg måske skal overveje*SS*

 

Dejligt du kan se hvor guldet er*SS* fordi ACN har noget af alt der*SS* lidt fra nr 1  lidt fra nr 2 og ja nr 3 og nu hvor monopolet er brudt så kommer der flere og flere lænder for os nu åbner vi snart i Polen Tjekkiet Hungarn og i Asien. kan du se muligheder,, det kan jeg kender mange i Polen jeg har snakket med har et godt netværk i Tjekkiet og Hungarn jeg er helt oppe i det høje gear*SS*

 

 

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej  Hans glemte at svare

 

er ikke telefon sælger

 

har ikke solgt en telefon i hele mit liv, har nogle gamle mobiler om du vil købe men ellers nej me du kan sagtens få købe dem  skal vi lave en hurtig deal 100 kr/stk har tre*SS* som jeg ikke bruger

 

Jeg giver folk en mulighed at prøve en billigere service det koster ikke noget at skifte til ACN det koster ikke noget at skifte fra ACN  hvad siger du så???

 

hvorfor er det så vigtigt at vide hvad en tjener går du til din nabo og spørge ham,, nej jeg ved så hvad min nabo tjener fordi hun er hos mig men ellers ved jeg ikke... Det vigtigteste er at ma har et mål med sig selv hvad man selv vil tjene og gå efter det..

 

Men ja 16 000 tager c.a 2 mån så kommer man op på det med bonuser om man laver lidt

 

 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Flemming

Nu er vi jo i gang med en debat.

I en debat kan man vælge at tale udenom eller man kan vælge at underbygge sine argumenter.

 

Vil du eller vil du ikke levere kilden til din påstand om sammenligningen af energi-sektoren og MLM-sektoren. For mig at se er det to helt forskellige størrelser, så sammenligningen er uden mening. Jeg vil inderligt gerne forstå baggrunden for sammenligningen. Mit gæt er, at sammenligningen skal tjene det formål at stille MLM-systemer generelt i et bedre lys udfra en idé om, at når det er stort, så er det også godt. Og jeg synes, det minder om en fordrejning af fakta.

 

mvh Hans

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Kilden er fra en anlyse laved på YALE UNI fra Feb 2005 tror jeg nok, jeg fik den i DEC men jeg skal sende den til dig det har jeg lovet og ikke kun det uddrag jeg sidder med det bruger jeg,, men det er gjort i ren omsættning i $ som du ved har olie en meget stor indverkan på verdens marked så ja det er ju nr 1, IT er stadigvæk en stor industri/service og ja MLM som du kan se i en anden debatt er der ekstremt mange MLM virksomheder

 

Om du også går til Yale Oxford og mange andre UNI så har de MLM på programmet nu*SS* skal jeg sende en ansøgning til dig vi kan måske gå sammen

 

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Flempa

 

du skriver du er "helt oppe i det høje gear"

 

Bare rolig det tror jeg nok vi alle har fattet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 11:22:25 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Nu er vi jo i gang med en debat.

I en debat kan man vælge at tale udenom eller man kan vælge at underbygge sine argumenter.


Vil du eller vil du ikke levere kilden til din påstand om sammenligningen af energi-sektoren og MLM-sektoren. For mig at se er det to helt forskellige størrelser, så sammenligningen er uden mening.

 

Ligesom Hans, vil jeg stadig gerne have en kilde på de tal, samt et link til den Yale rapport. Hvis du bruger tal og rapporter i din argumentation, må det være fair at bede om en kilde - "en rapport fra Yale", tæller ikke som en kilde :).

Send evt. via PM.

 

Samtidig må du gerne forklarer hvad  "industrier services" dækker over, jeg havde egentlig ikke troet at det dækkede telefoni og olie da det vel henholdsvis er handel og service - så er vi ude i en rimelig bred sammenligning, hvilket kan være fint, men så tvivler jeg på at MLM har en tredje plads.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 11:29:29 PM Forfatter: Flempa
Kilden er fra en anlyse laved på YALE UNI fra Feb 2005 tror jeg nok, jeg fik den i DEC men jeg skal sende den til dig det har jeg lovet og ikke kun det uddrag jeg sidder med det bruger jeg,, men det er gjort i ren omsættning i $ som du ved har olie en meget stor indverkan på verdens marked så ja det er ju nr 1, IT er stadigvæk en stor industri/service og ja MLM som du kan se i en anden debatt er der ekstremt mange MLM virksomheder


Om du også går til Yale Oxford og mange andre UNI så har de MLM på programmet nu*SS* skal jeg sende en ansøgning til dig vi kan måske gå sammen



 

Kom med en title og forfatter, gerne ISBN hvis der er det. Et lille sted som Aalborg Universitet kan spytte +500 rapporter ud på en god måned, og Yale har sikkert mange flere. Så kom med noget info, så vi kan finde rapoprten eller send fluks noget læsestof :)

 

Den linie jeg går på, på Aalborg universitet, har 600 studerende og producerede 120 rapporter i denne måned - så de 500 er sikkert for lavt sat.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da stadig noget vrøvl at betragte MLM som en branche.

Det svarer lidt til at sammenligne handlen med frisk frugt i Danmark med Brugsens samlede omsætning. Begge tal er interessante, men sammenligningen siger intet.

 

Desuden er det ligegyldigt om MLM er stort eller småt.

Dansk Supermarked er stort i Danmark, og Mærsk Møller er en rig mand.

Det betyder ikke, at jeg bryder mig hverken mere eller mindre om at komme i disse butikker.

BIVA har en stor markedsandel på møbelmarkedet i Danmark - det gør ikke møblerne til en højrere kvalitet.

Tupperware har nogle fine produkter - men det er i enhver henseende usammenligneligt med ACN.

 

Derfor er rapporten fuldstændig ligegyldig - uanset om den kommer fra Yale eller fra Bøvling skole.

 

mvh Hans

Side 6 ud af 9 (87 indlæg)