Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed

Side 7 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg lige læst noget af denne tråd...

Og læser så Flempa vælger ACN frem for familien (ligsom hun har sagt hans unge er tude grim og snot dum)
Kan heller se det fede i ACN...
Technologien der bliver brugt er gammel / den samme vi har idag...
Og efter det jeg kan regne sammen er det jo heller ikke billigt...

Bare for mig at se er det endnu et pyramide spil der er igang...

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 11:21:59 PM
Forfatter: Flempa

(...) er ikke telefon sælger

har ikke solgt en telefon i hele mit liv, (...)

Det var et af de bedre grin, jeg har fået i år...

Jeg tror, min deltagelse i tråden vil slutte med denne bemærking:
Jeg kender ham med den danske nummerplade ACN og er mange gange blevet inviteret til ACN-møder, som afholdtes i hans lokaler, hvor jeg underviste i fri software.

For mig knækkede filmen, da han forsøgte at overbevise mig om, at MLM var det samme som fri software/Open Source. Jeg tænkte mit, mens jeg sagde "Tak, men nej tak".

Vi blev først ACN kunde, da en af vores venner overtalte min daværende kæreste til det. Jeg accepterede blot, da jeg vidste at vi ville spare penge, men også med et krav om ikke at blive forhandler - og sådan er det blevet. Jeg må huske at spørge vennen om, hvordan det går med hans ACN-forhandling, da jeg ikke har hørt noget om det siden han fik os som kunder for et par år siden - og da var han også helt oppe at ringe.
Og for i øvrigt held og lykke til dig Flempa med de nye markeder - hvis du kommer ind i toppen af pyramiden i et af disse lande,
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Ken

 

Ja tænk om man valgte ACN foran familien nej imorgen skal vi til legoland og hygge og du jeg tjener penge mens jeg går der.. Hvad gør du?? Jeg kan se at mine kunder i USA Canada Australien de ringer nu nogle bruger måske el og gas*SS* hvad gør jeg så mens jeg sover?? hvad gør du?? håber på at sælge en computer imorgen.

 

Livet er fedt for nogle

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus

 

Ja men ved hvem han er,, jeg er jyde her*SS* holder mig herover men har mødt ham et par ggr..

 

Men det er mange der kun er kunder og ikke vil være forhandler og kan ikke se fejl i det, hvis man har det godt som kunde og ikke har tid mulighed eller andet så være kunde..

 

 

For mig handler det ikke om at komme i toppen for mig handler det om frihed om sikker fremtid og om at ha det sjovt men det er hårdt arbejde tils vi kommer til det.-

 

Ok ikke den mest heldige at samligne med software.. ikke den jeg bruger*SS* men vi gør alle fejl, jeg har gjort fejl men det lær man af 

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvom jeg sidder og ser tv eller sover så tjener jeg da osse penge...
Har nogle små projekter som faktisk bare køre af sig selv og lader pengene komme af sig selv...

Jeg har det bare sådan jeg hellere putte noget slid og tid i det jeg laver end at sidde på den flade det meste af dagen og vente på penge...

Men det var så hellere ikke det jeg skrev om før...

Den måde du skrev det på ang. din kusine var næsten som om du var Gollum "my precioussss".
Kan ikke huske på hvilken side det var på men der var en film (som var tid om at loade)
Der blev sagt ACN brugte den nyeste technologi... som jo faktisk er noget gammel nu...
Og ACN er heller ikke billigt...

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/29/2006 12:41:00 AM Forfatter: Claus Agerskov
Dato: 6/28/2006 11:21:59 PM Forfatter: Flempa

(...) er ikke telefon sælger

har ikke solgt en telefon i hele mit liv, (...)


Det var et af de bedre grin, jeg har fået i år...

Jeg tror, min deltagelse i tråden vil slutte med denne bemærking:

Jeg kender ham med den danske nummerplade ACN og er mange gange blevet inviteret til ACN-møder, som afholdtes i hans lokaler, hvor jeg underviste i fri software.

For mig knækkede filmen, da han forsøgte at overbevise mig om, at MLM var det samme som fri software/Open Source. Jeg tænkte mit, mens jeg sagde 'Tak, men nej tak'.

Vi blev først ACN kunde, da en af vores venner overtalte min daværende kæreste til det. Jeg accepterede blot, da jeg vidste at vi ville spare penge, men også med et krav om ikke at blive forhandler - og sådan er det blevet. Jeg må huske at spørge vennen om, hvordan det går med hans ACN-forhandling, da jeg ikke har hørt noget om det siden han fik os som kunder for et par år siden - og da var han også helt oppe at ringe.


Og for i øvrigt held og lykke til dig Flempa med de nye markeder - hvis du kommer ind i toppen af pyramiden i et af disse lande,




 



I ACN tjener man provision i OP TIL 7 niveauer.



 



Med Amino-sprog betyder det, at man kan opbygge sin egen mini-pyramide, hvilket networkere kalder et netværk.



 



Men det er vigtigt at forstå, at en person i fx 1. eller 2. niveau kan opbygge en større organisation / netværk i hans 7. niveauer end upline.



 



Team Kubic bliver formentlig RVP til eventet i København.



 



Et sidste forhold, som er vigtig at forstå omkring indtjening i NM, er, at langt langt de fleste networkere arbejder med NM i deres FRITID. I hvert tilfælde starter man med det i sin fritid.

Når man så mener, at man tjener nok til at kunne leve af sin forretning kan man gå ned i tid på sit almindelige arbejde eller helt sige op.



 



 



Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 2:22:27 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation


 


Det er dejligt, at der endelig er en MLM-person, som står ved, at pyramiden er det væsentlige. Normalt skal man høre på en masse crap om, hvor godt produktet er. Men hvis pyramiden skaber indtægten, må der jo også være nogen i bunden, som betaler. Jeg gætter på, at det koster lidt at blive forhandler - mon ikke de penge overstiger eller matcher indtægterne fra telefonien? Og hvis de gør - hvad er da forskellen på denne forretning og et pyramidespil?



Jeg har dog ingen forhåbning om, at det skal lykkes mig at forklare dig forskellen på MLM og rigtig selvstændig virksomhed.










 



Hans



 



Jeg betragter dig som værende rimelig fornuftig.



 



Lad os nu prøve at få diskussionen udover pyramidespils-stadiet...!?



 



I følge  www.Forbrug.dk  er pyramidespil kendetegnet ved IKKE at have produkter og dermed heller ingen kunder.



 



Produktet skal tilmed være konkurrencedygtigt - og kan altså fx ikke være en lille elektronikdims eller en dvd-film til fx 3000 DKK.



 



Omsætningen skal hovedsageligt og langt overvejende komme fra produkterne (kunderne) og i meget mindre grad fra ansøgningsgebyret for opstartslicensen.



 



Hos ACN Danmark A/S kommer mere end halvdelen af omsætningen ca. 98 % fra produkterne og de sidste ca. 2 % fra ansøgningsgebyret.



 



I 2004 havde ACN Danmark A/S en omsætning på ca. 130 mio. DKK.



2 % af dette giver 2,6 mio DKK.



3750 DKK i ansøgningsgebyr giver 693 nye repræsentanter i 2004.



Med ca. 2500 repræsentanter på daværende tidspunkt må 693 NYE siges at være højt sat.



 



Konklusion: ACN Danmark A/S er en lovlig virksomhed indenfor NetværksMarkedsføring og Telekommunikation.



 



ACN Danmark A/S er registreret, kontrolleret og godkendt af Erhvervs- og Selskabsstyrelsen samt IT- og Telestyrelsen. Har udbudt serviceydelser i Danmark siden 1999 og USA siden 1993.



 



Hvis ACN Danmark A/S havde været ulovligt pyramidespil, så havde virksomheden været lukket for længe længe siden.



 



Repræsentant-netværket har en pyramidelignende struktur, men dette er ikke ulovligt.



 



Man tjener en tilbagevendende provision på kundernes telefoni-forbrug i op til 7. niveauer.



 



Der er desuden mulighed for at tjene KundeFormidlingsBonus på baggrund af væksten af nye kunder i løbet af en kalendermåned.



 



 



Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/1/2006 9:11:45 PM
Forfatter: www.AcnMobile.dk


Omsætningen skal hovedsageligt og langt overvejende komme fra produkterne (kunderne) og i meget mindre grad fra ansøgningsgebyret for opstartslicensen.




Hvis man skal tage den amerikanske definition på, hvorvidt det er en pyramidefidus er det faktisk hvor stor en del af omsætningen, der kommer fra kunder og dermed ikke repræsentanter, der er vigtig. Der er ikke kørt nogen sager i Danmark på, hvor stor en del det skal være for at være legalt, men i flere stater i USA ligger den på 70% (Kilde: 93 F.T.C. 618, 716-17
(1979)). Dvs. at 70% af omsætningen skal være fra personer der ikke er involveret i firmaet. Og ifølge de officielle tal var det meget få firmaer der kunne overholde den procent-del. Hvorvidt ACN kan, mangler der tal-materiale på.





Dato: 7/1/2006 9:11:45 PM
Forfatter: www.AcnMobile.dk

I 2004 havde ACN Danmark A/S en omsætning på ca. 130 mio. DKK. 2 % af dette giver 2,6 mio DKK.
3750 DKK i ansøgningsgebyr giver 693 nye repræsentanter i 2004.
Med ca. 2500 repræsentanter på daværende tidspunkt må 693 NYE siges at være højt sat.

 

Tjaah - eller også er der stor udskiftning af dem... Dit tal burde være 867 i øvrigt - omsætningen er uden moms, så du kun skal dividere med 3000. Jeg ville ikke se det som en positiv ting at der var så stor udskiftning af repræsentanter.

Men da sjovt nok at få nogle tal på banen.
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/2/2006 1:56:15 AM Forfatter: Magnus Lund
Dato: 7/1/2006 9:11:45 PM
Forfatter: www.AcnMobile.dk


Omsætningen skal hovedsageligt og langt overvejende komme fra produkterne (kunderne) og i meget mindre grad fra ansøgningsgebyret for opstartslicensen.




Hvis man skal tage den amerikanske definition på, hvorvidt det er en pyramidefidus er det faktisk hvor stor en del af omsætningen, der kommer fra kunder og dermed ikke repræsentanter, der er vigtig. Der er ikke kørt nogen sager i Danmark på, hvor stor en del det skal være for at være legalt, men i flere stater i USA ligger den på 70% (Kilde: 93 F.T.C. 618, 716-17
(1979)). Dvs. at 70% af omsætningen skal være fra personer der ikke er involveret i firmaet. Og ifølge de officielle tal var det meget få firmaer der kunne overholde den procent-del. Hvorvidt ACN kan, mangler der tal-materiale på.





Dato: 7/1/2006 9:11:45 PM
Forfatter: www.AcnMobile.dk

I 2004 havde ACN Danmark A/S en omsætning på ca. 130 mio. DKK. 2 % af dette giver 2,6 mio DKK.
3750 DKK i ansøgningsgebyr giver 693 nye repræsentanter i 2004.
Med ca. 2500 repræsentanter på daværende tidspunkt må 693 NYE siges at være højt sat.



Tjaah - eller også er der stor udskiftning af dem... Dit tal burde være 867 i øvrigt - omsætningen er uden moms, så du kun skal dividere med 3000. Jeg ville ikke se det som en positiv ting at der var så stor udskiftning af repræsentanter.

Men da sjovt nok at få nogle tal på banen.



 

Som revisor har du vel adgang til regnskabet for ACN Danmark A/S...!?

 

70 % af omsætningen fra kunderne er da også et absolut minimum.

Etisk og moralsk bør det efter min mening være mindst 95 %.

 

At der er en stor udskiftning af repræsentanterne hos ACN er din påstand.

 

Det kunne jo også være at ansøgningsgebyret udgør en mindre procentdel end 2 % - måske kun 1 %...!?

 

1 % af 130 mio. DKK i 2004 giver 1,3 mio. DKK.

1,3 mio. DKK / 3000 DKK/Rep.  =  433 NYE repræsentanter i 2004.

Det ligger efter min vurdering nok omkring ca. 1,5 % for ACN Danmark A/S.

 

Dvs. ca. 1,5 % af omsætningen stammer fra nye repræsentanters ansøgningsgebyr.

 

ACN Danmark A/S har siden boomet bl.a. p.g.a. mobiltelefoni og antallet af repræsentanter er steget fra ca. 2500 i 2004 til ca. 5000 aktive repræsentanter i Danmark NU i 2006.

 

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 8:54:20 AM Forfatter: Claus Agerskov

 

Ja men hvis du nu starter som fejedreng på mærsk hvem tjener mest du eller koncernchefen?

Faktisk kunne jeg jo også være koncernchefen selvom jeg startede som fejedreng. Men i de fleste tilfælde, ville det nok være koncerndirektøren.
ja ju højre op man er ju mere tjener man det er logik for burhøns så er det på alle arbejdspladser idag me kalder vi det en pyramide?

Ja, men du har mulighed for at komme op på et højere trin end det du startede på i en almindelig organisation, mens du i en pyramide ikke kan komme højere op.
Tror du en fejedreng kan blive koncern dirketør nej det tror jeg ikke men jeg ved at her ka man komme frem om man gør et godt produktiv arbejde . Jeg ved ikke hvor mange kunder der skal til man husk nu du skal ha rep og de får kunder ju flere rep ju flere kunder og man arbejder sammen med et mål blive stort og godt.

Som fejedreng har du mulighed for at nå toppen, som et nedre trin i en pyramide har du ikke mulighed for at komme højere op.

 

Misforståelse.

 

ALLE som starter i NM starter på det første (laveste) indtjeningsniveau. Derefter har man MULIGHED for at oparbejde de næste indtjeningsniveauer - afhængig af sin egen indsats samt indsatsen fra det team man bygger og supporterer.

 

Og der er masser af plads på toppen - når arbejdet er gjort, så optjener man automatisk de højere indtjeningsniveauer.

Man skal ikke vente på at chefen, der er højere end en selv i organisationen bliver forfremmet, opsagt eller pensioneret.

 

Så ALLE starter som fejedreng (Team Trainer) i NM - og har herefter MULIGHED for at bliver Adm. Direktør (Regional Vice President) - afhængig af arbejdsindsatsen.

 

Jeg kender INGEN traditionelle organisationer, hvor man kan starte som fejedreng og via INTERNE kurser og uddannelse i virksomheden kan blive Adm. Direktør...!?

 

Faktum er at ALLE topledere i NM og ACN er startet helt i bunden af hierakiet, hvorefter de har optjent højere positioner via deres arbejde med forretningen.

 

Og stort set ALLE topledere, som jeg kender i ACN har optjent højere positioner end deres sponsor og upline, hvilket betyder at de tjener væsentlig flere penge end deres sponsor og upline.

 

Så det er IKKE alfa og omega at være i toppen af organisationen, for man har til en hver tid mulighed for at overhale sin sponsor og upline - og dermed skabe en større indtægt end dem, der er højere oppe i organisationen end en selv.

 

 

Side 7 ud af 9 (87 indlæg)