Hej Diavolo Jeg tror sagtens de fleste kan læse dine indlæg, det tager blot lidt længere tid :-) Hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der synes jeg er blevet dårligt behandlet. Det giver lidt ro i sindet. Jeg kan godt se at det har "loven" på deres side, men jeg mener også som du, at der slet og ret manglede god service. Og hvis kunderne får sådanne oplevelser når de handler på nettet kan jeg godt forstå at mange er skeptiske ved det, eller siger " det gør jeg aldrig mere, de er svindlere alle sammen" og så mister vi kunder. Men måske er der for meget vækst i nethandel til at yde god service .... tak for din støtte. |
Dato: 6/14/2006 8:12:37 AM
Forfatter: Bent A.
Men måske er der for
meget vækst i nethandel til at yde god service ....
Det tror jeg ikke. Men der er nok en for stor fokusering på pris, der giver sig udtryk i, at servicen ofte hænger sammen med dette.
I starter med at vælge en dårligere service (ikke at få samlet maskinen) for at spare 500,-.
Når man vælger de billigere leverandører, så skal man også forvente en ringere service - at der så er nogen, der samtidig giver en god service er jo bare dejligt - men altså ikke forventeligt.