Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pc-lager.dk yder ingen service

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Sydfyn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Ak ja.

Efter mange år i elektronik branchen, 25 år som tv & video tek, må jeg nu en gang se at at intet har ændret sig.

Mange privat kunder vil have mere og mere for mindre og mindre, men een ting er sikkert de vil have service og fatter ikke at service koster penge.

En hvilken som helst kan skrue en håndfuld skruer i et bundkort, + det løse, en anden ting er at have viden om det man roder med, det er ikke for sjovs skyld at firmaet skal have 500.00 for at samle og teste en pc, dels er der værktøj, måleinstrumenter, antistatisk bord med håndleds forbindelse, oma. der skal betales, dels er der også løn til en KOMPETENT teknikker, husleje mm. Een eller anden skal betale det, og det er kunden.

Hvis man mener at man er SÅ dygtig, at man kan samle noget så "simpelt" som en computer selv, og spare 500.00, samtidig med at man ved gud forventer at få GRATIS service, fortæller mere om manden end om forretningen.

At Pc-lager forlanger 250.00 for fejl findning må siges at være yderst rimeligt, det svarer vel til 15- 30 minutters arbejds løn, at de så tillige med giver kunden ny ram, er sq da en ekstra service ud over hvad man kan forvente, en ting er sikkert, en gør det selv kunde, havde aldrig fået så meget som en lodde klat gratis hos mig.

Jeg har flere gange handlet med deres anden afdeling, og har altid fået en ordentlig og kompetent behandling, og har derfor kun roser til overst for dem.

Jeg har de sidste 10 år kun arbejdet for virksomheder, og aldrig har jeg haft det så godt, så den bedste beslutning var at droppe private kunder.

Jeg har siden 1976 bygget computer, i starten fra bunden af hvor vi selv lage print ud, og ætsede print, og siden fulgt med op i pc alderen, i alle de år har jeg kun været ude for ram fejl 2 gange.

Så moralen er, gå ud i haven og lave nogle ulykker der, det gror op næste år, og så lad dem der har forstand på tingene rode med det - og betal!

Mvh.

Niels

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)