Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino''er i midtjylland

Side 5 ud af 18 (174 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Så alle folkens, nu er jeg klar til at inviterer jer til hedens hovedstad Herning.

jeg har smidt et program op på adressen www.senia.dk/amino og håber at så mange som muligt har tid på fredag d. 30 juni inden vi alle render på ferie.

Jeg har udover fået to ikke kendte iværksættere til at komme med et foredrag, den ene er Hans Møller Jessen som til dagligt underviser på BDE på HIH samtidig er han dybt engageret i Business Factory.

Den anden er Lene Mortensen, som til dagligt har Md-marketing, hvor hun coache iværksættere samt laver en masse tele marketings arbejde for mange af de nystartede.

Herudover har jeg sat en stor del af dagen af så folk kan netværke og der bliver bestilt så vi kan få en hyggelig frokost.

prisen for dagen bliver 100 kr, til dækning af mad og drikkevarer. men se mere på www.senia.dk/amino

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:37
Jeg tager gerne en tur til Herning på fredag.

Fint program, du har skruet sammen, Brian.

Jeg glæder mig også til at møde nogle amino-amigos.

mvh Hans

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:44
Sikke et spændende arrangement, desværre er min kalender booket helt op på fredag (med arbejde jeg ikke kan få fri fra og arrangement med datteren, som jeg ikke kan blive væk fra). Men jeg er meget interesseret en anden gang.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:54
Super pogram

men det er en fredag og det er en af de dage jeg skal tjene til et par stykker rugbrød. Jeg er godt nok i Herning men på Ungskuet
håber i fåer en god dag og er der nogen der har lyst til at lave et lille referat til os som er nød til at arbejde så vil det være super

og så håber jeg at der på et tidspunkt kan laves noget en aften først på ugen så er jeg  meget interesseret en anden gang.

Hilsen Snitter

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 08:59
Det er da et godt initiativ og et godt program, desværre er jeg booket det meste af fredagen. Så jeg kan desværre ikke komme. Måske det til en anden gang var en idé, at komme ud med datoen lidt tidligere af hensyn til planlægning.

Men glæder mig til at høre om hvordan arrangementet gik.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:01

Jeg ville gerne deltage, men kan desværre ikke afse hele dagen. Desuden har familien overvejet at tage på Landsskuet.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:45
Hej gutter,

Det lyder som et spændende arrangement I har planlagt.

Jeg er med i Amino Nord (en flok Amino'er i Nordjylland), og har derfor lidt erfaring at øse af

Først og fremmest vil jeg sige at det er enormt vanskeligt at samle iværksættere, da vi jo alle normalt har travlt hver dag. Vi startede ud med mødes i dagstimerne, men det måtte vi opgive af to årsager: 1) Det var for vanskeligt at afsætte dagstimerne til det. 2) Det er vanskeligt at få spændende personer til at holde et (gratis) oplæg/foredrag i dagstimerne. De er normalt optaget af noget der giver penge i dagstimerne. Vi har derfor besluttet at mødes kl. 19 istedet, og det tror jeg kommer til at fungere bedre.

Find ud af om det bare skal være dette ene møde, eller om I vil mødes igen og igen. Hvis I vil danne et netværk er det vigtigt at I får udarbejdet nogle målsætninger og retningslinjer for hvilken vej netværket skal bevæge sig. Vi er ved at lave vores vedtægter, og det burde vi have taget hul på tidligere, for de fleste af vore møder har været en hyggelig snak, uden en rød tråd. Det er også fint nok, men vi ville jo oprindeligt gerne have mere ud af netværket end det sociale. Vi ville også gerne styrke vore kompetencer som iværksættere, og det kræver lidt struktur at sikre det.

Blot et par erfaringer vi har gjort os...

mvh Carsten

Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 13:37
Melder mig også lige under de midtjyske aminofaner, nærmere betegnet Vinding ved Bryrup 18km syd for Silkeborg.

Er desværre på Sjælland fredag, men håber I får en god og inspirerende dag i Herning.

Hilsen

Finn

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 13:57
Ville også gerne have været med...

Men skal tænke på jer når jeg sidder i bagende sol på fredag (krydser fingre) på en båd i det sydfynske øhav :)

Ha'' en rigtig god dag!
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 16:45
Tjaa ville nok sige at hvis der ikke kommer flere amino tilmeldinger iaften inden kl 9, så vil jeg nok vælge at aflyse det, både a hensyn til dem der kommer forbi for at holde foredrag.

Kom så folkens, få jer nu tilmeldt så vi idet mindste kan komme op på de magiske 10 personer, der burde da være nok aminoer herinde til det ;)

med hensyn til sende dato ud tidligere, så er der mange faktorer der skal klappe og glade frivillige foredragsholdere til at komme gratis kan være svære at fange og da folk har en mani med at rykke pælende op for at tage på ferie mente jeg at det var en godt tidspunkt at blive samlet inden ferien så det hele ikke vandede ud.

Og da jeg sidder på sjælland hele august måned med at stort projekt, samt mange har fået travlt igen der, så kan jeg ikke lige få det til at passe ind med at afholde et amino arrangement..

Side 5 ud af 18 (174 indlæg)