Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino''er i midtjylland

Side 8 ud af 18 (174 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi holder løbende arrangementer og holder næsten til på samme kanter som folk her i tråden. Eksempelvis laver vi den 14. august Ildsjælenes Dag, hvor der er mulighed for at opleve en række forrygende talere - helt gratis. Vil I vide mere, så smid en e-mail til info@engodsag.dk - så sender vi lidt information til jer. Derudover: Har du en e-butik med online salg, så kan I gratis blive eksponeret inde på www.engodsag.dk. Brug samme mail hvis du vil vide mere herom, kære midtjyde :-)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:01
Jeg vil også meget gerne inviteres når vi har en endelig dato, jeg bor lige pt 17km fra "Midtjyllands-stenen" så jeg er vidst midtjyde :P

Mikkel

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:16
Lyder spændende med sådan et møde/træf.......så jeg vil gerne med på listen om hvad der sker...

Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:02

Jeg vil gerne tilslutte mig et arrangement på den jydske hede, september passer fint(lige nu)

Er placeret i 7330 Brande.

Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:29
Jo da

Lige her i Galten er der da også én

Fra Randers
Tilmeldt 13. Jul 06
Indlæg ialt: 8
Fra  Side-Walk ApS Skrevet kl. 16:16

Hvis aminofolket i Midtjylland har lyst til at tage turen til Randers, vil jeg gerne arrangere en aften hvor vi amino´er i Midtjylland kan møde hinanden og skabe lidt(meget) netværk. Jeg har overvejet at det skulle være en fredag sidst i oktober og at vi kunne mødes i vores iværksætterhus (Damatechhuset) hvor der er lokaler til rådighed. Må hensyn til tidspunkt forslår jeg kl. 19. Jeg håber at have en fast dato i løbet af den kommende uge. Hvis det er noget der kunne have interesse må i godt give lyd fra jer. Dette gælder også med hensyn til forslag til evt. indslag til sådan en aften.

Men venlig hilsen

Dinny Eriksen

Van Mark Gruppen

Tilmeldt 28. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:08
Jeg er frisk.

Hvis du skal have hjælp i forbindelse med arrangementet, så pifter du bare!

/Lasse Karlberg

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 17:39
Jeg vil meget gerne med til et møde i Randers.
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:22
Jeg er også frisk - er også fra Randers-området!
De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:59
Dato: 11-08-2006 16:15:55 Forfatter: Van Mark

Hvis aminofolket i Midtjylland har lyst til at tage turen til Randers, vil jeg gerne arrangere en aften hvor vi amino´er i Midtjylland kan møde hinanden og skabe lidt(meget) netværk.

Hej,

Selvom jeg er engageret i Amino Nord, så kunne det da være sjovt at møde nogle Amino''er fra Midtjylland. Mit firma ligger i Hadsund, ca. 30 km nord for Randers, så lidt midtjyde er jeg vel også

mvh Carsten

Side 8 ud af 18 (174 indlæg)