|
|
Amino''er i midtjylland
|
Mikkel |
|
|
|
Jeg vil gerne tilslutte mig et arrangement på den jydske hede, september passer fint(lige nu) Er placeret i 7330 Brande. |
|
Hvis aminofolket i Midtjylland har lyst til at tage turen til Randers, vil jeg gerne arrangere en aften hvor vi amino´er i Midtjylland kan møde hinanden og skabe lidt(meget) netværk. Jeg har overvejet at det skulle være en fredag sidst i oktober og at vi kunne mødes i vores iværksætterhus (Damatechhuset) hvor der er lokaler til rådighed. Må hensyn til tidspunkt forslår jeg kl. 19. Jeg håber at have en fast dato i løbet af den kommende uge. Hvis det er noget der kunne have interesse må i godt give lyd fra jer. Dette gælder også med hensyn til forslag til evt. indslag til sådan en aften. Men venlig hilsen Dinny Eriksen Van Mark Gruppen |
|
Jeg er frisk. Hvis du skal have hjælp i forbindelse med arrangementet, så pifter du bare! /Lasse Karlberg |
|
|
Hej, Selvom jeg er engageret i Amino Nord, så kunne det da være sjovt at møde nogle Amino''er fra Midtjylland. Mit firma ligger i Hadsund, ca. 30 km nord for Randers, så lidt midtjyde er jeg vel også ![]() mvh Carsten |
Bliv gratis medlem