Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino''er i midtjylland

Side 7 ud af 18 (174 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil også gerne lige vise min opbakning til Brian´s tiltag og få bare en dato sat hurtigst muligt, så vi kan planlægge derefter. Men sørg for at datoen passer Hans Stokholm Kjer, måske giver han en omgang - det er der 17.249 gode grunde til stort tillykke Hans!

Har iøvrigt også meldt mig til Grosen Friis´ arrangement i Esbjerg - det er et kanon initiativ og programmet ser meget spændende ud, så se at få jer meldt til...

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 16:23
Har iøvrigt også meldt mig til Grosen Friis´ arrangement i Esbjerg - det er et kanon initiativ og programmet ser meget spændende ud, så se at få jer meldt til...

Hej Lars P

Tak skal Du have, jeg glæder mig til at hilse på Dig til JanteKur ;-)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:24
Jeg er fra Vejle og vil meget gnerne med, hvad bliver i enig om?
Fra Randers
Tilmeldt 13. Jul 06
Indlæg ialt: 8
Fra  Side-Walk ApS Skrevet kl. 17:59
Hej... Jeg kommer også til Esbjerg d.12-9-06. Det ser rigtig godt ud det som i har fået strikket sammen til Jantekur, glæde mig meget til at deltage.

Hilsen

Dinny Eriksen

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:52
Jeg kommer også til Esbjerg d.12-9-06. Det ser rigtig godt ud det som i har fået strikket sammen til Jantekur, glæde mig meget til at deltage.

Hej Dinny Eriksen

Tak for Din interesse for og tilmelding til JanteKur!

Hej alle

Nu er det jo ikke meningen, at Iværksætter Eventen JanteKur skal "overtage" denne tråd!. Jeg tillod mig blot i en tidligere post at gøre lidt reklame for JanteKur, eftersom den kan være meget relevant for Amino''er i Midtjylland.

Tråden her drejer sig jo primært om, at Amino''er i Midtjylland kan give sig til kende, og evt. finder man en dag, hvor vi kan mødes! Så lad os efterfølgende fortsætte med det i denne tråd, og hvis man har interesse for JanteKur, så kan jeg henvise til JanteKurs hjemmeside eller til denne tråd: JanteKur - Iværksætter Event i Esbjerg med fokus på Videntung og Innovativ iværksætteri

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:15
Jeg vil også gerne inviteres når I har datoen på plads til et arrangement i midtjylland.

Har vi nogle netværk omkring Århus?

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:24
Jeg vil også meget gerne have en dato, så jeg kan lave plads

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:12
Jeg er med på Møde hos her knudsen  Mester pakker fra west wood og min ven*SSS* dejligt se dig her*SS*
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 17:43
Jeg strikker lige noget sammen i løbet af dagen imorgen, så smider jeg tilmelding op til jer igen.....

mvh
Brian Knudsen

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:17
Jeps, men hvorfor vil du egentligt vide dette?

Vi er fra Frichsparken i Århus.

Side 7 ud af 18 (174 indlæg)