Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino''er i midtjylland

Side 4 ud af 18 (174 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes også det lyder spændende (jeg kan vel køre med Martin?). Jeg har dog stadig et deltidsjob der også skal passes, men hvis det falder på en af mine fridage, så er jeg klar.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:26
Dato: 6/15/2006 11:15:05 AM Forfatter: Lene Thorsager
Jeg synes også det lyder spændende (jeg kan vel køre med Martin?). Jeg har dog stadig et deltidsjob der også skal passes, men hvis det falder på en af mine fridage, så er jeg klar.

Hilsen

selvfølgelig

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 12:43
For mig vil det også passe fint i dagtimerne, så må vi jo håbe det bliver en dag, hvor der ikke er booket nogle kundemøder.

Glæder mig til arrangementet ;)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 12:46
Dato: 6/15/2006 12:42:42 PM Forfatter: Jacob Hesselbjerg Sørensen
For mig vil det også passe fint i dagtimerne, så må vi jo håbe det bliver en dag, hvor der ikke er booket nogle kundemøder.

Glæder mig til arrangementet ;)

Kundemøder? Det bruger vi ikke 

Er klar på at tage turen fra Århus, også i dagstimerne. Kan man evt tage en god ven, jeg prøver at overtale til at kommer herind med?
Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:45
Hej alle Midt og vestjyder

Jeg vil da ogdå lige melde mig på banen.

Vi holder ligeledes til i Birk Estate. ikke langt fra Brian og deltager gerne i et arrangement.

Synes da bare vi skal til at få fastlagt en dato så vi kan få sat kryds i kalenderen.

Med venlig hilsen

Anders Abrahamsen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:57
Dato: 6/8/2006 10:48:25 PM Forfatter: Brian Knudsen
evt hvis i gider smutte forbi Birk, som ligger 3 km øst for Herning så stiller jeg gerne lokaler til rådighed til et aftenmøde i Birc Estate www.bircestate.dk

Brian - du har bolden.

Spil ud med en dato.

Min erfaring siger mig, at du ikke skal spørge, men diktere.

Hvornår skal vi komme til dig?

Da jeg lavede arrangementet i Århus, lavede jeg en tilmelding via PM, så jeg kunne bestille mad og kaffe i passende mængder, og så jeg vidste, hvor mange penge, jeg kunne bruge på whisky og chokolade til oplægsholderne. Første oplægsholder fik en flaske whisky - Martin T fik en pakke Merci, som han blev meget glad for.

mvh Hans

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 23:01
Ja Martin blev meget glad for pakken med Merci. Han sagde noget i retningen af: "Så er vi rigtig kommet til jylland" :-) Det var da en herlig kommentar
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:09
Hej vil gerne med i vognen

helst ikke en tirsdag eller torsdag, men hvis jeg har datoen i rimelig tid kan det vel arrangeres

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Her er endnu en aminofætter fra det Midt/Vestjyske... Helt nøjagtigt HolstebronX.

Og hvis der er nogle Aminoer der er frisk på et kontorhotel/kontorfællesskab, så sig endeligt til, jeg mangler lokaler, så overvejer at købe en investeringsejendom - men mangler nogle at dele lejen med :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:42
Dato: 6/21/2006 8:14:15 PM Forfatter: Frode
Og hvis der er nogle Aminoer der er frisk på et kontorhotel/kontorfællesskab, så sig endeligt til, jeg mangler lokaler, så overvejer at købe en investeringsejendom - men mangler nogle at dele lejen med :-)

Den ejendom, hvor jeg har kontor er til salg. Den ligger godt nok lidt ude på landet, men det kunne være fedt med en rigtig iværksætterhule.

mvh Hans

Side 4 ud af 18 (174 indlæg)