Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino''er i midtjylland

Side 3 ud af 18 (174 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/8/2006 10:48:25 PM Forfatter: Brian Knudsen evt hvis i gider smutte forbi Birk, som ligger 3 km øst for Herning så stiller jeg gerne lokaler til rådighed til et aftenmøde i Birc Estate www.bircestate.dk

Jeg synes, Birk er et rigtig godt sted.

Måske kunne vi få lov at overvære en forelæsning på BDE-uddannelsen på HIH (Danmarks angiveligt bedste iværksæstteruddannelse), og måske kunne vi få et smugkig ind i brint-verdenen ved at besøge H2-Logic? Det må være noget en Birke-mand kan trække i tøjet? Måske kunne vi også have noget ud af at hilse på de erhvervsfremmefolk, der sidder i Birc?

mvh Hans

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 08:52
Jeg kommer fra Nord/Midtjylland, nærmere bestemt Skive, og kører gerne til et Amino Træf. Jeg har tidligere deltaget i Århus, hvor Hans arrangerede dagens program, det var en inspirerende og hyggelig dag.  
Kan bestemt anbefale andre Aminoer at deltage i sådanne ting, da det aldrig har skadet at få udvidet netværket.

Tilbudet fra Brian er en god ide, jeg kører gerne de 50 km.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:22
Jeg vil glæder mig til at se jer i birk, vi skal bare lige have fundet en dato og så er vi up and running..
Hvad der skal ske den aften er op til jer, kunne bare godt tænke mig at se ansigterne på mange debatørene.
Så det er bare med at komme med en stak ideer. gogogo!

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Skrevet kl. 12:27
Tjaaa nu syntes jeg så at business factory herude er sjovere da det er BDE folkene der sidder og udvikler deres ideer fra studiet til reelle virksomheder.. det er squ for fedt :)

Men jeg tager lige en snak med BDE og Business factory..

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 18:04
Dato: 6/14/2006 12:27:09 PM Forfatter: Brian Knudsen
Tjaaa nu syntes jeg så at business factory herude er sjovere da det er BDE folkene der sidder og udvikler deres ideer fra studiet til reelle virksomheder.. det er squ for fedt :)

Det vil jeg også gerne bakke op om. Men nu er jeg også selv BDE''er med kontor i Business Factory

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:56
Dato: 6/14/2006 10:21:45 AM Forfatter: Brian Knudsen
Hvad der skal ske den aften (...)

Jeg vil faktisk foretrække, hvis det kan ligge i den del af arbejdstiden, hvor de fleste andre også er på arbejde.

mvh Hans

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 06:02
Jeg vil faktisk foretrække, hvis det kan ligge i den del af arbejdstiden, hvor de fleste andre også er på arbejde.

Også fint med mig men meget gerne en af de 3 første dage i ugen .
Jeg glæder mig til at det kommer op at stå og til at møde mange af de spændende menesker som  jeg har læst indlæg fra .

snitter er på hanstholm Camping i dagene 16 til og med 18/6 så kom og sig Amino og få et godt tilbud

Enkel Hurtig Sikker skæring af stave tern og skiver i næsten alle grønsager så er det www.boerner-import.dk

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Skrevet kl. 09:12
Det er jo helt kanont.. Så bliver det også nemmere at vise jer BDEérne og Business Factory:) skal lige have set hvornår deres ferie er..

Hvor mange har tid på en normal hverdag ??

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:01
Dagtimer er perfekt for mig

Hedehilsner

http://www.idadyhr.blogspot.com/

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707