|
Tak for tilbagemedlinger. Jamen vi mødes vel bare onsdag den 6. juni kl. 7.00 på Bread & Coffee, til en bid brød og kaffe samt erfaringsudvæksling m.m. Så må vi jo se om det bliver en tradition..... Hvis I bare lige melder jeres ankomst her i denne tråd - hvis vi bliver mange skal de jo nok lige vide det. Jacob |
Amino''er i midtjylland
Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk
|
Hvad med at lave det på et tidspunkt hvor vi andre kan være med? Om aftenen f.eks.? |
Er det ikke bare et spørgsmål om hvornår man står op??? ![]() Hvis der kommer et fast morgenarrangement i Århus, vil jeg selv prøve om jeg kan komme. Kl. 7 lyder fint for mig. Skal holde 3 års fødselsdag d. 5 for hele den pukkelryggede, så jeg er ikke sikker på jeg kan komme her den 6. |
|
Hørt - se at komme ud af fjerene, hvis du er selvstændig er du jo alligevel oppe kl. senest 6. Og kald du bare denne tråd hvad du vil, netværket i Århus må da også være stort nok til at vi er en 5-10 stk. der spiser morgenmad sammen af og til - du kan jo bare lave dit eget netværk, hvis ikke du kan være i Århus kl. 7. Vi må jo se hvad det bliver til i Århus, det kan være jeg sidder der alene - men man skal jo starte et sted ik´ Hyg jer. Jacob |
Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk
|
|
|
Så ville jeg finde et netværk lidt tættere på din bopæl. Men hvis du er meget morgenfrisk vil det glæde os at se dig i Århus |
|
|
|
Hej Mikkel Du er velkommen oppe hos os i Holstebro d. 7. juni - om aftenen. mvh Hans |
|
Attention alle der er med på morgenmøde-ideen. Jeg har flyttet mit indlæg til Århustråden - så er der heller ikke nogen der skal meget tidligt op :-) Vi ses derovre. |
|
- fedt, super, herligt ! - dejligt at nogen gør dette konkret - så, jeg har noteret onsd. d. 6. juni, kl. 7.00 - husk visitkort :-) - det kunne jo være at der kommer rigtig mange ;-) - og, min erfaring fra deltagelse i andre netværk i jylland er, at næsten uanset hvor/hvornår man vælger som mødested/mødetidspunkt - så er det ikke særlig gunstigt - simpelthen fordi deltagerne er spredt, rent geografisk - rent praktisk omkring mødested : - Bread & Coffe er et sidelokale til en bager-butik - og, er nok ikke rigtig velegnet hvis der er mere end 3-5 deltagere, og ligeledes er der en del trafik af kunder i butikken - Baresso v. banegårdenspladsen har plads i kælderen i lounge-agtige, uforstyrrede omgivelser med store sofaer man kan flyde i, fino plads til 10-20 deltagere, hvis der ikke er andre- - Hotel Scandic har jo masser af plads, fordi de har morgenmads-restaurant på hotellet, og dermed masser af plads. men samtidig er det sammen med de andre gæster på hotellet. - så, ud fra de nævnte muligheder - så kunne baresso måske være et godt bud på mødested ? - velegnet til en mindre gruppe af deltagere, og i rimeligt uforstyrrede omgivelser |
Bliv gratis medlem