Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino''er i midtjylland

Side 14 ud af 18 (174 indlæg)
Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for tilbagemedlinger.

Jamen vi mødes vel bare onsdag den 6. juni kl. 7.00 på Bread & Coffee, til en bid brød og kaffe samt erfaringsudvæksling m.m.

Så må vi jo se om det bliver en tradition.....

Hvis I bare lige melder jeres ankomst her i denne tråd - hvis vi bliver mange skal de jo nok lige vide det.

Jacob

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:24
Og så omdøber vi lige tråden fra "Aminoer i midtjylland" til "Aminoer i Århus" ... der er da ingen andre end folk der bor klods op og ned af Århus som har mulighed for at være i Århus klokken 7?

Hvad med at lave det på et tidspunkt hvor vi andre kan være med? Om aftenen f.eks.?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:40
Dato: 15-05-2007 15:23:57 Forfatter: mcsolutions Og så omdøber vi lige tråden fra ''Aminoer i midtjylland'' til ''Aminoer i Århus'' ... der er da ingen andre end folk der bor klods op og ned af Århus som har mulighed for at være i Århus klokken 7?

Hvad med at lave det på et tidspunkt hvor vi andre kan være med? Om aftenen f.eks.?

Er det ikke bare et spørgsmål om hvornår man står op???

Hvis der kommer et fast morgenarrangement i Århus, vil jeg selv prøve om jeg kan komme.

Kl. 7 lyder fint for mig.

Skal holde 3 års fødselsdag d. 5 for hele den pukkelryggede, så jeg er ikke sikker på jeg kan komme her den 6.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 15:53
Hørt - se at komme ud af fjerene, hvis du er selvstændig er du jo alligevel oppe kl. senest 6.

Og kald du bare denne tråd hvad du vil, netværket i Århus må da også være stort nok til at vi er en 5-10 stk. der spiser morgenmad sammen af og til - du kan jo bare lave dit eget netværk, hvis ikke du kan være i Århus kl. 7.

Vi må jo se hvad det bliver til i Århus, det kan være jeg sidder der alene - men man skal jo starte et sted ik´

Hyg jer.

Jacob

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:56
I så fald skal jeg op klokken 4...gøre mig klar og køre klokken 5...
Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 16:03
Så ville jeg finde et netværk lidt tættere på din bopæl.

Men hvis du er meget morgenfrisk vil det glæde os at se dig i Århus

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:11
Det er netop min pointe...Midtjylland er min bopæl...Århus er bare i den fjerneste udkant af min pobæl, det ville så ikke være noget problem hvis det blev placeret så man f.eks. kunne tage dertil _efter_ arbejde. Jeg er f.eks. tit i Århus hen på eftermiddagen, udover det kunne det måske ligefrem være noget man gad køre efter hvis det var sidst på eftermiddagen.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:22
Hej Mikkel

Du er velkommen oppe hos os i Holstebro d. 7. juni - om aftenen.

mvh Hans

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 23:14

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:17
- fedt, super, herligt !

- dejligt at nogen gør dette konkret - så, jeg har noteret onsd. d. 6. juni, kl. 7.00

- husk visitkort :-) - det kunne jo være at der kommer rigtig mange ;-)

- og, min erfaring fra deltagelse i andre netværk i jylland er,  at næsten uanset hvor/hvornår man vælger som mødested/mødetidspunkt - så er det ikke særlig gunstigt - simpelthen fordi deltagerne er spredt, rent geografisk

- rent praktisk omkring mødested :

- Bread & Coffe er et sidelokale til en bager-butik - og, er nok ikke rigtig velegnet hvis der er mere end 3-5 deltagere, og ligeledes er der en del trafik af kunder i butikken

- Baresso v. banegårdenspladsen har plads i kælderen i lounge-agtige, uforstyrrede omgivelser med store sofaer man kan flyde i, fino plads til 10-20 deltagere, hvis der ikke er andre-

- Hotel Scandic har jo masser af plads, fordi de har morgenmads-restaurant på hotellet, og dermed masser af plads. men samtidig er det sammen med de andre gæster på hotellet.

- så, ud fra de nævnte muligheder - så kunne baresso måske være et godt bud på mødested ? - velegnet til en mindre gruppe af deltagere, og i rimeligt uforstyrrede omgivelser

Side 14 ud af 18 (174 indlæg)