Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino''er i midtjylland

Side 12 ud af 18 (174 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino´er.

Kommer fra Århus - 8210. Synes også det kunne være super spændende at mødes med Jer.

Da jeg ikke har bil, synes jeg jo at Århus kunne være et godt sted.

Første gang kunne vi da bare aftale en cafe et bestemt tidspunkt. Og hvis det går godt, kan man jo finde en fast dag hver anden måned eller noget(første tirsdag i lige måneder f.eks). Så er det ikke helt nødvendigt med bindende tilmeldinger, og ingen skal stå for at arrangere det hele.

Hilsen Kristine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Endnu en fra Midtjylland. Jeg er fra 8831 Løgstrup (10 km. fra Viborg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:52
Jeg er fra Herning og driver to forskellige websites indenfor salg af hobbyartikler.

Er meget interesseret hvis der afholdes et arrangement

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 17:00
Handels og Ingeniør Højskolen under Århus universitet, vil meget gerne stille lokaler til rådighed for aftens møder imellem iværksættere i Midtjylland.. Men problemet ligger i at det tager for meget tid for en person til at skulle arrangere det, så hvis folk lige gider støtte op omkring det.. Ville det blive en del lettere..
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:28

Ok, nok snak.

Alle der har lyst er velkomne til at dukke op til aminotræf hos KrifaErhverv, Haraldsvej 64 i Randers torsdag d. 15/2 kl. 17-20.

Jeg sørger for en sandwich og noget at skylle det ned med.

Tilmeld dig på min mail: mov@krifaerhverv.dk og skriv evt. hvilket tema du gerne ville høre et 45 min oplæg om.  - Er der mange nok der ønsker det samme skaffer jeg et oplæg  - og ellers tager vi den fra hoften; mon ikke det er spændende nok at møde amino-folk IRL uanset?!?

Håber det passer ind i jeres kalendre - vi gennemfører med mindst 5 tilmeldinger.

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:25
Pudsigt

I aftes besluttede jeg mig for at arrangere et midt-vestjysk aminoarrangement.

I får en invitation i denne tråd og i en tråd for sig selv i løbet af et par uger, når det hele er på plads.

mvh Hans

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:55
Hej Morten.

lækkert du arrangerer noget. mon ikke du også skal lave invitationen i en tråd for sig? Hvordan går det med tilmeldinger? arbejder lige på at gøre plads i min kalender....

Kristine

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:26
Hej Kristine (- og jer andre der har skrevet)

Jo, det var måske en god idé at lave invitationen i en tråd for sig...

Jeg kommer med en update d. 12/2 på hvor mange der har tilmeldt sig  - så må vi se om vi er nok til at vi vil gennemføre.

Glæder mig til at se jer og udveksle iværksætter-røver-historier! 

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 00:37

Hej iværksættere i region midtjylland

Jeg vil lige komme med et lille indlæg omkring iværksætteri i region midtjylland.

Jeg er i mit daglige virke tilknyttet erhvervssparring.dk og Viborg egnes erhvervsråd samt en række andre netværk. Jeg mener at der er behov for en styrket profilering af iværksættere i regionen. DERFOR er vi nogle ildsjæle som er i gang med at skabe et iværksættere koncept med udspirng i Viborg.

Netværket kommer til at koncentrerer sig om at stille viden og faciliteter til rådighed for Iværksættere. Vi er i gang med at bygge nogle fantastiske lokaler hvor der bliver mulighed for at leje sig ind hvad enten man søger en enkelt arbejdsplads eller flere. Det bærende element bliver du ikke blot at stille lokaler til rådighed, men at samle iværksættere kræfterne til fælles gavn.

Vi udgiver desuden flere magasiner www.vebroga.dk vækst8800 som beskæftiger sig med iværksætteri og franchise.

Vi holder et stort show d. 23 marts på Viborg handelsskole www.innovationshow.dk hvor bl.a Katja K, Cult og mange andre holder foredrag om iværksætteri. Det er gratis.

Jeg håber at du vil være med til at styrke iværksætteri i regionen og vi glæder og til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Morten Nüchel

www.frihjemmeside.dk www.friflash.dk

Hans Christian

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 11:29
Jeg bor i grindsted, 30 år og revisor HD-R, Mangler et fag på cand merc aud. 10 ¨års erfaring.

,

Side 12 ud af 18 (174 indlæg)