|
Du er ikke alene... |
En mere til Midtjyllands klanen.
Jeg bor ved Haderup imellem Viborg og Holstebro.
Sælger Elektronik udviklingsværktøjer i Scandinavien.
Debat
|
Du er ikke alene... |
|
En mere til Midtjyllands klanen. Jeg bor ved Haderup imellem Viborg og Holstebro. Sælger Elektronik udviklingsværktøjer i Scandinavien. |
|
Jeg bor i Ulstrup, midt mellem Bjerringbro og Langå. Planlægger at flytte til Vemb indenfor et år. (Vemb ligger ca. 20 km vest for Holstebro). Jeg har dog ikke mulighed for at deltage i langt de fleste arrangementer pga. et handicap, men jeg har stor glæde af Amino, og hvis der nogensinde skulle være nogen med tekniske, grafiske problemer - så sig til! KH: Bettina |
|
Jeg bor 5 km. vest for Horsens ![]() |
|
Hmm...det er den 23. december og så vidt jeg kan se, er det endnu ikke lykkedes at stable et arrangement på benene for Midtjyderne. Hvis siger I til et hygge arrangement i maj/juni måned 2007. Jeg stiller have, telte og båludstyr til rådighed for en grillaften. Kunne være noget med at man selv medbringer mad og drikkevarer. Mulighed for overnatning, hvis det skulle gå helt galt med de våde varer. Kan sagtens krydres med noget fagligt, hvis nogen har nogle gode idéer. Glædelig jul Finn |
|
- ... en udbytterig Amino.dk netværks-aften i Jylland ... - ... deltager du ? - en aften med fokus på networking, professionelt, og dermed også en aften hvor det er tilladt, og forventet ... - at man evt. også promoverer sin egne ydelser - og, samtidig også en aften, hvor der er et socialt element i at mødes. - ... men, nok mere med vægten på det professionelle end på det sociale ;-) - jeg har lige set indlægget fra Finn, og synes det er et rigtig godt initiativ - har selv ligget ´på hjul´ siden sommeren, og regnet med at der var nogen der ville arrangere noget i Østjylland i løbet af vinteren. - ... men, da det ikke er sket endnu, så vil jeg godt være med til selv at tage initiativ hertil - derfor, lige en ´føler´ for at vurdere mulighederne for at netværke IRL i Jylland. I praksis bliver dette jo ofte Østjylland/Århus-området Og, dette er mit eget mest foretrukne afholdelsessted, fordi så er det nemt for mig selv, men er fleksibel hvis deltagerantallet skulle være større andetsteds. Helt konkret - hvis der skulle vise sig at være grundlag for det, så vil jeg gerne være med til / bidrage til - at igangsætte noget IRL-networking. Og, hvis dette viser sig at være realistisk - så forestiller jeg mig noget i retning af engang i marts eller ultimo februr. Rammer ? - afhænger af hvor stor interesse der bliver, men lokaler kan man jo altid finde. Tidspunkt/varighed ? - en hverdag, efter arbejdstid, dvs. kl. 17/18/19 - og, med en forventet varighed på 2-3 timer Indhold ? - laver det helst med input fra nogle af dem der deltager - men, ellers, så har jeg selv masser af ideer til en udbytterig aften med fokus på power-networking Betaling - ja, måske ? - hvis kravet er at købe en ok frokost på stedet for at kunne bruge nogle ok lokaler, så forventer jeg at dette ikke vil være et problem Deltagerantal ? - tja... det kender vi jo af gode grunde ikke endnu - men, hvis det bliver med få deltagere, så forestiller jeg mig at det bliver lavet som en uformel, ´cafe-agtig´ networking-event - har bla. set at dette har fungeret fint tidligere på amino.dk - bliver vi mange, tja... - så får vi lavet noget med program und alles ... Så, hvis du også ser værdien heri - giv en foreløbig tilbagemelding - og, gerne også med dine egne ønsker til aftenen - - om du vil deltage i planlægningen ? - eller om du har adgang/forslag til nogle gode rammer for en udbytterig netværks-aften - og, hvis der skulle være tilstrækkeligt respons på ovenstående, så sætter jeg en konkret dato + mødested hilsner dann s. Personlig Coach & WebMaximizer www.dann-sommer.dk Personlig Coaching & Søgemaskine-optimering |
|
En mere til midtjylland gruppen.... Bor i Bækmarksbro, mellem Holstebro & Lemvig. Må jeg foreslå et arrangement i Herning, da jeg kan se at der er en stor del i en radius af ~50 km fra Herning. Jeg synes de første (den første) møde skal holdes på et uformeldt plan, dog med en vis bindende tilmelding, så der ikke er mange der kører forgæves. Sted: Et sted med albue-rum og tilgang til øl/vand og muligt en let forfriskning. Tid: 17-18-19..? Hvornår: Inden for 1½ månede skal det første event være afholdt, da det ellers igen bare bliver i snik-snak. Dresscode: Som du arbejder... For at holde det på et uformeldt plan, og for ikke at arrangementet skal komme til at fylde for meget af en arbejdsdag. Nogen som har et forslag til en konkret dato, hvor dette kan løbe af..? /PBL |
|
Hejsa Jeg er vist også fra området - 7550 Sørvad - midt mellem Holstebro og Herning :-) Lyder som en kanon idé at mødes, hvem ved om vi kan få gavn af hinanden. Mvh. René |