![]() |
Hej Flyttemanden
Kan vi lave et arengement i Randers evt. sammen ,,, er der flere fra Randers som vil lave eller samarbejde om dette.
Jan
Debat
|
Hej Flyttemanden Kan vi lave et arengement i Randers evt. sammen ,,, er der flere fra Randers som vil lave eller samarbejde om dette. Jan |
|
til flyttemanden - jeg er med - hvis der ser ud til at være basis for et arrangement i det østjyske - så, vil jeg gerne bidrage i fht. at få det gjort til virkelighed også dann s. |
|
Jeg er også med på et Randers event - hvis det har interesse kan jeg sørge for lokaler og lidt let forplejning på KrifaErhverv''s regning;-) Say when! |
|
Jeg er med på både en tur til herning og har intet imod at Randers bliver indtaget af aminoer en enkelt dag Men hvad skal der ske - er der lagt nogle planer eller? |
|
Jeg vil også godt være med til at stable et ewent på bennene Men jeg har ingen ide om hvad der skulle ske sådan en dag Men det lugter lidt af kaffe og kringle med skateforvaltningens spidser i krysild hehe Dagens Program kl 10:00 Velkommen til kl 10:30 Kaffen og kringle serveres kl 11:00 Mord på en skatterådgiver kl 11:02 Alle flygter He he |
|
Hej. Mere midtjydske end os kan man da vist ikke blive. Vi kommer fra Brædstrup, og er da med på et træf :-) A-Z BOGFØRING |
|
Hejsa Nogen som ved, om det bliver til noget med et møde i Herning? Hilsen Finn |
|
vh Brian Knudsen |
|
hvad så er det gået død i midtjylland ? Hvad laver I andre ? Jeg er revisorassistent HD, og læser cand merc aud. på sidste år |