|
Fedt med opbakning til morgenmødet. Vi kan for min skyld holde det hvor det skal være, du kender tilsyneladende Århus bedre end jeg. Det vigtigeste er dog at vi holder fast i tidspunktet, således at folk kan få lagt det ind i kalenderen i god tid. Men lad os fortsætte debatten i Århustråden. |
Amino''er i midtjylland
Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk
|
http://www.amino.dk/view.asp?topicID=18834&pageNo= |
|
Mvh Tranberg |
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
|
|
|
Nu har vi holdt et par successfulde møder i Århus hvor jeg har været med alle gangene pånær en gang. Jeg har lige kigget tråden igennem og jeg har fundet en del virksomheder herinde efterhånden som kommer fra Viborg og Skive engen, og et par enkelt lidt mere nordligt også. Jeg vil gerne at vi prøver at stable nogle møder på benene her? En midtjydsk netværksgruppe kunne være en intressant ting at have. Jeg har mulighed for at låne lokaler på enten den lokale handelsskole her i skive eller det lokale kollegium hvor vi kan være op til ihverfald 30 mand ... og så mange har vi endnu ikke været i Århus, så skal vi ikke se at få etableret noget? Hvis folk starter med at melde ud om de er intresseret, og hvornår på dagen det cirka skal være. Så samler jeg mail adresser og så må vi prøve at finde en dato :)
|
|
Hej Mikkel, Lyder som en super idé med et arrangement i Skive / Viborg. Ser frem til at deltage og modtage yderligere oplysninger. Vivi
|
|
Jeg kommer gerne en tur til Skive - så skal det helst være i alm. arbejdstid på en dag i månedens 3. eller 4. uge. mvh Hans |
|
Jeg er også klar på et møde her i Skive, er vi under 14 mennesker, kan vi sagtens sidde i mine lokaler. |
|
Nu var jeg ikke lige med fra begyndelsen af dette indlæg, men der var dengang tale om Herning, Birc estate... Var det ikke stadig en mulighed, eller skal vi til Skive.. så er det vel mere Amino Nordjylland, ik ?! Men jeg er da bestemt interesseret i at deltage... hvis bare det så er enten en weekend eller om aftenen... |
Bliv gratis medlem