Nu er det ikke fordi at jeg på nogen måde ønsker at lyde negativ, men tror du de vil gå med til den ordning? ![]() I givet fald kan Danmark i hvert fald kalde sig et godt sted for iværksættere! |
> Nu er det ikke fordi at jeg på nogen måde ønsker at lyde negativ, men tror du de vil gå med til den ordning?

Nej, jeg er helt sikker på de ikke vil bryde sig om den ordning, og jeg afholder mig nok fra det af den grund at jeg kunne ende i fængsel for det, og det gider jeg altså ikke :)
Det var naturligvis ment som en provokation, men den er sgu alvorlig nok. Jeg kan jo ikke fortsat drive virksomhed, og skabe arbejdspladser, her i Danmark hvis jeg ikke kan få et ordentligt sted at bo med min familie. Så kan jeg enten vælge at droppe mine virksomheder og bare tage et job (som jo åbenlyst er det som det som regeringen og bankerne helst vil have!) eller flytte til udlandet (omend det ikke nødvendigvis løser husproblemet).
Nå, men nu må vi se om det lykkes - jeg skal nok holde jer opdateret. Jeg har lige sendt en bunke regnskaber mere ind til de forskellige banker og realkreditselskaber - nu har jeg snart ikke mere papir LOL