Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredragsholdere - søges!

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/18/2006 6:15:59 PM Forfatter: Martin Thorborg

Bent, der er vi så ikke enige. Man må gå ud fra at websitet på en eller anden måde skal skaffe nye kunder og derfor er det uhyre vigtigt hvilket signal man sender. Et hjemmelavet website, med amatør fotos, liggende på webbyen signalerer amatør for mig og jeg vil ikke have en amatør som revisor. Jeg vil have en der har styr på sine ting og tager sin forretning seriøst. Igennem Amino har jeg ''lært'' Peter og Co. at kende som seriøse folk og derfor syntes jeg det er synd at der ikke er brugt de 5.000 - 10.000 kr. det koster at lave et lille professionelt website.

Dbh Martin

Vi er bestemt seriøse...og har styr på de sager vi påtager os!

Andet ville være dybt uforsvarligt...

Men har, som sagt,  ikke haft de store pengeposer at starte op med...og har derfor måttet:

Lægge mursten på mursten...hvilket også kan være yderst lærerigt og brugbart i vort daglige arbejde 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:40
At i er seriøse betvivler jeg som skrevet står ikke.
At i "sætter tæring efter næring" har jeg bestemt respekt for.
Jeg skriver blot for at give lidt positiv sparing som jeg tror vil hjælpe jeres blomstrende forretning endnu videre.
Nuvel, held og lykke med det.

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Dato: 5/18/2006 6:21:14 PM Forfatter: Skat & Råd
Nok alligevel en del af vejen. Det skader jo ikke. Jeg tror bare du lægger for stor betydning i det i lige den branche som Peter og til dels jeg bevæger os indenfor.

Peter: Var det værd at overveje at købe www.PPrevision samtidig. Den er såvidt jeg kan se ledig og ekstra domæner er heller ikke en helt tosset ide: Jeg har selv købt www.skattekonsulent.dk www.skattekonsulenterne.dk www.skatteafdeling.dk og www.skatteekspert.dk som supplement fordi jeg ikke bryder mig om bindestregen og aa i www.Skat-raad.dk og for at have nogle alternative indgangsvinkler/sider. Vi har så også købt www.skat-råd.dk efterfølgende.

Enig...det er nok lidt anderledes indenfor vores branche...

Det er en udmærket idé, Bent

Vi vil overveje nogle alternativer til vort nye .eu domæne

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

Dato: 5/18/2006 6:40:22 PM Forfatter: Martin Thorborg At i er seriøse betvivler jeg som skrevet står ikke.
At i 'sætter tæring efter næring' har jeg bestemt respekt for.
Jeg skriver blot for at give lidt positiv sparing som jeg tror vil hjælpe jeres blomstrende forretning endnu videre.
Nuvel, held og lykke med det.

Dbh Martin

Tak Martin

Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:45
Dato: 5/18/2006 6:06:05 PM
Forfatter: Peter - Revisor
Så vender vi lige en smut tilbage til slips og fotos...

Mangel på kunder har vi nu ikke mærket til...dårligt foto eller ej

Vi er nok blevet bedømt på andre ting...såsom kvaliteten af vort arbejde...og vort fornuftige prisleje...

Og...måske...vor uformelle måde?

Vi har netop måttet ansætte 2 medarbejdere...da arbejdsbyrden var blevet lige stor nok...og da vi ønsker at fortsætte med at bevare den personlige

og tætte kontakt til vore kunder...måtte vi bede om hjælp...

At have domænet, hvor vi har...er ikke professionelt - helt enig!

Men...da vi startede op for 2½ år siden...var det hjemme i stuen...udelukkende for egne midler...og ALLE udgifter blev holdt

på et absolut minimum...vi har bygget alt op fra bunden...og bl.a. derfor har vi et godt ry blandt iværksættere: Been There!

Opstarten betød altså Webbyen...og den lille formalitet, at et andet firma havde købt .dk domænet i vort navn...

Inden for en overskuelig fremtid bliver vi til: www.ppconsult.eu

Domænet er købt...vi skal bare lige ud og finde en, som kan hjælpe os videre herfra... 

Som ovenfor beskrevet...mener vi ikke, med al respekt for professionelle fotografer og deres kvaliteter...at fotos kan være afgørende

for en virksomheds præstationer...og vi ønsker netop at signalere, hvilke mennesker man møder, når man ankommer på nedenstående

adresse

Og kan hermed konstatere...at denne tråd har givet os en masse positiv PR

Skulle lige til at starte en ny tråd om slips osv, men fortsætter her, da du selv igen drejer debatten der hen.
Jeg synes netop godt om de uformelle signaler på dit websted.
For mig signalerer det ærlighed, en af de selvfølgeligheder, som BS Christiansen forsøger at presse
ind i erhvervslivets ledere.
Og jeg synes efterhånden at det skal gå op for os, at revisorer, og andre i den financielle verden også er mennesker.
På mine jobs, har jeg ofte opfattet revisorer forkert, håber jeg.

Når de besøgte virksomheden i en eller flere dage  i forbindelse med  årsafslutningen,
virkede de lidt mystiske, som om de levede af tal.

De kommer ofte i middagspausen for at lave stikprøver af legerbeholdningen,
og når de sad på kontoret, var det kun med en kop kaffe hele dagen.

Hvis vi bød et stykke kage eller en mad, var det nej tak, men måske en ekstra kop kaffe.
Ja, kan man leve af økonomi og tal ?
Eller er der noget jeg har misforstået ? 
Ærlighed og uindpakket  tillid kan gøre en forskel og være vejen frem  
Henning Buddig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Dato: 5/18/2006 8:45:18 PM Forfatter: Henning Buddig

Skulle lige til at starte en ny tråd om slips osv, men fortsætter her, da du selv igen drejer debatten der hen.
Jeg synes netop godt om de uformelle signaler på dit websted.
For mig signalerer det ærlighed, en af de selvfølgeligheder, som BS Christiansen forsøger at presse
ind i erhvervslivets ledere.
Og jeg synes efterhånden at det skal gå op for os, at revisorer, og andre i den financielle verden også er mennesker.
På mine jobs, har jeg ofte opfattet revisorer forkert, håber jeg.

Når de besøgte virksomheden i en eller flere dage  i forbindelse med  årsafslutningen,
virkede de lidt mystiske, som om de levede af tal.

De kommer ofte i middagspausen for at lave stikprøver af legerbeholdningen,
og når de sad på kontoret, var det kun med en kop kaffe hele dagen.

Hvis vi bød et stykke kage eller en mad, var det nej tak, men måske en ekstra kop kaffe.
Ja, kan man leve af økonomi og tal ?
Eller er der noget jeg har misforstået ? 
Ærlighed og uindpakket  tillid kan gøre en forskel og være vejen frem 
Henning Buddig

Du har fuldstændigt ret, Henning!

Det er netop ærlighed og tillid, som bør være det væsentligste varemærke for enhver virksomhed...

Jeg har selv været ansat i større revisionsfirmaer, hvor den kutyme du beskriver her...ikke er ubekendt for mig...

Jeg ved ikke...men jeg synes ikke ligefrem, at det skaber et godt samarbejde med kunden!

Vi håber ikke, at vi chokerer alt for meget...når vi nu afslører, at det her revisorpar stadig kan findes på et dansegulv

ud i en heftig rock n'' roll...eller 10

Og her er slipset altså kun i vejen!

Hver ting til sin tid

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:39
  Hmm... interessant tråd - men den kører efterhånden på to spor. Jeg syntes faktisk at delen omkring påklædning/udstråling er ret interessant (og selvfølgelig også det som tråden startede med; foredrag - jeg har allerede sendt en email til Peter & Co.) så jeg har lavet en ny tråd omkring det med slips versus kasket.

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4840

/Jesper

www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Dato: 5/18/2006 10:39:28 PM Forfatter: Jesper Norbøll
  Hmm... interessant tråd - men den kører efterhånden på to spor. Jeg syntes faktisk at delen omkring påklædning/udstråling er ret interessant (og selvfølgelig også det som tråden startede med; foredrag - jeg har allerede sendt en email til Peter & Co.) så jeg har lavet en ny tråd omkring det med slips versus kasket.

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4840

/Jesper

www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion    jesper snabelA mediamouse.dk

Vi vil godt takke for alle de positive henvendelser, som vi har fået på foredragsholdere!

Det er dejligt at se, hvor mange, som har lyst til at være med!

I skulle alle sammen have modtaget en mail eller et kald fra Pia nu...og vi glæder os til at se Jer...

og lytte til Jeres erfaringer!

Vi følger med i din tråd...for jo det er temmeligt interessante ting, som er kommet ud af dette  

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 22:50
Jesper min gode fredags-bar-ven (med al den respekt du ved jeg har for dig) så tror jeg du har misforstået drejningen som tråden tog, en anelse...?!

Det handler for så vidt ikke om skjorte og slips, eller cowboybukser og t-shirt... selv går jeg i begge dele i forskellige anledninger... Som du kender mig bedst (til wpeednetworking, fredagsbar, og de møder vi har haft sammen) så er jeg i de anledninger næsten altid klædt i jakkesæt og skjorte, skal det være rigtig fint også et slips... men i tirsdags hoppede jeg rundt på en Lastbil hos IVECO i Odense og lavede brochurebilleder af en mekaniker, og lige i den situation havde jeg garderet mig med et par cowboybukser der godt kunne tåle lidt oliepletter, da der var en del i forvejen...

Dér hvor tråden bliver interessant, er i forhold til hvilke signaler man rent indholdsmæssigt og designmæssigt vil profilere sin virksomhed på nettet med. Nu skal vi ikke træde yderligere rundt i det, da Peter jo som en fornuftig beslutningstager påpeger at de HAR et alternativ til den dybt useriøse webbyen-løsning undervejs... dog vil jeg stadig forbeholde mig ret til at sige at både design, grafik, billeder mm. også burde have en shine-up ...

Og Peter... respekt for at I har bygget det op fra bunden... jeg har en uduelig bank ved navn Nordea der røvknepper mig økonomisk for at sige det mildt, og således har de på blot 7 mdr. ved hjælp af en 13%P.A. formået at få min gæld til at stige med over 50.000 til snart 320.000 (hvilket vil sige jeg også må bygge alt op fra "scratch!"), uden en decideret redningsplan for hvordan jeg egentlig skal slippe af med den... Men der må prioriteres når det gælder investeringer, og hvad angår Jeres web er det min uforbeholdne mening at der virkelig skal lægges en indsats... troværdighed eller ej...!!

Det er ikke en salgstale for undertegnede, jeg får en ugentlig god tilgang af kunder - og efter denne tråd er jeg sikker på at får du brug for en fotograf en dag bliver det da ikke mig :-/ ?! Hehe... men det er objektivt set på det, og min hudærlige holdning til dette...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:09
  Ved nærmere gennemlæsning af indlæggene, så må jeg sku nok give dig ret i at jeg nok har misforstået indlægget omkring slips m.m. en anelse. Jeg opfattede det i første omgang et sidestik omkring påklædningen og ikke om hjemmesidens konkrete udseende.

Men uanset hvad, så syntes jeg stadig at påklædning og betydningen af denne er et interessant emne, men lad os vende det emne i den nye tråd.

Tja, Nordea er ikke de eneste som er "dygtige" til at sørge for at de tjener penge uanset hvad. En af deres nærmeste konkurrenter sørgede pænt for at waste 25% af en stak aktier. Når man er med i en investeringsordning og overlader ansvaret til dem, så skulle man gå ud fra at de ved hvad de foretager sig. Men det gjorde de så ikke - på et par år havde de mistet 1/4 af investeringen uden at advare om at de ikke helt havde kontrol over situationen. Så det blev termineret og de restrende aktier blev konvereteret til penge og hevet ud af hænderne på dem. Det er sku smart at de kan sidde der og miste ens penge - og samtidigt kræve nogle hæftige gebyrer for det.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)