Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredragsholdere - søges!

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Vi har startet et mindre privat Netværk for iværksættere :)

Vi holder møde hver d. 1. tirsdag i måneden - Netværket har eksisteret 1½ års tid - men nu har vi fået den idé, at vi meget gerne vil have nogle udefra kommende input ;)

Findes der her blandt Aminoerne - nogle, som har lyst til at komme en aften og oplyse os ?

Vi kan ikke tilbyde så meget...men et par flasker vin, en kasse cigarer eller noget...kan vi godt finde ud af...

Og hvem ved, hvad gode kontakter - kan føre til ;)

Nogle af de emner, som medlemmerne bl.a. gerne vil høre noget om er:

• Markedsføring & Reklame    
  • E-Markedsføring    
  • Jura for erhvervslivet    
  • Søgeoptimering

...m.m.

Send os en mail - giv os et kald!
- er der en, som allerede kan og lyst til at møde os ...tirsdag d. 06.06.2006 kl. 19.30...

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:26
Hej Peter - glimrende initiativ og god ide at søge efter personer herinde til foredrag.

Hvor er det i landet i hører hjemme? Det er jo ret væsenligt, hvis det er et par flasker druer man tager afsted for

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hej Christian!

UPS  havde ikke lige tænkt på at skrive vores område på...

Det står i profilen...postnummer 4200 - altså Slagelse

Du er fra 9000 Aalborg kan vi se...det er langt fra Slagelse...men måske du alligevel er på Sjælland en gang i mellem?

Det kunne være spændende at høre, hvad du kan fortælle...så vi har lige drøftet det her...og er blevet enige om, at

vi i bekræftende fald fra dig...kunne lægge vort møde om...indrettet efter, hvis du alligevel var herovre og havde tid...

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 20:53
Hej

Jeg holder ofte foredrag / underviser i salg (specielt telefonsalg). Normalt tager jeg mig jo betalt for det, men til tider gør jeg det også bare for et par flasker rødvin.

I de tilfælde hvor det "blot" er for en flaske rødvin, så roser jeg nok min egen virksomhed lidt mere end ellers:-)

For mig er det jo bare en salgssituation. Altså 10 personer, som kan indgå i ens netværk eller måske købe ens ydelse. Send en PB, hvis det kunne have interesse, så kan vi måske finde ud af noget.

Arbejder i Kbh, men bor privat omkring Haslev

Fra Galten Østjylland
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:54
Revisor med Slips - Uden det skal opfattes som negativ kritik, så vil et nyt FOTO hjælpe meget. Det FOTO der er på jeres forside - vil flest nok tænke, er fra et forbryderalbum.

Link: Klik på nankai - indlæg / tråde...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:25

Det var dog en uhyrlighed uden lige!

Hvad mener du helt præcist med dette???

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 08:52
Jeg vidste ikke engang vi havde sådan et netværk i Slagelse.

Hvor finder jeg mere information om netværket? Kunne jo være jeg ville melde mig under fanerne.

Mvh

Johnny Christensen

Fra Galten Østjylland
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 08:57
Det er ikke på nogen måde ment negativt. Revisor med Slips - Du stier med helt stift ansigts-udtryk med udspilet åbne øjne. Det sender et helt forkert signal. Det er jo ikke det signal du gerne vil sende til dem der kommer ind på jeres hjemmeside. Så et nyt foto med et smil er nødvendigt.

Kommunikation:

Artikel / PDF - 3 kapitler 71 sider. Proffessionaliser din hjemmeside.
http://www.kommunikationsforum.dk/default.asp?articleid=5548

Langt ude på hjemmesiderne. Artikler
http://www.grandjean.dk 

10måder at undgå stress på - følg dit indre kompas - 5 måder at kommunikere bedre på - 5 skridt nærmere dit mål - girafsprog - 80/20 reglen...
http://www.aprokom.dk

Kundeadfærd, loyalitet, en til en og letmælk...http://www.talefod.dk

Med venlig hilsen nankai

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:02
Sikke da en gang ævl for at sige det mildt. Nu nævner du selv kommunikation og kundeadfærd i din signatur. Du har tydeligvis et behov der.

Peter: Hvis vi kan pejle et af emnerne over i retning af Skat - tager jeg gerne turen til Slagelse. Det er jo som du selv skriver en vej til gode kontakter, og det bærer "lønnen" i sig selv.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:06
Dato: 5/16/2006 12:02:16 PM
Forfatter: Skat & Råd
Sikke da en gang ævl for at sige det mildt. Nu nævner du selv kommunikation og kundeadfærd i din signatur. Du har tydeligvis et behov der.

Helt enig!
Sq for let selv at være helt anonym, og pege fingre af andre. Det' en OM'er

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)