Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredragsholdere - søges!

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/18/2006 11:42:26 AM Forfatter: PB Marketing ApS / Peter Bjarnarson hmm
Kan se tråden efterhånden mere omhandler billeder og slips end netværksgrupper.
Jeg kom med et tilbud om gratis undervisning / foredrag i salg - specielt telefonsalg til jeres netværksgruppen. Men kan nu se at det er druknet i en debat om pæne billeder.

Så jeg trækker ligeså forsigtigt mit tilbud tilbage og ønsker tillykke med det nye website og den opdaterede profil.

Hvorfor i alverden dog det. Netværksgruppen kommer næppe til at diskutere billeder og slips, blot fordi nogle her havde lyst til at fokusere på andet end det tråden omhandlede - og lad os da bare komme tilbage til emnet igen, så kan dem der vil lave en tråd om billeder og slips.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53

Dato: 5/18/2006 12:30:52 PM Forfatter: PB Marketing ApS / Peter Bjarnarson nope - desværre ikke

UPS

Vi har ikke din mail adresse...

Mailen er gået tilbage til Amino debatten...

Vil du lige sende os din mail

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 13:42

Hvorfor i alverden dog det. Netværksgruppen kommer næppe til at
diskutere billeder og slips, blot fordi nogle her havde lyst til at
fokusere på andet end det tråden omhandlede - og lad os da bare komme
tilbage til emnet igen, så kan dem der vil lave en tråd om billeder og
slips.

[/QUOTE]

Jeg blev blot lidt gammeldags fornærmet over at jeg sender et tilbud
ud, som bliver ignoreret (tilbudet blev dog ikke ignoreret - se
tidligere korrespondance - jeg modtog desværre bare ikke deres mail)
Men at hele diskussionen pludselig gik på hvordan et billede på et
website så ud.

Men jeg afventer nu ny mail fra Peter og tager den videre korrespondance med ham via mail.

Hvis andre skulle være interesseret i et foredrag  eller undervisning i telemarketing, så må I endelig sige til.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 13:44
pb@pb-marketing.com

står vist også i signaturen.

Vi tales ved:-)

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:04
Hehe... sjov tråd ;-)

Nu har Peter fra PB fået respons, så tør jeg godt lige blande mig mht. billederne for en meget kort bemærkning...

Jeg kunne aldrig (ALDRIG) finde på at komme med så usaglig og direkte frastødende kritik som nankai præsterer i starten af tråden, og nu havde jeg heller ikke lejlighed til at se de første billeder!

Jeg vil blot støtte op om Hans''s indlæg (og tak for opmærksomheden i den forbindelse) - og sige at at det er død og pine vigtigt at man sender de rette signaler, hvorfor også sådan en som jeg har mulighed for at leve af at lave billeder af folk...  og har så travlt med netop denne type opgaver for tiden...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:28
Jeg er enig i at formuleringen kunne være smukkere, men budskabet var fint nok. Billedet var virkelig ikke godt og der er ingen tvivl om at det har kostet kunder.
Jeg vil for at være ærlig anbefale jer at bruge en fotograf. Lige som i anbefaler folk at bruge revisor, lige så meget må i anerkende jeres begrænsning i fotos og webdesign.
Dertil bør i have jeres eget domænenavn, at ligge his Webbyen giver ikke meget credit.

Dbh Martin
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 18:02
Jeg tror simpelthen ikke på at billedet har kostet kunder. Peter - og andre revisorer - får næppe mange kunder via hjemmesiden,  men via det personlige kendskab/ry.  Det gælder uanset hvor flot en side/billede man har. Det er indholdet og menneskerne bag der tæller. Det andet er kun indpakning.

Når det så er sagt skal vi også have skiftet billederne på vores hjemmeside ud

Eget domæne: Helt enig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06
Så vender vi lige en smut tilbage til slips og fotos...

Mangel på kunder har vi nu ikke mærket til...dårligt foto eller ej

Vi er nok blevet bedømt på andre ting...såsom kvaliteten af vort arbejde...og vort fornuftige prisleje...

Og...måske...vor uformelle måde?

Vi har netop måttet ansætte 2 medarbejdere...da arbejdsbyrden var blevet lige stor nok...og da vi ønsker at fortsætte med at bevare den personlige

og tætte kontakt til vore kunder...måtte vi bede om hjælp...

At have domænet, hvor vi har...er ikke professionelt - helt enig!

Men...da vi startede op for 2½ år siden...var det hjemme i stuen...udelukkende for egne midler...og ALLE udgifter blev holdt

på et absolut minimum...vi har bygget alt op fra bunden...og bl.a. derfor har vi et godt ry blandt iværksættere: Been There!

Opstarten betød altså Webbyen...og den lille formalitet, at et andet firma havde købt .dk domænet i vort navn...

Inden for en overskuelig fremtid bliver vi til: www.ppconsult.eu

Domænet er købt...vi skal bare lige ud og finde en, som kan hjælpe os videre herfra...  

Som ovenfor beskrevet...mener vi ikke, med al respekt for professionelle fotografer og deres kvaliteter...at fotos kan være afgørende

for en virksomheds præstationer...og vi ønsker netop at signalere, hvilke mennesker man møder, når man ankommer på nedenstående

adresse

Og kan hermed konstatere...at denne tråd har givet os en masse positiv PR

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:16

Bent, der er vi så ikke enige. Man må gå ud fra at websitet på en eller anden måde skal skaffe nye kunder og derfor er det uhyre vigtigt hvilket signal man sender. Et hjemmelavet website, med amatør fotos, liggende på webbyen signalerer amatør for mig og jeg vil ikke have en amatør som revisor. Jeg vil have en der har styr på sine ting og tager sin forretning seriøst. Igennem Amino har jeg "lært" Peter og Co. at kende som seriøse folk og derfor syntes jeg det er synd at der ikke er brugt de 5.000 - 10.000 kr. det koster at lave et lille professionelt website.

Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 18:21
Nok alligevel en del af vejen. Det skader jo ikke. Jeg tror bare du lægger for stor betydning i det i lige den branche som Peter og til dels jeg bevæger os indenfor. 

Peter: Var det værd at overveje at købe www.PPrevision samtidig. Den er såvidt jeg kan se ledig og ekstra domæner er heller ikke en helt tosset ide: Jeg har selv købt www.skattekonsulent.dk www.skattekonsulenterne.dk www.skatteafdeling.dk og www.skatteekspert.dk  som supplement fordi jeg ikke bryder mig om bindestregen og aa i www.Skat-raad.dk og for at have nogle alternative indgangsvinkler/sider. Vi har så også købt www.skat-råd.dk efterfølgende.

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)