Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foredragsholdere - søges!

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Og jeg siger Tak for støtten

Nå...men godt for noget var opsangen da...Pia fik langt om længe givet vores side en længe planlagt make-over

(men hun har jo så travlt med butikken)

Nu kan giraffen ses uden slips og kravetøj...og så godt, som nu en forringet billedkvalitet kan give (læs ALDER)

Bent...Kaffen ER sat over...

Johnny...du skal ringe til Pia for mere info...det er hende, som står for Netværket...

Christian...Pia kontakter dig for nærmere vedr. Netværket...

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 13:11
hmmm
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:57
Hvor morsomt!
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:46
Uden at være anonym - og uden negative hensigter - vil jeg da foreslå at få taget et billede af en prof. fotograf.

F.eks. har Matt Baldersø et fint amino-tilbud lige nu.

De billeder, I har på siden - efter opdateringen - virker lidt "nu må vi lige fiske kameraet op af skuffen og få skudt noget i en fart"-agtige. Især den rodede baggrund er med til at understøtte dette.

Men ærligt talt, så ved jeg ikke, hvor stor betydning det har i jeres branche. Jeg ville ikke vælge revisor uden en snak - og det er fint for mig at det hele ser lidt uformelt ud. Se f.eks. min revisors hjemmeside - der er også fine billeder: http://www.erikbonde.dk/

Mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Der har du fat i noget, Hans!

Hvem vælger bankmand, advokat, revisor o.s.v. - udfra vedkommendes "billedkvalitet" - læs udseende

Der må være andre og vigtigere faktorer, såsom faglige kvalifikationer, godt ry og ikke mindst kemi - som gør udslaget for, hvilken rådgiver man vælger...

Om man får netop den ydelse og rådgivning, som man efterspørger og har brug for!

Nå det så er sagt...er noget af vores ry...netop, at vi er uhøjtidelige, uformelle og utraditionelle...

Hos os kan møder foregå over kaffen...i uformelle omgivelser...og vore klienter har ikke brug for en babysitter imens...

Vi har selv en datter på 5...så ungerne leger ved siden af

Vore nye billeder - afspejler, hvordan vi er...hvem vi er...og hvad vi ikke har tænkt os at rende fra!

Fortsat go'' dag...

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:31
Dato: 5/18/2006 9:41:22 AM Forfatter: Peter - Revisor
Hos os kan møder foregå over kaffen...i uformelle omgivelser...og vore klienter har ikke brug for en babysitter imens...

Vi har selv en datter på 5...så ungerne leger ved siden af

Vore nye billeder - afspejler, hvordan vi er...hvem vi er...og hvad vi ikke har tænkt os at rende fra!

Fortsat go'' dag...

Det skal I heller ikke. Jeg tror nemlig at I meget godt matcher nutidens revisorer når vi taler om mindre revisionsfirmaer. I dag lægger kunderne vægt på at man som rådgiver/revisor taler lige ud af posen og at man har en uformel, praktisk og humoristisk indgangsvinkel til tingene.  Dvs. at man er menneskelig. Det er det man som revisor, udover at være kompetent og konkurrencedygtig selvfølgelig, får kundetilgang på.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 11:42
hmm

Kan se tråden efterhånden mere omhandler billeder og slips end netværksgrupper.

Jeg kom med et tilbud om gratis undervisning / foredrag i salg -
specielt telefonsalg til jeres netværksgruppen. Men kan nu se at det er
druknet i en debat om pæne billeder.

Så jeg trækker ligeså forsigtigt mit tilbud tilbage og ønsker tillykke med det nye website og den opdaterede profil.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Dato: 5/18/2006 11:30:54 AM Forfatter: Skat & Råd
Dato: 5/18/2006 9:41:22 AM Forfatter: Peter - Revisor

Vi har selv en datter på 5...så ungerne leger ved siden af

Vore nye billeder - afspejler, hvordan vi er...hvem vi er...og hvad vi ikke har tænkt os at rende fra!

Fortsat go'' dag...

Det skal I heller ikke. Jeg tror nemlig at I meget godt matcher nutidens revisorer når vi taler om mindre revisionsfirmaer. I dag lægger kunderne vægt på at man som rådgiver/revisor taler lige ud af posen og at man har en uformel, praktisk og humoristisk indgangsvinkel til tingene.  Dvs. at man er menneskelig. Det er det man som revisor, udover at være kompetent og konkurrencedygtig selvfølgelig, får kundetilgang på.

Helt enige, Bent!

Og det er kunderne heldigvis også

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Dato: 5/18/2006 11:42:26 AM Forfatter: PB Marketing ApS / Peter Bjarnarson hmm

Kan se tråden efterhånden mere omhandler billeder og slips end netværksgrupper.

Jeg kom med et tilbud om gratis undervisning / foredrag i salg - specielt telefonsalg til jeres netværksgruppen. Men kan nu se at det er druknet i en debat om pæne billeder.

Så jeg trækker ligeså forsigtigt mit tilbud tilbage og ønsker tillykke med det nye website og den opdaterede profil.

Hej Peter!

Ja tråden...tog vist lige en afstikker...

Vi har sendt en mail til dig i tirsdags...omkring dit tilbud...har du ikke modtaget den?

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 12:31
nope - desværre ikke
Side 2 ud af 5 (43 indlæg)