Dato: 20-08-2006 20:45:32 Forfatter: Martin Thorborg
Jeg er ikke afvisende over for en åben gruppe, problemet er bare at vi skal passe på ikke at overflyde Amino med irrelevante grupper. For at være ærlig, så tror jeg ikke at i kommer til at skrive særligt meget i den gruppe. Det vil sikkert kun være diskussioner om mødesteder etc. og det er uinteressant for alle andre end jer og spild af plads. Er i uenige i det?
Dbh Martin
Hej Martin
For mig er det lidt svært at svare på...jeg kan ikke svare på, om det kun ville blive brugt til det, du nævner..hvis det står til mig, kunne det godt gå hen og blive en meget aktiv gruppe..selvfølgelig kommer det også an på, hvad de andre synes og vil med dette kommende netværk..
Jeg er ligeglad om det bliver en weekend, men der er bare nogle weekender jeg ikke kan, da familien hjemme i nordjylland også skal passes, men det jo ikke op til mig, men fleretallet at bestemme, hvad weekend det bliver, hvis det bliver en weekend :-)
Så smid bare nogle forskellige datoer og tidspunkter op
For mig er det lidt svært at svare på...jeg kan ikke svare på, om det kun ville blive brugt til det, du nævner..hvis det står til mig, kunne det godt gå hen og blive en meget aktiv gruppe..selvfølgelig kommer det også an på, hvad de andre synes og vil med dette kommende netværk..
[/QUOTE]
Hvis det er tilfældet lægger jeg meget gerne plads til. Men jeg kan bare ikke se hvad der skulle være interessant at diskutere der, som ikker kan lægges i de grupper der i forvejen er. Misforstå mig ikke, jeg vil bare nødig spilde plads.
Jeg kunne måske også godt tænke mig at deltage i dette netværk (Sydjysk Alliance).
Jeg bor i Sønderborg, så Vojens er også OK for mig som mødested.
Jeg kan kun aften eller weekend, da jeg har et fuldtidsarbejde som softwareudvikler. 20 års erfaring indefor betalingssystemer m.m. er det efterhånden blevet til. I de senere år har jeg også arbejdet med Web-udvikling (bl.a en kundeportal).
I min fritid arbejder jeg på at bygge en forretning op med at sælge badmintonudstyr. På sigt skal forretningen måske udvides med tennisudstyr. Er ivrig udøver af begge sportsgrene.
Ups..tiden er gået lidt for stærkt i denne uge..ikke endnu..jeg har dog brug for en tilbagemelding om det skal være en hverdagsaften eller en søndag..jeg vil være ærlig og sige, at jeg bedst kan en søndag..gider i komme med en melding og det gælder en melding fra ALLE, der har tilmeldt sig via denne tråd.
Jeg er selv fra Billund, og vil meget gerne tilmelde mig denne gruppe, hvis der da ikke skulle være noget problem i det ? :)..
For lige at sige lidt om mig selv så.. Hedder jeg Brian.. Brian Frænde.. Og jeg kommer jo som sagt fra Billund. Jeg køre firmaet Fraende Media som en studievirksomhed, ved siden af mine studier på Vejle Handelsskoles Innovations Linie..
Håber jeg kan få noget feedback fra Kim eller noget, ang. om jeg er med på en liste eller sådan noget ?..
Vil hellere end gerne støtte gruppen med design af hjemmeside, hvis der en dag bliver brug for dette :)..