Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sydjydsk alliance - netværk?

Side 10 ud af 13 (125 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

Nu skal du ikke tage det personligt, men syntes der er for mange ord og for lidt handling, som jeg ser det kan det ikke være så svært.

Du skriver 3 datoer feks.

Søndag  d. 10 Sep  kl. 14-16
Mandag d. 11 Sep  kl. 19-21
Tirsdag  d.  12 Sep kl 16-18

Så du dækket ind med hverdag og weekend, og aften, middag.

Så kan man så sige hvad der passer en bedst, og så det så flere tallet som bestemmer.

Det ikke for at være efter dig, men syntes der er alt for meget snak, lad os komme igang inden vi snakker "alliancen" ihjel ;-)

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:40
Hej Kim

Ja, jeg vil helst ikke mandag aften, men vælg bare en dag, aften eller veekend, som kan passe de andre. Håber vi snart kan mødes alle mand og håber du kan finde et lokale i Vojens , som vi kan låne.

m.v.h. Sandberg 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:49
Dato: 25-08-2006 16:20:12
Forfatter: Kim Kold Kleener
Ups..tiden er gået lidt for stærkt i denne uge..ikke endnu..jeg har dog brug for en tilbagemelding om det skal være en hverdagsaften eller en søndag..jeg vil være ærlig og sige, at jeg bedst kan en søndag..gider i komme med en melding og det gælder en melding fra ALLE, der har tilmeldt sig via denne tråd.

En søndag vil også passe mig bedst :-)

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:05
Hej Alle

En søndag passer også mig, men ellers bare find en dato og jeg er klar!

Kenni Madsen

6780 Skærbæk

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:09

Ja, tag en søndag det er fint nok.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30
Dato: 25-08-2006 18:00:56 Forfatter: mk Hej Kim

Nu skal du ikke tage det personligt, men syntes der er for mange ord og for lidt handling, som jeg ser det kan det ikke være så svært.

Du skriver 3 datoer feks.

Søndag  d. 10 Sep  kl. 14-16
Mandag d. 11 Sep  kl. 19-21
Tirsdag  d.  12 Sep kl 16-18

Så du dækket ind med hverdag og weekend, og aften, middag.

Så kan man så sige hvad der passer en bedst, og så det så flere tallet som bestemmer.

Det ikke for at være efter dig, men syntes der er alt for meget snak, lad os komme igang inden vi snakker ''alliancen'' ihjel ;-)

Hej MK

Det er helt ok..jeg føler ikke, at du er efter mig..du siger jo bare din ærlige mening..og det kan jeg godt lide.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32

Dato: 25-08-2006 17:45:48 Forfatter: Fraende Media Hej..

Jeg er selv fra Billund, og vil meget gerne tilmelde mig denne gruppe, hvis der da ikke skulle være noget problem i det ? :)..

For lige at sige lidt om mig selv så..
Hedder jeg Brian.. Brian Frænde.. Og jeg kommer jo som sagt fra Billund.
Jeg køre firmaet Fraende Media som en studievirksomhed, ved siden af mine studier på Vejle Handelsskoles Innovations Linie..

Håber jeg kan få noget feedback fra Kim eller noget, ang. om jeg er med på en liste eller sådan noget ?..

Vil hellere end gerne støtte gruppen med design af hjemmeside, hvis der en dag bliver brug for dette :)..

Hej Brian

Du er mere end hjertelig velkommen..så velkommen til..kanont med endnu en..fedt..og hjælp til hjemmesidedesignet..det vender vi da bare tilbage til, når vi så småt er igang..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37
Forslag til mødedato:

Søndag den 8. oktober kl. 13.00 eller søndag den 15. oktober kl 13.00 et sted i vojens.

Gider i ALLE tilmeldte at give tilbagemeldning senest søndag den 3. september. Herefter vil jeg så finde stedet til os her i Vojens. Alt efter hvor det bliver, kan det godt være, at vi skal betale et mindre beløb på 50-100 kr pr. mand for leje..jeg ved det ikke endnu..men jeg vil bare lige nævne det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hejsa

Jeg kan ikke huske,om jeg har nævnt det her i denne tråd tidligere, men jeg har købt domainenavnet www.aminosyd.dk ..jeg ved ikke, om I synes, vi kan bruge det som navn for vores sydjydske alliance?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:30
Hej

Jeg kan ikke den 13 Oktober.

Den 15 Oktober passer bedre...

Mvh. Kasper

Side 10 ud af 13 (125 indlæg)