|
Sydjydsk alliance - netværk?
|
Hej MK Tak for det..i min verden kan Sønderjylland meget konkret gå efter amtsgrænsen. |
Tak for de smukke ord. Desværre holder jeg nogle gange Amino fri :0) Og tude.. bestemt ikke.. Hvis du havde læst hele tråden så havde du set at jeg før har gjordt opmærksom på det. Men lad det nu ligge. Jeg troede vi havde et fælles mål? Eller hvad? Jeg syntes alle de ting med nord syd lyder som om mafiaen opdeler teretorier. Målet er netværk, og jeg er sgu da ligeglad om folk kommer fra KBH hvis de vil være med og kommer til møderne.. 10-4. |
Men ja lad det ligge og lad os få det møde op at stå :-) |
Jeg kan se at det virkede stødende. Men resten mener jeg stadig. Nemlig at vi skal igang før vi snakker det til døde. Nu siger du jeg skal komme med min ekspertise, så her får du den. Jeg har været med i en lang række erfa-grupper, netværker og sammenslutninger. Fælles for alle der har overlevet er at 1. Man har en Ildsjæl der skubber frem (desværre skal man have tid til det og det har jeg ikke, så derfor respect for din indsats Kim) 2. At man har et fælles mål/emne som alle brænder for 3. At man udviser respekt for hindanden. |
Det jo 3 gode punkter, så syntes jeg selv du, med ekspertisen, skal prøve at efterleve dem. |
Hej MK og RandomAccess Det varmer dejligt med de udmeldinger og tak til jer begge to..for ikke at snakke for meget og prøve at få lidt mere handling bag ordene, overvejer jeg simpelthen at skære igennem - så må jeg blive upopulær - for at sige, at aminosyds "landegrænse" udelukkende følger sønderjyllands amt grænser og de mennesker, der bor indenfor denne landegrænse er mere end velkomne til at melde sig under fanerne påny... Men jeg har selvfølgelig brug for nogle, der vil være med.. Som nævnt lidt tidligere i et indlæg vil jeg hellere bruge lidt tid her på amino og snakke om, hvad netværket skal buges til, sådan at første møde munder ud i nogle konkrete ting, der skal arbejdes videre med..hellere det end at finde et sted/lægge hus til og bruge tiden på et lidt tyndt fysisk møde.. |
Nej .. jeg behøver ikke at efterleve dem .. jeg har www.itforumsyd.dk som er der hvor jeg bruger mine kræfter. I dette forum er jeg medløber. Hvis du derfor ikke vil have mig med er det helt fint med mig. Men jeg syntes at du er ved at gå for meget efter manden end efter bolden. Bare fordi du ikke kan lide min mening må jeg stadig sige den UDEN at handle.. det er jo det dejlige ved et debatforum og ikke et handleforum. |
Hej MK og RandomAccess Er det ikke OK med jer, at den lille stridsøkse mellem jer to lige nu bilægges? Jeg vil være lidt ked af, at tråden bliver brugt alt for meget mere på dette.. |