Fornyelig er det lige gået op for mig, at der er nogle sydjydske aminoer - jeg vil spørge, om der er interesse for at starte et sydjydsk netværk/erfagruppe for aminoer på TVÆRS af fagområder - det er altid rart at kunne sparre, spørge, mødes etc.
Netværket skulle både være for igangværende iværksættere, kommende iværksættere og dem, der godt kunne tænke sig at starte.
Vores forum skulle selvfølgelig være dette forum, uden at vi skulle have vores eget link/afdeling her på forsiden.
Deltag her i debatten, om det ville være en god idé - jeg vil gerne være tovholder, hvis der viser sig grundlag og interesse for det.
Jeg vil lige gøre lidt reklame for mit spørgsmål mht. til et sydjydsk netværk. Kunne du selv eller kender du nogen, der kunne tænke sig at starte dette netværk, så skriv her i tråden eller slå en mail til mig på kimkleener at gmail.com.
Alle tiders - fedt! Var det en god ide at finde et aften, hvor vi kunne holde chatmøde via messenger eller skype, så vi kan få gang i de grå hjerneceller?