Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sydjydsk alliance - netværk?

Side 4 ud af 13 (125 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Lidt inputs til på søndag:

1) chatte lidt med hinanden

2) SydJydsk Alliance:

•     hvad skal netværket bruges til?

•     hvad er jeres forventninger til netværket?

•     hvad har I af ideer til netværket?

Mine ideer:
tværfagligt netværk - skal munde ud i en forening med gratis medlemsskab - foreningen kunne gå     hen og blive et overordnet organ, der samler forskellige iværksætter grupper i det lokale i samarbejde med lokale iværksætterkonsulenter og firmaer; der skal laves en styregruppe, som vil være med til at knokle det hele i gang, styregruppen skal stå for de indledende tiltag til en stiftende generealforsamling, hvor der vælges bestyrelse (og alle de formelle ting) - økonomien kommer fra sponsorator og offentlige myndigheder; snakke begyndende hjemmeside, begyndende markedsføringsstrategi - ALT dette skal ses i forhold til vores lokale islæt og kultur i det syd og sønderjydske.

Jeg håber, at jer, der har meldt sig under fanen, vil være med i en styregruppe, som kan sætte dette i gang.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24
Kenan fra novadata.dk fra sønderborg har ligeledes meldt sig under fanan - fedt - dejligt du gider. Kenan har allerede sagt, at han sponsorerer domænenavnet til netværkets navn og hjemmeside: www.sydjydskalliance.net. Jeg har været så fræk at acceptere og godkende det kommende navn på netværket. Jeg håber, det er ok med jer.  

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:23
Hej

Jeg er iværksætter fra Christiansfeld, syd for Kolding.

Jeg kan fanges på msn@smith-online.dk i må gerne tilføje.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Hej Smith

Det er altid dejligt, at en mere vil være med, men jeg tror, at det er så som så, hvad der sker p.t. Jeg tror lidt, at det nok er mig, der fik det til at rende lidt ud i sandet. Jeg mente tidligere, at jeg ikke kunne bidrage med noget konstruktivt i forhold til de andre, da jeg ikke rent økonomisk kunne finde pengene til at starte for mig selv og dermed give bedre feedback.

For mit vedkommende har jeg nu fundet et fuldtids arbejde og har derfor besluttet at starte på deltid og indtil videre holde det på det plan.

Et eller andet sted er det synd, at sådant et netværk ikke kan stables på benene; måske skal vi prøve igen til efteråret, hvor jeg nøjes med at være koordinatoren med at samle folk og ellers være mere med på sidelinien...

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:41
Derfor kan vi da sagtens starte netværket alligevel. Det kunne jo være du fandt lysten og kapitalen. Det er altid godt med andres ideer osv.

Jeg driver heller ikke mine virksomheder fuldtids.

Kasper

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:51
Faldt lige over tråden her og syntes det lyder kanont, jeg er også frisk, hvis der kan stables noget på benene engang. Jeg kommer selv fra Nordborg på Als, er desværre ikke iværksætter endnu, men det kommer, måske kunne dette give mig skubbet :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Hej MK

Du skal da være så hjertelig velkommen..altid godt med flere..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Dato: 7/7/2006 9:40:52 PM Forfatter: Smith
Derfor kan vi da sagtens starte netværket alligevel. Det kunne jo være du fandt lysten og kapitalen. Det er altid godt med andres ideer osv.

Jeg driver heller ikke mine virksomheder fuldtids.

Kasper

Helt sikkert - jeg har også været lidt for hurtig med udmeldelse m, at jeg trak mig..så det trækker jeg tilbage igen..de sidste 4 mdr. har været en meget turbulent tid for mig i forhold til mit kommende deltids firma og mit nye faste job..det er kun et lille udvalg af ting, der er sket for mig disse sidste 4 mdr..

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:34
Det lyder som en kanon ide, jeg er på....... Skal vi finde en dato? Jeg er fra Vejle.

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hej Jennifer

Kanont..jeg skal lige forbi uge 33..så kommer jeg med forslag til en dato til en gang i oktober, så vi alle kan nå at sætte datoen i kalenderen i god tid.

Side 4 ud af 13 (125 indlæg)