Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sydjydsk alliance - netværk?

Side 7 ud af 13 (125 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen jeg hedder Michael er 29 år, kommer fra Nordborg på Als (oprindeligt fra Nordjylland) boet i sønderjylland i 6 måneder, så jeg siger ikke mojn endnu ;)

Jeg er som sagt ikke selvstændig endnu, men har længe drømt om det. Jeg er selv meget ide rig, så er gerne med på noget hvis nogle mangler ideer :-)

Jeg har drømt de sidste 10-15 år at få mit eget diskotek eller restaurant, evt en kæde, har en lille ide med noget dansk mad i udlandet også :) Men det må vente nu gælder det min karriere som løn slave de næste 5-10 år.

Har også min lille baby af et community af et projekt, jeg arbejder på når jeg er i det humør.

Jeg arbejder for tiden på at lave en blog, som også vil være et fritidsfirma, hvor jeg vil tilbyde teknisk tegning, 3d visualisering, salgs materiale og indretning til små virksomheder og private. Men mere om det senere, det er i en meget tidlig fase, men kunne sagtens være sådan noget jeg vil komnme med til et møde :)

Ellers flytter jeg til Flensburg på et tidspunkt, og vil selvfølgleig den vej have nogle andre og nye forretnings muligheder, som jeg vil kigge på når den tid kommer :-)

Det var lidt om mig, jeg er stadig frisk på at holde sådan et møde, men er mest til om aften eller weekend, da jeg har et job der skal passes :-)

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:13

Hej Sanne

Jeg hedder Heidi Sandberg Christensen har 10 års erfaring i bookning af salgsmøder til sælgere/konsulenter. Har startet egen virksomhed , hvor jeg tilbyder denne ydelse til erhvervslivet. Mit firma hedder Sandbergs erhvervsbooking . Jeg bor ved Vojens.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hejsa

Jamen jeg hopper da med på vognen. En del kender nok lidt til mig efterhånden her på amino. Jeg bor selv i Vojens og er i gang med at starte deltidsfirma op med webhosting med cms. Når jeg har fået sparet tilstrækkeligt med penge sammen via firmaet, skal det udvides til IT-undervisning indenfor Office-pakken og OpenOffice, samt andre interessante Opensource systemer.

Derudover fungerer jeg ligenu som igangsætter af og måske kommende koordinator for dette Sydjydsk Alliance - netværk, som jeg jo kalder denne tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hejsa

Til vores evt. hjemmeside for vores netværk skal vi bruge en dansk eller udenlandsk webudbyder? Forslag til navn modtages gerne..Kom med bud på begge spørgsmål.

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:39
Det er da ligemeget, hvem der er udbyder. Blot de er stabile og billige

forslag til navn: sydnettet.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 14:46
Skal vi ikke bare få et møde stablet på benene først, før vi begynder at lave alt muligt andet, så ved vi jo det har noget på sig med sådan en "alliance" Kan forstå det har glippet engang.

Så kan vi jo bagefter finde ud af sådan ting :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50
Hej MK

Du har helt ret..det gør vi..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Ville det være bedst, hvis vi mødtes et eller andet sted omkring Vojens, da der jo tilmeldte fra esbjerg/vejle/kolding i nord, nordals/padborg i syd, et par stykker her omkring vojens og en i skærbæk i vest?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Jeg synes også, at vi først skal mødes og snakke sammen, og så finde ud af hvad vi vil, hvis vi vil 

Vojens er Ok for mig.

Det kunne være vi kunne få et forum herinde? F.eks. at der blev lavet en ''netværk'' gruppe og i den kommer der en syd/vestjydsk undergruppe?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 15:50
Hejsa

Jeg mener også at det er lige tidligt nok at kigge efter en udbyder.. desuden smider jeg gerne gratis hosting ind hvis det skulle være, så er det spørgsmål fra bordet.

Lidt om mig
Jeg kan vist ikke kaldes iværksætter mere .. er 36 år gammel har haft firma i 10 år indenfor webhosting og dedikeret server udlejning og hvad der så alt medhører. Jeg har vist oplevet alt hvad der findes af "ups and downs" inklusive IT boblen brist i 2000-2001, men har overlevet. :0)

Jeg har meldt mig til fanerne fordi jeg mener at networking er utroligt vigtigt og at jeg måske kan give lidt hjælp med nogle spørgsmål + sparring.

OBS!! Vojens er også ok for mig

Hilsen

Side 7 ud af 13 (125 indlæg)