Er ny herinde, men manden og jeg bor i Padborg (mere sydjysk bliver det ikke ;)) og har store planer for fremtiden, så vi er meget interesserede i at være med.
Jamen du milde..sikken en feedback der kommer..det er bare så KANONT..unskyld jeg ikke har svaret jer endnu..er næsten hjemme fra en uges sommerhus-ferie fra Øer Strand.
Det er bare fedt, at du gider være med..og det er da helt fint, hvis der kan stables noget sydVESTjydsk på benene..måske via sydjydsk alliance..hvem ved..det er da et forsøg værd.
Set udfra de tilmeldinger her i denne tråd + anden vej af tilmeldinger skulle vi dags dato være omkring 16 personer..det må da efter min egen mening siges at være over forventning..da vi nu er så mange skal vi jo faktisk have fundet et sted, hvor så mange kan mødes på en gang, hvis alle kan den dag, jeg i løbet af uge 34 vil foreslå...er der nogle forslag til hvor vi kunne mødes så mange på en gang?
Et forslag kunne være at låne et mødelokale på kolding bibliotek. De har mødelokale med pc og projekter og jeg mener det er gratis at låne. Dog er det inden for bibliotekets åbningstid.
Jeg synes det vil være rart med en oversigt over hvem vi er, f.eks. 2-3 linier med navn, geografi, lidt om firmaet.
For at starte:
Sanne Liebmann, bor mellem Esbjerg og Ribe (landets yngste og ældste byer), ønsker at fungere som kundens IT-sparringspartner i forhold til f.eks. leverandører, IT-projekt-leder o.lign.