Vojens er helt ok, så må vi se om vi kan starte noget seriøst op Kenni Madsen 6780 Skærbæk |

Vojens er helt ok, så må vi se om vi kan starte noget seriøst op Kenni Madsen 6780 Skærbæk |
![]() |
Hejsa Det er ok med, at vi ikke skal snakke udbyder endnu, men det skal ikke vare længe efter at vi er kommet i gang i det små, at der skal tages hul på det... RandomAccess: det er dejligt hvis du ville levere gratis hosting..det kan vi i nær fremtid se lidt nærmere på.. MK: der går faktisk tog til vojens.. ![]() |
|
Så vil jeg med tiden vurdere om der er nok gang iden til at vi kan åbne den for andre hvis det er det i ønsker. Dbh Martin |
Hej Martin Det ville da være dejligt, hvis du kunne det..men kan nye stadig tilmelde sig via denne tråd og derved komme i den lukkede gruppe? |
Jeg syntes alle skal kunne se hvad der sker, ikke mindst på grund af at det kunne få andre til at få ideen med en "alliance" men også hvis der skulle komme et par guldkorn i ny og næ. Hvem ved denne "alliance" var måske aldrig blevet til noget, hvis det ikke var fordi at den nordjyske eller hvem der nu startede med det her på amino var offentlig tilgængelig. Men når det er sagt så bruges lukkede grupper mange steder på forum/community, lukket forstået på den måde at alle kan se, alle kan bare ikke skrive i gruppen, der skal man være medlem først. Så syntes jeg det ville være en kanon ide. Men det jo bare min mening, det vigtigste er vi får stablet det møde på benene så vi kommer over første forhindring :) |
Hejsa MK Jeg kommer med et forslag mandag eller tirsdag i næste uge...jg vd godt, at en søndag nok ikke er det bedste forslag, men jeg kan typisk ikke en hverdags aften, da jeg har lange arbejdsdage..derfor vil jeg foreslå en søndag i løbet af oktober måned.. |
Jeg er ikke afvisende over for en åben gruppe, problemet er bare at vi skal passe på ikke at overflyde Amino med irrelevante grupper. |
Kim Du skal ikke gøre det i en weekend for min skyld, hvis der er fler stemmer for en eftermiddag eller andet, er det jo det. Du kunne evt. smide 2-3 forskellige datoer og tidspunkter op, så kunne man sige hvad der bedst passede. Det jo svært at gøre alle tilfredse, men det jo flere tallet som bestemmer, kan man ikke så kan man ikke. Så må man jo tage med næste gang :-) |