Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sydjydsk alliance - netværk?

Side 8 ud af 13 (125 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Vojens er helt ok, så må vi se om vi kan starte noget seriøst op

Kenni Madsen

6780 Skærbæk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 16:57
Det er underordnet for mig hvor det bliver, bare der kører en bus der til, og mon ikke der gør det til Vojens
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hejsa

Det er ok med, at vi ikke skal snakke udbyder endnu, men det skal ikke vare længe efter at vi er kommet i gang i det små, at der skal tages hul på det...

RandomAccess: det er dejligt hvis du ville levere gratis hosting..det kan vi i nær fremtid se lidt nærmere på..

MK: der går faktisk tog til vojens..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Dato: 20-08-2006 15:41:49 Forfatter: SanneL
Jeg synes også, at vi først skal mødes og snakke sammen, og så finde ud af hvad vi vil, hvis vi vil 

Vojens er Ok for mig.

Det kunne være vi kunne få et forum herinde? F.eks. at der blev lavet en ''netværk'' gruppe og i den kommer der en syd/vestjydsk undergruppe?

Hejsa

Jeg har spurgt Martin, og det vil han ikke være med til..derfor på sigt vores egen hjemmeside eller portal.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:29
Jeg kan til en start give jer en lukket gruppe, det vil sige en der ikke kan ses af andre hvis det er interessant.
Så vil jeg med tiden vurdere om der er nok gang iden til at vi kan åbne den for andre hvis det er det i ønsker.

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hej Martin

Det ville da være dejligt, hvis du kunne det..men kan nye stadig tilmelde sig via denne tråd og derved komme i den lukkede gruppe?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 20:41
Jeg syntes en lukket gruppe ville være spild af tid, så kan vi lige så godt få lavet den hjemmeside hvor vi kan lavet noget forum noget eller blog agtigt.

Jeg syntes alle skal kunne se hvad der sker, ikke mindst på grund af at det kunne få andre til at få ideen med en "alliance" men også hvis der skulle komme et par guldkorn i ny og næ.

Hvem ved denne "alliance" var måske aldrig blevet til noget, hvis det ikke var fordi at den nordjyske eller hvem der nu startede med det her på amino var offentlig tilgængelig.

Men når det er sagt så bruges lukkede grupper mange steder på forum/community, lukket forstået på den måde at alle kan se, alle kan bare ikke skrive i gruppen, der skal man være medlem først. Så syntes jeg det ville være en kanon ide.

Men det jo bare min mening, det vigtigste er vi får stablet det møde på benene så vi kommer over første forhindring :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hejsa MK

Jeg kommer med et forslag mandag eller tirsdag i næste uge...jg vd godt, at en søndag nok ikke er det bedste forslag, men jeg kan typisk ikke en hverdags aften, da jeg har lange arbejdsdage..derfor vil jeg foreslå en søndag i løbet af oktober måned..

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:46

Jeg er ikke afvisende over for en åben gruppe, problemet er bare at vi skal passe på ikke at overflyde Amino med irrelevante grupper.
For at være ærlig, så tror jeg ikke at i kommer til at skrive særligt meget i den gruppe. Det vil sikkert kun være diskussioner om mødesteder etc. og det er uinteressant for alle andre end jer og spild af plads.
Er i uenige i det?

Dbh Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 20:52
Martin tror du har ret.

Kim Du skal ikke gøre det i en weekend for min skyld, hvis der er fler stemmer for en eftermiddag eller andet, er det jo det.

Du kunne evt. smide 2-3 forskellige datoer og tidspunkter op, så kunne man sige hvad der bedst passede. Det jo svært at gøre alle tilfredse, men det jo flere tallet som bestemmer, kan man ikke så kan man ikke. Så må man jo tage med næste gang :-)

Side 8 ud af 13 (125 indlæg)