Nu kan man heldigvis vælge at kigge den anden vej... |
Ditto Anja!
Jeg har mit undertøj med i bad og vasker det der - det har virket for min svigermor i mange år og fungerer fint for mig også :-)
Mette
Nu kan man heldigvis vælge at kigge den anden vej... |
Ditto Anja! Jeg har mit undertøj med i bad og vasker det der - det har virket for min svigermor i mange år og fungerer fint for mig også :-) Mette |
Mon ikke Anders' anorektiske angstudbrud skyldes, at han frygter at udvikle sine egne "feminine" sider? mvh Hans |
Nærmere de yderst ubehagelige mentale billeder af en flok strandede hvaler på stranden, mens Greenpeace febrilsk forsøger at skubbe dem tilbage i havet. Hans: Kommer der billeder fra dit projekt med "batik" farvning? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Tjo... jeg må da selv konstatere, at kroppen ikke ser yngre ud efter at have fået 2 børn... Når sådan maven stikker længere frem end brysterne – også efter graviditeten er ovre – er det vist tid til at gøre lidt ved det! |
Min kære kæreste ledte efter sin mobiltelefon, han ringede til den men intet svar og kunne bare slet ikke finde ud af hvor dælen han havde lagt den henne - hans hukommelse fik et gevaldigt los da han hørte nogle ret så voldsomme lyde fra vaskemaskinen - klonk, klonk, klonk Da kom han i tanke om hvor mobiltelefonen var - i hans bukser, desværre havde han så puttet dem i vaskemaskinen. Heldigvis for mig, da det så ikke er nemt at give skylden på andre end sig selv Efter vaskemaskinen var færdig, blev den rigtig rene mobiltelefon skilt af og lagt til tørre, han valgte dog ikke at give den en tur i tørretumbleren bagefter den var vasket |
Billeder??? Hvor f*** er mit kamera?
.... KLONK, KLONK, KLONK, KLONK......
Hans |
LOL !!! ![]() ![]() Det med bøjler fra BH'er behøver man altså ikke at være kvinde for at have oplevet. For mange år tilbage var mig og min daværende kæreste lige flyttet sammen i en lejlighed hvor der bl.a. stod en spritny Miele vaskemaskine. En weekend hvor hun var på arbejde, der besluttede jeg mig for at vaske noget af mit hvide tøj (momental hjerneblødning...) og ville så være så flink at tage hendes med - der i blandt en hvid blonde bøjle-bh. Det var så først midt under centrifugeringen, at den ene bøjle forlod tøjet og satte sig ud igennem et af de små huller i vasketromlen. Damn en vild lyd det gav da den ræste rundt og hamrede mod varmelegmer m.m. ved 1.200 omdrejninger..... ![]() /Jesper |
Den lader vi lige stå et øjeblik.... |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Lige præcis hvad der skete hos mig også! ~ |