Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vask ikke kuglepennen

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde en kuglepen, der var blevet lidt snavset. Derfor lagde jeg den i lommen på et par bukser, der alligevel skulle i vaskemaskinen.
Det kan jeg ikke anbefale...
(ja, faktisk så opdagede jeg først kuglepennen, da jeg tømte vaskemaskinen, hvor dens tilstedeværelse ikke fornægtede sig)
Mine fine, lyse bukser blev nærmest denim-blå, hvilket kunne være ok, hvis farven var jævnt fordelt - hvis man kan forvente den samme farvefordeling ved flere forsøg, vil jeg dog vurdere, at en total gennemfarvning vil kræve 12-14 vaske - evt. med flere kuglepenne i hver vask.
Derefter skal der så udvikles en metode, så farven ikke - som nu - smitter af ved berøring.

Blot et lille hyggeråd fra morgenen her i Aminos Café.

mvh Hans

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:34

Nu er jeg sjældent tilhænger af kønshumor, men det der Hans, det er KUN noget mænd kan finde på!

Tak for en fantastisk god griner til morgenkaffen :-)

Har du hørt Jørgen Rygs monolog "Enlig far" om at lave flæskesteg med rødkål, når konen er skredet med det hele? Den fik dit indlæg mig til at tænke på: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewtrack&trackid=791171&wmencpid=100&artistid=53116

Hav en dejlig dag!

Mette - som til gengæld har slået søm i med en knibtang, nød lærer jo som bekendt...

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 08:44

Jeg har ingen erfaring med kuglepennevask, men jeg kan tilføje at andet vaskeråd: Når både bøjle-bh-producenter OG vaskemaskineproducenter advarer imod at vaske bøjle-bh'er i vaskemaskinen, så skal man sgu høre efter! De der bøjler kan finde på at flygte fra bh'en og få vaskemaskinen til at komme med nogle meget besynderlige lyde når tromlen sætter sig fast...

Nu gætter jeg på at du ikke går med bøjle-bh Hans (endsige dem uden bøjler), men skulle du nu finde på at vaske konens tøj også, er det jo rart at vide...

~
Anja

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:50
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52

Ja, det er kun mænd, der gør sådan noget. Kvinder har det ikke med at fylde lommerne med alverdens ting og sager på samme måde (pung, kuglepenne, mobiltelefon osv osv). Vi har til gengæld vores håbløse håndtaske, som kan gemme på hvad det skal være, og som vi så kan glemme de mest fantastiske steder... Den putter vi dog ikke i vaskemaskinen.

Big Smile 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anja Lysholm:
Nu gætter jeg på at du ikke går med bøjle-bh

Min datter havde bøjle på tænderne i et par år.

Hvor længe skal man gå med bøjle-bh før brysterne er på plads?

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02

Det er faktisk et godt spørgsmål, Hans!

Nu så jeg så et par på stranden ved Thorsminde den anden dag, da vi igen oplevede lidt sommer. At der var tale om en mand og en kvinde, var der ingen tvivl om, men at deres overkroppe på det nærmeste var ens, kunne heller ikke diskuteres.

Hvorvidt kvinden så bruger bh – og manden ikke, ved jeg desværre ikke. Og hvorvidt de måske begge burde bruge bøjle-bh, kan man jo også spekulere lidt mere over... Faktum er, at maverne var sådan cirka lige store, og brysterne ligeså. Placeringen af mave og bryster var også sådan cirka den samme. Så er det sandelig godt, der var et ansigt og hår til at gøre forskellen, så man ikke kom i tvivl om, hvem der var mand, og hvem der var kvinde af de to!

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:07

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Min datter havde bøjle på tænderne i et par år.

Hvor længe skal man gå med bøjle-bh før brysterne er på plads?

Se, det er humor Big Smile

Det kunne være vi skulle lave en top 100 liste over ting det ikke kan anbefales at putte i vaskemaskinen.

Lidt off-topic:
Jeg havde engang en svigerfar som skulle have 20 gæster til spisning. Han aftaler så med konen at han skal vaske og klargøre 40 store bagekartofler, mens konen kører ud og handler det sidste.

Da han så skal til at gnubbe den 3 kartoffel ren for jord får han en genial ide... Han putter dem allesammen i vaskemaskinen og giver dem et skylleprogram på 40 grader.

Konen var ikke tilfreds da hun kom hjem.Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:09

sandfær-andersen:

Det er faktisk et godt spørgsmål, Hans!

Nu så jeg så et par på stranden ved Thorsminde den anden dag, da vi igen oplevede lidt sommer. At der var tale om en mand og en kvinde, var der ingen tvivl om, men at deres overkroppe på det nærmeste var ens, kunne heller ikke diskuteres.

Hvorvidt kvinden så bruger bh – og manden ikke, ved jeg desværre ikke. Og hvorvidt de måske begge burde bruge bøjle-bh, kan man jo også spekulere lidt mere over... Faktum er, at maverne var sådan cirka lige store, og brysterne ligeså. Placeringen af mave og bryster var også sådan cirka den samme. Så er det sandelig godt, der var et ansigt og hår til at gøre forskellen, så man ikke kom i tvivl om, hvem der var mand, og hvem der var kvinde af de to!

Puuha, der røg lysten til at gå ned og hente morgenmad Tongue Tied

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 09:09

Mette, den hoppede jeg også på i mange år, men beslutter sådan en bøjle sig til at nu vil den ud, så river den hul på vaskeposen også... Tongue Tied

~
Anja

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)