Da jeg ikke synes en bestemt revisors mærkværdige indlæg skal foregå, hvor der ellers normalt holdes en sober tone med saglige indlæg, kommenterer jeg visse af disse indlæg i denne nye tråd. Mine indlæg med stor variation af indholdet kaldes af denne revisor gentagne og mange gange SPAM. Det burde være klart, at SPAM er maskinmæssig masseudsendelse af E-Mail via Internettet og ofte med kriminelle hensigter. At skrive indlæg i åbne debatter har intet med SPAM at gøre. Ar
bruge det bagvaskende ord SPAM om andres indlæg viser mere end noget
andet den pågældende revisors forståelse for det danske sprog og de emner, han skriver om. Med omkring 2900 indlæg har denne flittige skribent tilsyneladende endnu ikke forstået, at Amino selv justerer tekst, når man fortsætter med at skrive en linie. Formentlig derfor virker hans indlæg noget forvirrende, da dele af, hvad der skulle være sammenhængende udsagn, kommer som om det var et nyt afsnit. Eksempler fra een Amino-tråd: http://www.amino.dk/forums/p/38049/235746.aspx#235746
til mit indlæg: dotnetkonsulent: aps (fremfor enkeltmandsvirksomhed) som selvstændig it-konsulent/freelancer? Der er også A/S og SMBA-selskaber som mulighed med SMBA som det mest fleksible selskab med begrænset ansvar. Desuden koster det næsten ikke noget ekstra at vedligeholde i forhold til et personligt selskab. ApS og A/S kan være meget dyre at vedligeholde. -----------------------------
Jeg kan relativt hurtigt citere og kommentere en hel del
flere af denne skribents useriøse indlæg MED hans vedvarende
mudderkastning. MVH fra Ejler Ottesen
|
Til SMBA-Eiler!
Jeg ved ikke, hvem du forsøger at overbevise! Dig selv måske.
Faktum er, at du hijacker/spammer alle mulige tråde, hvilket jeg ikke er ene om at mene.
Dine indlæg er ikkevarierende, men du fyrer samme salgsaftale af næsten hver gang.
Jeg kan kun sige, at mange af mine indlæg og råd(ikke ang. SMBA) er særdeles værdsat af
andre Aminoer. Jeg har gennem tiden kommet med mange råd, og også hjulpet andre Aminoer uden
beregning, så din "misundelse" kan jeg ikke lige følge.
Ønsker ikke at bruge min tid på dine angreb mod min person, og jeg vil stadig ikke anbefale nogen
af mine kunder eller andre der spørger, at oprette SMBA.
Over and out!