Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om en revisor, SMBA-selskab, SPAM

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg ikke synes en bestemt revisors mærkværdige indlæg skal foregå, hvor der ellers normalt holdes en sober tone med saglige indlæg, kommenterer jeg visse af disse indlæg i denne nye tråd.

Mine indlæg med stor variation af indholdet kaldes af denne revisor gentagne og mange gange SPAM.

Det burde være klart, at SPAM er maskinmæssig masseudsendelse af E-Mail via Internettet og ofte med kriminelle hensigter.

At skrive indlæg i åbne debatter har intet med SPAM at gøre.

Ar bruge det bagvaskende ord SPAM om andres indlæg viser mere end noget andet den pågældende revisors forståelse for det danske sprog og de emner, han skriver om.

Med omkring 2900 indlæg har denne flittige skribent tilsyneladende endnu ikke forstået, at Amino selv justerer tekst, når man fortsætter med at skrive en linie. Formentlig derfor virker hans indlæg noget forvirrende, da dele af, hvad der skulle være sammenhængende udsagn, kommer som om det var et nyt afsnit.

Eksempler fra een Amino-tråd:

http://www.amino.dk/forums/p/38049/235746.aspx#235746
Aps som IT-freelancer

11-07-2008 9:34

Peter - Revisor:
Igen SPAM fra Eiler.......hvornår mon AMINO skrider ind, og stopper dette?

til mit indlæg:

dotnetkonsulent:
    aps (fremfor enkeltmandsvirksomhed) som selvstændig it-konsulent/freelancer?

Der er også A/S og SMBA-selskaber som mulighed med SMBA som det mest fleksible selskab med begrænset ansvar.

Desuden koster det næsten ikke noget ekstra at vedligeholde i forhold til et personligt selskab. ApS og A/S kan være meget dyre at vedligeholde.

-----------------------------

1base:

Jeg skrev bare et relevant indlæg.

Jeg holder da i det mindste normalt en sober tone og ved, hvad jeg skriver om.

Hvorfor rapporterer du ikke sagen til Amino?

Jeg har foreløbig kun rapporteret en af dine værste udgydelser.

Jeg kan relativt hurtigt citere og kommentere en hel del flere af denne skribents useriøse indlæg MED hans vedvarende mudderkastning.

MVH fra Ejler Ottesen 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til SMBA-Eiler!

Jeg ved ikke, hvem du forsøger at overbevise! Dig selv måske.

Faktum er, at du hijacker/spammer alle mulige tråde, hvilket jeg ikke er ene om at mene.

Dine indlæg er ikkevarierende, men du fyrer samme salgsaftale af næsten hver gang.

Jeg kan kun sige, at mange af mine indlæg og råd(ikke ang. SMBA) er særdeles værdsat af

andre Aminoer. Jeg har gennem tiden kommet med mange råd, og også hjulpet andre Aminoer uden

beregning, så din "misundelse" kan jeg ikke lige følge.

Ønsker ikke at bruge min tid på dine angreb mod min person, og jeg vil stadig ikke anbefale nogen

af mine kunder eller andre der spørger, at oprette SMBA.

Over and out! 

Fra Viby
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har fuldt en del med i SMBA trådene  - Jeg fatter ikke at selv om SmbA fortalerne gang på gang er kommet med gode argumenter for hvorfor det kan betale sig operarer i SMBAer - kan jeg ikke finde et eneste sted hvor der står nogle gode modargumenter - SMBA kritikerne bliver gang på gang personlige når de ikke kan bunde mere. (eks. ved at kalde folk for spammer)

Kom nu på bordet med den helt rene og let læselige forklaring hvorfor SMBAer ikke dur...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Så synes jeg da bestemt, at du skal nærlæse trådene.....Flemming H.

Så vil du helt sikkert kunne finde modargumenterne.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:46

> Det burde være klart, at SPAM er maskinmæssig masseudsendelse af E-Mail via Internettet og ofte med kriminelle hensigter.

Det er muligvis din opfattelse, men det er altså hverken sådan det definereres juridisk eller i praksis på nettet. Spam behøver for det første absolut ikke at være maskinegenereret eller have ulovlige hensigter. Og jo, spam optræder også i f.eks. debatter.

Du kan naturligvis godt vælge at holde fast i dine egen definationer, men så skal du ikke undre dig over at de fleste vil være uenige med dig :)

Fra Viby
Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 18:51

Peter - Revisor:

Hej!

Så synes jeg da bestemt, at du skal nærlæse trådene.....Flemming H.

Så vil du helt sikkert kunne finde modargumenterne.

Endnu et forsøg på at cykle uden om fra Peter ... konklutionen må jo være at de gode af modargumenterne ikke findes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33

Næ...slet ikke.

Har tidligere givet mine holdninger til kende, og ønsker ikke at bruge mere tid på SMBA-debatter.

Fra Viby
Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 20:00

Peter - Revisor:

Har tidligere givet mine holdninger til kende, og ønsker ikke at bruge mere tid på SMBA-debatter.

Cool du har en holding til tingene - men i nogle tilfælde ville det hjælpe med lidt fakta om hvad du bygger din holding på

Du deltager jo alligevel i alle tråde om SMBA selv om du ikke vil bruge mere tid på det - den tid du bruger der (selv om du ikke vil) kunne du jo bruge jo en pæn læsbar forklaring på hvorfor du mener SMBA ikke er godt for iværksættere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SPAM er maskinmæssig masseudsendelse af E-Mail via Internettet:

Mikkel deMib Svendsen:
hverken sådan det definereres juridisk eller i praksis på nettet

Jeg synes det kan være interessant at få afklaret dette begreb og arbejder rent faktisk herpå. Derfor vil jeg invitere dig til en dialog for at få dette begreb klargjort med klare referencer og dokumentation.

Jeg er ved at gøre klar til et åbent brev til relevante ministerier og en samtidig kort artikel om markedsføringslovens §6, som formentlig er ugyldig i henhold til i det mindste 2 paragraffer i grundloven.

Mikkel deMib Svendsen:
jo, spam optræder også i f.eks. debatter.

Har du nogle referencer, der understøtter en sådan fortolkning?

MVH fra Ejler Ottesen 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:57

Sorry du, men jeg gider altså ikke spilde min tid på at overbevise dig om noget, som alle andre har accepteret. Det projekt må du vist klare selv :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)