Det ser bedre ud hvis du skriver således:
"Jeg har skam også holdt lav profil hvad SMBA-debatten angår, indtil nogle (nogen rettet) af mine kunder blev overrendt af disse smarte "SMBA-sælgere" , hvor du ikke er iblandt."
Du skal bare undlade SELV at taste linieskift. Hvis du HAR gjort det, kan du fjerne linieskift ved at stille CURSOR forrest på linien og trykke på BACKSPACE. Så justerer teksten sig selv.
Jeg synes bare, at du skal skille fårene fra bukkene og sætte ind, hvor det er relevant. Der er jo overalt i alle brancher nogle, som er stratenrøvere. At de er smarte (SMBA-sælgere) bevises jo ved, at de har taget mit researcharbejde omkring SMBA-selskaber til sig som deres eget og lancerer det i "innovative" sammenhænge. At være smart er jo ikke i sig selv negativt.
Jeg selv har jo KUN genopdaget SMBA-selskaber og har lanceret SMBA-selskaber som en del af min klient-service.
Information og lovgivning omkring selskaber er offentlig information og kan jo ikke beskyttes ved eksempelvis Copyright-loven.
Husker du filmen "The Good, the bad and the ugly". De havde alle
revolvere, som nogle kalder "pieace-maker", andre et forfærdeligt
mordvåben efter hvem, der brugte den og til hvad.
Dog mener jeg, at du delvis fejlinformerer og underkender nogle EogS tolkninger, og det burde du selv vide hvor dette sker.
Heller ikke jeg er fejlfri og skal altid normalt gøre mig umage.
Men HVOR og med HVAD?
Med et sådant udsagn BØR du præcisere og eksempelvis citere mit udsagn.
Den bedste måde du selv kan bidrage ved at eliminere, hvad du mener er skadesvirkning ved forkert brug af SMBA-selskaber, er som ved andre virksomhedsformer at sikre korrekt anvendelse og at sikre, at virksomhedsindehavere får denne service til en rimelig pris. De fleste af de såkaldte "smarte smba-sælgere" tager en meget høj pris for at assistere med noget, som i sig selv er meget simpelt. Er kun en lille del af det, som der bør tages vare på.
Antallet af SMBA-selskaber vokser hurtigt, det lader sig næppe stoppe og antallet kommer hurtigt op i en 4-5 cifret størrelse.
Hvis ikke du selv er registreret eller autoriseret revisor har du selv en væsentlig fordel ved at bruge denne selskabsform til at sikre dine klienter begrænset hæftelse. Det tager ikke mere end fra 15 minutter og opefter at skrive vedtægter. Den del er den mindste. At sikre en god virksomhedsstruktur og assistere klienter med forretningsudvikling er den kvalificerede assistance, som mange små virksomheder behøver.