Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om en revisor, SMBA-selskab, SPAM

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Viby
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Endnu en der cykler den af med "ikke tid" - jeg tror ikke hverken Mikkel eller Peter kan forklare ....

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:06

Hej Ejler

Af rent akademisk interesse. Hvilke bestemmelser i GRL mener du, at MFL § 6 er i strid med ? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Der er altså mange ting som er spild af tid - jeg gider heller ikke spilde min tid på at overbevise dig om at tyngekraften eksisterer, eller at jeg heder Mikkel. Jeg er iværksætter, ikke børnehavepædagog

Fra Viby
Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Der er altså mange ting som er spild af tid - jeg gider heller ikke spilde min tid på at overbevise dig om at tyngekraften eksisterer, eller at jeg heder Mikkel. Jeg er iværksætter, ikke børnehavepædagog

Er det ikke spild af tid at fortælle om hvad du ikke vil overbevise mig om + om hvad du ikke er (børnehavepædagog) ?

Måske skulle kigge på din tid igen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:36

Det her er en iværksætterdebat. Du er vist gået forkert.

Fra Viby
Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 12:38

Kære Mikkel - det er jeg glad for du har forstået nu - så drop din snak om tyngekraften og hvor jeg går - hvis du ikke kan bidrage med noget til debatten, (som at svare på simple spørgsmål) bør du overveje om det er relevant du deltager.

Det er et helt klart svaghedtegn og afspejler tydeligt manglende fodfæste - når man bliver personlig i debatter (eks. spilde min tid på at overbevise dig om noget,) - debatter drejes oftes til det personlige fra den person som ikke har ret.

(lidt moralsk kan jeg så overveje om jeg selv har ret - hehe)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:41

Jeg kan se at din titel paser glimrende - smut tilbage til klemmerne og lad være med at spille vores tid her. Hvis du ikke vil acceptere at der findes spam både her og andre steder, så er du sgu uden for pædagogisk rækkevidde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Peter - Advokat Århus:
Hvilke bestemmelser i GRL mener du, at MFL § 6 er i strid med ? 

§ 74 Alle indskrænkninger i den fri og lige adgang til erhverv, som ikke er begrundede i det almene vel, skal hæves ved lov.

§ 77 Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde på ny indføres.

Foreløbig agter jeg bare at gøre indsigelser og arbejde med denne sag og prøve at forklare andre hvad SPAM  står for efter andres mening.

At kalde mine indlæg på Amino debatforum for SPAM nærmer jeg injurier og bagvaskelse.

Det er så absolut systematisk mudderkastning uden argumenter.

Du må meget gerne kontakte mig direkte. Jeg har muligvis nogle for mange meget lukrative sager.

MVH fra Ejler Ottesen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
smut tilbage til klemmerne og lad være med at spille vores tid her.

Det ER altså ikke sober tale.

DU skriver også indlæg her og har blandet dig i denne debat.

Kvaliteten af  Flemming Hansen`s indlæg er da langt bedre end dine, hvor der stort set ikke er konkrete argumenter.

MVH fra Ejler Ottesen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:22

Når du ikke vil acceptere at der findes spam i både emails, debatter, blogs og mange andre steder, så er det helt ærgligt meget svært at tage dine indlæg alvorligt. Det er dig der manglker argumenter i din sag - de fleste andre er helt enige i den defination der allerede findes af spam. Det er dig der ikke accepterer dette og har et behov for at overbevise andre. Men det slipper du altså ikke så godt afsted med.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)