Mlm er en ide' der stammer fra USA. Det går ud på at alle kan få en forretning, uden at skulle knogle r.. ud af bukserne.
Ide'en er at alle laver en lille smule og samtidig giver andre den samme mulighed. Hos ACN er ide'en den samme, du laver 30-40 kunder, samtidig med du viser 2-3 andre hvordan du fik dine kunder, og derved duplikere prosessen, derved får du en organation der vokser sig stor og det er på kundemassen du tjener penge, så ja, strukturen ligger i høj grad op til at det er på opbygning at et team af uafhængige repræsentanter, der har 30-40 kunder, der viser 2-3 andre.............. ovs osv. det er det der er ide'en.
Ide'en er ikke at du skal gå ud og laver 1000-2000 kunder, men en lille kunde gruppe der er trofast mod dig. (Jeg vil da heller købe ind hos en jeg kender godt, og stoler på , end handle hos en, hvor jeg ikke er tryg ved forhandleren.)
Vi er ikke de billigste på telemarket, og det vil vi heller ikke være, vi ligger ca. 20-30 % under gennemsnittet under de 3 store (TDC, Tele2, Telia). Vi skal jo osse tjene penge. Når vi går ud til famillien og venner, så spør vi om de ikke heller vil støtte os, frem for de store selskaber. De vælger os pga. følser og logik, dvs. følser pga. det er os de vil støtte, logik, pga. de i de fleste tilfælde kan spare penge, ikke altid det stor, men lidt.
ACN’s pris’filosofi
Vores fokus er de nationale leverandører og deres markedsandele
Vores strategi er at tilbyde besparelser i forhold til den nationale leverandørs seneste
telefonordninger. Da de fleste forbrugere har ældre telefonordninger med højere priser, er
besparelserne ved at benytte ACN endnu større
Vores position er at:
• tilbyde en fordel i forhold til den nationale leverandørs markedsandel
• påvirke kunder til at skabe ringe-kredse gennem fordelene ved ACN-2-ACN-samtaler.
Fordelene ved ACN-2-ACN-samtaler
Kunder med udvalgte ACN-telefonordninger har en fordel, når de ringer til andre ACN-kunder.
Af en gennemsnitlig persons opringninger, går op til 60 % til de samme mennesker. ACN-kunder
kan derfor spare penge ved at henvise de mennesker de taler mest i telefon med til ACN.
Jo flere der henvises til ACN, desto større bliver dine kunders ringe-kredse og desto mere
sparer de med fordelene ved ACN-2-ACN-samtaler.Når nogen spør os hvad prisen er på vores produkter, så spør vi hvad de betaler nu, som regl ved de det ikke, så hvorfor så ikke støtte os?
Mht. Bibob og de andre, du kan altid finde nogen der er billiger, i dag er det bibop, i morgen er det en anden, du kan jo hoppe rundt hos 20-30 forskellige selskaber i løbet af et år, hvis det er det du vil. Vi holder på vores kunder , da de i det lange løb spare penge , og støtter VORES forretning.
Om der er peng i telekommunikationsmarkedet, tja, sidste år blev der omsat for 39.5 millarder, og dem kunne jeg da got tænke mig at få nogen af.
Om jeg er her om 2-3 år? ja da, vi bliver det første selskab der lancere videotelefoni/VoIP ( http://www.acninc.com/acn/us/products/digital/ ) i 19 lande over en periode på 2 år, det er der ingen andre selskaber der har råd til.
Troværdighed ? tjek den her : http://www.acnintegrity.com/
Mvh Gleerup