Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN er i Australien et ulovligt pyramidespil

Side 19 ud af 21 (209 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe

Der er vist så meget varm luft i dette koncept at de ved det kommende event i Køln

rolig kan springe sangen med ørnen over, som mztøsen refererer til.

Og så ellers gå direkte til den gamle prøjserslager:  99 luftballons.

go-nat

Tilmeldt 14. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:17

Hej Gleerup,

En ting jeg godt kunne tænke mig at vide, nu hvor du gentagende gange har forklaret hvor fantastisk ACN er:

1.  Hvor mange repræsentanter er i tidens løb startet op i ACN i DK?

2.  Hvor mange er disse er fortsat repræsentanter i ACN i DK?

3.  Hvor mange lever af udelukkende af at arbejde med ACN i DK?

Og jeg behøves ikke at få smøren omkring Klaus Hviid - så vidt jeg ved, var han en af de første til at starte op i Danmark overhovedet - hvilket altså vil sige, at han sidder på toppen af den danske "pyramide".

Hvis jeg ikke tager helt fejl, forklarer I også altid, at blot man bliver RVP, så kører det stort set af sig selv - gælder dette også for RVP Peder Pedersen; rygterne siger, at han er begyndt at gå på arbejde!

Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:40

1. Aner det ikke, ifølge ACN's politik udlevere de ikke den slags tal.

2. -samme som 1.

3. -samme som 1.

Der er flere som er statet op efter Klaus inden for de sidste par år der er kommeret op i systemet. Mht. Peder Pedersen, tja, når man ikke kan finde på andet så kan man jo altid sprede falske rygter.

Gleerup 

Tilmeldt 14. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:27

tjaa - det siger vel det hele.

Var det en superforretning, og der virkelig var hold i luftkastellerne, så var de jo nok mere end interesseret i at offentliggøre sådanne tal.

Har tidligere været positiv indstillet overfor ACN m.fl., men hver gang ovennævnte spørgsmål stilles, møder man svar a la dem, der netop er givet - jeg må jo desværre erkende, at det ikke lugter af troværdighed overhovedet, men derimod over, at man måske er lige kreativ nok i fremstillingen af den store forretningsmulighed.

Måske det bare er mig, men jeg ser frem til at høre om 2 - 3år, om du fortsat arbejder med ACN.

Og skal forretningen reddes på mobiltelefoni, så er jeg spændt på at se, hvad svar ACN har på BiBobs tilbud med gratis opkaldsafgift og samtaler til 1 øre/sekund! - jeg mener fortsat, at strukturen ligger op til, at pengene tjenes når netværket udbygges. 

Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:09

Mlm er en ide' der stammer fra USA. Det går ud på at alle kan få en forretning, uden at skulle knogle r.. ud af bukserne.

Ide'en er at alle laver en lille smule og samtidig giver andre den samme mulighed. Hos ACN er ide'en den samme, du laver 30-40 kunder, samtidig med du viser 2-3 andre hvordan du fik dine kunder, og derved duplikere prosessen, derved får du en organation der vokser sig stor og det er på kundemassen du tjener penge, så ja, strukturen ligger i høj grad op til at det er på opbygning at et team af uafhængige repræsentanter, der har 30-40 kunder, der viser 2-3 andre.............. ovs osv. det er det der er ide'en.

Ide'en er ikke at du skal gå ud og laver 1000-2000 kunder, men en lille kunde gruppe der er trofast mod dig. (Jeg vil da heller købe ind hos en jeg kender godt, og stoler på , end handle hos en, hvor jeg ikke er tryg ved forhandleren.)

Vi er ikke de billigste på telemarket, og det vil vi heller ikke være, vi ligger ca. 20-30 % under gennemsnittet under de 3 store (TDC, Tele2, Telia). Vi skal jo osse tjene penge. Når vi går ud til famillien og venner, så spør vi om de ikke heller vil støtte os, frem for de store selskaber. De vælger os pga. følser og logik, dvs. følser pga. det er os de vil støtte, logik, pga. de i de fleste tilfælde kan spare penge, ikke altid det stor, men lidt.

ACN’s pris’filosofi
Vores fokus er de nationale leverandører og deres markedsandele
Vores strategi er at tilbyde besparelser i forhold til den nationale leverandørs seneste
telefonordninger. Da de fleste forbrugere har ældre telefonordninger med højere priser, er
besparelserne ved at benytte ACN endnu større
Vores position er at:
• tilbyde en fordel i forhold til den nationale leverandørs markedsandel
• påvirke kunder til at skabe ringe-kredse gennem fordelene ved ACN-2-ACN-samtaler.

Fordelene ved ACN-2-ACN-samtaler
Kunder med udvalgte ACN-telefonordninger har en fordel, når de ringer til andre ACN-kunder.
Af en gennemsnitlig persons opringninger, går op til 60 % til de samme mennesker. ACN-kunder
kan derfor spare penge ved at henvise de mennesker de taler mest i telefon med til ACN.
Jo flere der henvises til ACN, desto større bliver dine kunders ringe-kredse og desto mere
sparer de med fordelene ved ACN-2-ACN-samtaler.

Når nogen spør os hvad prisen er på vores produkter, så spør vi hvad de betaler nu, som regl ved de det ikke, så hvorfor så ikke støtte os? 

Mht. Bibob og de andre, du kan altid finde nogen der er billiger, i dag er det bibop, i morgen er det en anden, du kan jo hoppe rundt hos 20-30 forskellige selskaber i løbet af et år, hvis det er det du vil. Vi holder på vores kunder , da de i det lange løb spare penge , og støtter VORES forretning.

Om der er peng i telekommunikationsmarkedet, tja, sidste år blev der omsat for 39.5 millarder, og dem kunne jeg da got tænke mig at få nogen af.

Om jeg er her om 2-3 år? ja da, vi bliver det første selskab der lancere videotelefoni/VoIP ( http://www.acninc.com/acn/us/products/digital/ ) i 19 lande over en periode på 2 år, det er der ingen andre selskaber der har råd til.

Troværdighed ? tjek den her :  http://www.acnintegrity.com/

Mvh Gleerup 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:20

Gleerup2:
Når vi går ud til famillien og venner, så spør vi om de ikke heller vil støtte os, frem for de store selskaber. De vælger os pga. følser og logik, dvs. følser pga. det er os de vil støtte

Kan du dokumentere, at det er sådan, ACN mener, at I skal skaffe jeres kunder?
Ser du nogen problemer i at starte et salg op over rundstykkerne hos din gamle mor eller studiekammerat?

Hvordan (i detaljer) foregår sådan en kommunikation?

mvh Hans

Fra Rønnede
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:38

Hej Hans

Brug nu hele sætningen, "- Når vi går ud til famillien og venner, så spør vi om de ikke heller vil støtte os, frem for de store selskaber. De vælger os pga. følser og logik, dvs. følser pga. det er os de vil støtte, logik, pga. de i de fleste tilfælde kan spare penge, ikke altid det stor, men lidt."

Hvis du lige startede en ny forretning, ja så vil du jo osse fortælde det til din famille og venner, når de så spør hvad det er, så vi du sige.... det vil jeg ikke fortælde dig/jer ??!!!! -da i ikke skal handle hos mig.!!!!

Nej vel? Typisk er det sådan at når de spør, så fortælder jeg at jeg er statede på at tilbyde billiger telefoni, end TDC, Telia og tele2. Og hvis jeg kan tilbyde det samme eller billiger, hvorfor så ikke støtte mig frem for et upersonligt teleselskab. Og det er ikke noget med at tvinge det ned i halsen på nogen. Hvis de siger nej, ja så har de sagt nej. Det kan da god være at du bliver skuffet, men du skal ALDRIG påtvinge nogen noget de ikke vil have. Det er bla. det vi lære ny reps. 

Vi skal altid gå efter det "varme"markede, dvs. dem vi kender godt. "hejsa, hvordan går det?  bla. bla. og dig? Jo nu skal du høre hvad jeg er gået i gang med.....". På den måde kommer du ind på hvad du laver og i de flest tilfælde får du en ny kunde.

Inden du selv kommer ind på det, dørsalgsloven :

I forbindelse med fjernelse af vores 24 timers gameplan/ Lancering af din ACN forretning, har en af vores energiske repræsentanter, Troels Fryd, som sidder i Byrådet på Ærø, haft dialog og korrespondence med ministeriet i forbindelse med forslag til lempelse af dørsalgsloven for Network Marketing og Multi Level Marketing selskabers aktive repræsentanter.

Dette er blevet behandlet i Ministeriet for Familie- og Forbrugeranliggender med udtalelser fra Justitsministeren, og skriftligt svar er kommet retur til Troels.

Den vigtigste ordlyd i brevet er følgende:

"Forbuddet mod uanmodet personlig henvendelse på bopælen mv er navnlig begrundet i hensynet til perivatlivets fred. I familierelationer mv. må man gå ud fra, at der ofte vil kunne foreligge et samtykke til den erhvervsdrivendes besøg, og i så fald gælder forbuddet ikke. Justitsministeren har oplyst, at hun ikke har planer om at tage initiativ til at ophæve eller lempe det generelle forbud, der som nævnt har været behandlet i folketinget for få år siden.

Som du selv er inde på i brev, og som det fremgår af Justitsministerens udtalelse, er der et generelt forbud for erhvervsdrivende til at rette uanmodet henvendelse til forbrugere på dennes bopæl mv. Forbuddet er begrundet i hensynet til privatlivets fred, og i familierelationer mv. det må derfor formodes, at der ofte vil være samtykke til den erhvervsdrivendes besøg, og i så fald gælder forbuddet ikke."

UNDERSKREVET MINISTER CARINA CHRISTENSEN!

Gleerup 

Mvh Gleerup http://gleerup.acnrep.com www.acneuro.com http://www.acnintegrity.eu/acn/dk/integrity/ http://video.acninc.com/Training/product/IRIS3000/IRIS3000.html

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:16

Gleerup:
Brug nu hele sætningen,

Jeg citerer naturligvis kun den del af dit indlæg, som jeg ønsker at kommentere på.
Jeg er bedøvende ligeglad med jeres priser, men jeg er interesseret i jeres idé om, at det er etisk forsvarligt at sælge til det såkaldte varme marked.

Du har ret i, at jeg troede, at det var ulovligt efter dørsalgsloven - hvilket det efter min mening burde være.

Hvis din dokumentation står til troende - og det har jeg ingen grund til at betvivle - er det altså ikke ulovligt.

Det betyder ikke, at det ikke er usmageligt.

mvh Hans

Fra Rønnede
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:01

hmmm..............tja

Gleerup 

Mvh Gleerup http://gleerup.acnrep.com www.acneuro.com http://www.acnintegrity.eu/acn/dk/integrity/ http://video.acninc.com/Training/product/IRIS3000/IRIS3000.html

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:40

Det som Carina Christen skriver er jo bare at dørsalgsloven ikke gælder for familiemedlemmer.

Jeg kan ikke lige se pointen, men ok jeg skimmede måske det store indlæg lige hurtigt nok?

Side 19 ud af 21 (209 indlæg)