Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 18 ud af 41 (404 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er her 1000% enig i både Pens og movements udsagn.

1. Som du skriver flemming - så skal afsenderens budskab være så klart at modtageren kan bruge det.

2. Som Movement skríver  - så skal man have Passionen til at VILLE. Ingen bøger kan give dig passion til at ville ting, men hvis man læser tingene mange gange nok så begynder de at sidde på rygraden - (ligesom De MIBs budgetter)

Eksempelvis Flemmings råd nr 227 - "Ring til kunden 2 dage efter modtagelse af dit produkt og hør hvordan det går med det" (=mersalg, og kundepleje, og evt ekstra info om kundens behov) - hvor de fleste ville tænke - hurra et produkt solgt, hvem kan mon købe et mere af mig. Når man så har sin kundeliste med købsdatoer, og går den igennem, så sidder det ligepludseligg på rygraden - og man er allerede DER nået skridtet videre.

(tænk på hvis tøj forretningerne var så smarte at de fik registrerert deres kunders emailadresser osv, og fik gang i mersalg på den måde) - H&M og club Marcus gør det på noget plan, men uha hvor ville jeg dog føle mig vigtiug hvis eks Kauffmann ringede óg spurgte om jeg havde været ude at vise mit Hugo Boss jakkesæt frem, osv osv..... - og faktisk kunne jeg næste gang jeg kom i butikken se BOSS' nye kollektion, og få den gamle kollektion med XXX rabat, 2 dage før udsalg, eller sådan....:-)

(jeg selv ved en hulens masse troeretisk, men bruger det anbsolut ikke i min hverdag - måske jeg blot skal repetere igen og igen (skalaer, for nu at være lidt med i Movements verden.,)

HEP! HEP!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt tror jeg at mange IKKE tager rådene til sig, fordi de et eller andet sted er"bange" for succes. Hvad nu hvis det hele virkelig var sandt ? Hvad nu hvis jeg virkelig læste på mine lektier ? Så ville jeg jo få gode karakterer !! ?? !! Og så ville jeg blive en succes . Men er jeg en succes ? Er den identitet jeg kan forbinde mig selv med ?

Mange hænger fast i mønstre så som : Hvis jeg får succes kan jeg ikke være empatisk, hvis jeg får succes kan jeg ikke være den jeg er, hvis jeg får succes mister jeg min identitet og mine venner , familie og kone. De vil ikke kunne kende mig igen, og alt det vi havde sammen ville være fortid .

Miks det op med udsagn som : penge hænger ikke på træerne, de rige udnytter de fattige osv osv, og så har du en psykisk cocktail der gør at mange selvom de kan intellektualisere over emnet succes, ikke kan føre det ud i livet.

Ligesom fyren der drømmer om de smukke piger og som egentlig godt kunne være sammen med dem, men som pga lavt selvværd ødelægger det for sig selv i sin akavethed, når han endelig får chancen.

Nogle er ikke vokset op med disse psykiske begrænsninger, men rigtig mange er. Det gode ved dem der ER vokset op med dem, er at de HVIS de bryder dem, kan få uendelig succes. Det derfor man ofte hører de sjove historier om dem der blev mobbet i skolen, voksede op i ekstrem fattigdom osv, som fik de mest fantastiske succeser, forretningsmæssigt og mindst ligeså vigtigt : i privatlivet 

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:34

> derfor man ofte hører de sjove historier om dem der blev mobbet i skolen, voksede op i ekstrem fattigdom osv, som fik de mest fantastiske succeser, forretningsmæssigt og mindst ligeså vigtigt : i privatlivet 

Ja, helt bestemt. Jeg er da f.eks. overbevist om, at hvis Bill Gates havde fået lidt fisse i gymnasiet, så havde vi ikke haft Microsoft :)

[sidste del af indlægget er slettet af moderator]

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:25

hehe din ballademager Mikkel :) Du er , mens vi taler, igang med at skabe supersucceser lige nu, for dem der måtte føle sig ramt.

En sjov lille sidehistorie, en af dem jeg gik i gymnasiet med , var sådan lidt udenfor. Så skrev han en bog om af at være udenfor i gymnasiet, som blev en af de mest solgte bøger det år og som blev filmatiseret. Så ja sådan kan det gå. 

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21

movement:

Personligt tror jeg at mange IKKE tager rådene til sig, fordi de et eller andet sted er"bange" for succes. Hvad nu hvis det hele virkelig var sandt ? Hvad nu hvis jeg virkelig læste på mine lektier ? Så ville jeg jo få gode karakterer !! ?? !! Og så ville jeg blive en succes . Men er jeg en succes ? Er den identitet jeg kan forbinde mig selv med ?

Mange hænger fast i mønstre så som : Hvis jeg får succes kan jeg ikke være empatisk, hvis jeg får succes kan jeg ikke være den jeg er, hvis jeg får succes mister jeg min identitet og mine venner , familie og kone. De vil ikke kunne kende mig igen, og alt det vi havde sammen ville være fortid .

Det glæder mig at fortælle at der er 1 (en) blandt de mange tusinde Aminoer der ikke er bange for at få succes og blive rig. Han har også alle de nødvendige forudsætninger som en rigtig iværksætter skal have, og han har ansøgt om at komme i millionærlære. Er det ikke flot?  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:27

Hej Flemming

Begrundelsen for ikke at ansøge er sikkert lige så mange som der er amino'er. Overvejer lidt om der er nok der har set tilbudet? Ellers tror jeg da Martin vil reklamere i et nyhedsbrev.

Havde jeg ikke lige været studerende havde jeg helt sikkert ansøgt....se det var en grund :)

Fantastisk bog og ligeså fantastisk tilbud fra dig!

Jeg tror måske grunden til at mange vælger ikke at skrive til dig er at de mangler tid. Men jeg er nu overbevist om at et samarbejde med dig endda kan give mere tid.....især når bogen er læst

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 18:37

Mikkel deMib Svendsen:

Ja, helt bestemt. Jeg er da f.eks. overbevist om, at hvis Bill Gates havde fået lidt fisse i gymnasiet, så havde vi ikke haft Microsoft :)

Du lytter også til LazyBoy kan jeg se Cool

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:24

Det glæder mig at fortælle at der er 1 (en) blandt de mange tusinde Aminoer der ikke er bange for at få succes og blive rig. Han har også alle de nødvendige forudsætninger som en rigtig iværksætter skal have, og han har ansøgt om at komme i millionærlære. Er det ikke flot?  

Det lyder da godt Flemming, skal man gætte hvem det er ? Selvom der nok er mere end èn 

Eller mener du at der kun er èn der har skrevet til dig, og at han/ hun derfor er den eneste der er på vej til succes. Jeg forstår ikke lige budskabet ?

Personligt er jeg, som tidligere sagt, igang med nogle radikale kurser lavet af en rådgiver for nogle af verdens mest succesfulde folk , Tony Robbins. Plus at jeg er igang med at starte 3 firmaer, med 2 andre firmaer der bliver startet senere. Så jeg har den input jeg skal have lige nu. Men kommer der en med en appelsin i en turban, kan jeg godt spise den også(altså turbanen ) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49

movement:

Det lyder da godt Flemming, skal man gætte hvem det er ? Selvom der nok er mere end èn 

Eller mener du at der kun er èn der har skrevet til dig, og at han/ hun derfor er den eneste der er på vej til succes. Jeg forstår ikke lige budskabet ?

Jeg gentager lige tidligere opslag:

Jeg vil meget gerne bevise at mine gode råd i bogen Rig Som Selvstændig virker og tilbyder en Amino virksomhed at komme i millionær lære og få en GRATIS virksomhedskonsultation værdi ca. Kr. ?????,??

For at komme i betragtning skal du opfylde følgende kriterier:

1.                                Du skal tro på dig selv, have selvtillid.

2.                                Du skal være registreret på Amino og have max. 5 ansatte.

3.                                Du skal have de rigtige iværksætter egenskaber som mod, energi, udholdenhed og viljestyrke.

4.                                Du skal have din partner´s accept til at sætte din virksomhed foran privatlivet i en 5 års periode.

5.                                Du skal være beredt til, når det kræves, at arbejde op til 16 timer i døgnet.

6.                                Dit mål for virksomheden skal være mindst en fordobling af din omsætning i løbet af 5 år.

7.                                Du skal i starten afsætte mindst 6 timer til, sammen med mig, at udarbejde en plan for at nå målet på kort og lang sigt.

8.                                Der skal følges op hver 6. måned på om målene er nået. Handlingerne skal måske korrigeres undervejs.

9.                                Du skal kunne træffe hurtige beslutninger.

10.                             Jeg være til rådighed for en personlig samtale i perioden 10-11. septemberi København. Du kan også besøge mig inden i Málaga (for egen regning).

11.                             Du skal tro på at målet kan nåes og undervejs officielt give vidnesbyrd om:

A: Dette var udgangspunktet f.eks en omsætning på xxx k.kroner

B: Dette var de tiltag vi gjorde i grove træk.

C: Dette var resultatet vi opnåede år 1, 2, 3, o.s.v.

Det vil ikke trække fra hvis du har købt og læst min bog.

Jeg vil senest på Iværksætterudstillingen i Forum den 12. september offentliggøre navnet på den udvalgte virksomhed.

Du er velkommen til at stille spørgsmål og bede om et ansøgningsskema, her på siden eller på feh@hasselriis.com.

Sidste frist for ansøgning er 17. august 2008.

Jeg forbeholder mig retten til at udvælge mere end én virksomhed.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:10

Ahhh okay, det havde jeg ikke set. Super flot gjort af dig !! Jeg glæder mig til at høre om det .

Side 18 ud af 41 (404 indlæg)