Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 15 ud af 41 (404 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Efter at have læst alle tråde (næsten) igennem og kigget på din side: www.rigmand.es, Så jeg også erkende at nysgerigheden driver mig fremad og den bog må jeg eje.

Du kan sende bogen til:

Vision Security

Ågården 28, 1 tv

2635 Ishøj

CVRnr: 31110084

På forhånd tak......nu er den vel ikke på spansk ??? hehe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26

Vision Security:

Hej Flemming

Efter at have læst alle tråde (næsten) igennem og kigget på din side: www.rigmand.es, Så jeg også erkende at nysgerigheden driver mig fremad og den bog må jeg eje.

Du kan sende bogen til:

Vision Security

Ågården 28, 1 tv

2635 Ishøj

CVRnr: 31110084

På forhånd tak......nu er den vel ikke på spansk ??? hehe

Tak for din bestilling. Bogen findes indtil videre kun på dansk, men der er meningen at den skal oversættes til alle hoved sprog i løbet af det kommende år eller to. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 20:15

Hejsa

Til alle jer som ikke har så meget ønske om GO på virksomheden som Flemming kan bidrage med, kan naturligvis også blot søge efter en mentor på bestyrelsesmedlemsbørsen herinde. 

http://www.amino.dk/bestyrelsesbors/

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:31

Nu må jeg vist også hellere få fat i den bog.

Send den til:

Altero Design
Kongelundsvej 352
2770 Kastrup
CVR.: 14944184

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Oxkjær:

Nu må jeg vist også hellere få fat i den bog.

Tak for din bestilling. Bogen vil blive sendt i morgen 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00

Når I sender en bestilling på min bog vær god at gøre det på denne side eller til: feh@hasselriis.com

Den meget anonyme kontakt som Amino kan formidle virker ikke optimalt. Jeg har desværre også modtaget falske bestillinger på denne anonyme måde. 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 12:28

Pens. Iværksætter:
Tak for din bestilling.

For s@tan der er hurtig levering. Jeg bestilte den 7. juli og har modtaget den i dag.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Som en tak til alle Jer der har købt min bog og jer der lige venter, får I en sandfærdig marketing historie.
Vi har en lille bager tæt ved os. En mand og kone forretning. Jeg købte tilfældigt brød en torsdag og fik 10% rabat. En anden torsdag skete det samme. I går kunne jeg ikke styre min nysgerrighed og spurgte bagerfar: ”Sælger du flere brød om torsdagen?” Han tænkte sig om MEGET længe og svarede så: ”Nej, men tilbud skal der være”. Jeg tror at han tænkte: ”Hvor er jeg dog dum at tjene 10% mindre om torsdagen”.
Rabat er ikke noget man giver, det er noget man får. Alle Aminoer får rabat på min bog alle dage. Normal pris kr. 311.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:45

Som værende en af dem der har købt, betalt og ikke mindst læst bogen, kan jeg klart anbefale de 224 råd!

Så bare igang med at læse derude :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:50

Jeg har skam både købt og betalt ... derimod det med at læse kniber det sku med ... jeg har mere eller mindre arbejdet konstant siden jeg købte den.

Men jeg drømmer om at tage ferie et par dage her engang inden september ... så regner jeg med at få læst den, e-pusher og et par andre gode bøger :)

Side 15 ud af 41 (404 indlæg)