Efter at have læst alle tråde (næsten) igennem og kigget på din side: www.rigmand.es, Så jeg også erkende at nysgerigheden driver mig fremad og den bog må jeg eje.
Du kan sende bogen til:
Vision Security
Ågården 28, 1 tv
2635 Ishøj
CVRnr: 31110084
På forhånd tak......nu er den vel ikke på spansk ??? hehe
Efter at have læst alle tråde (næsten) igennem og kigget på din side: www.rigmand.es, Så jeg også erkende at nysgerigheden driver mig fremad og den bog må jeg eje.
Du kan sende bogen til:
Vision Security
Ågården 28, 1 tv
2635 Ishøj
CVRnr: 31110084
På forhånd tak......nu er den vel ikke på spansk ??? hehe
Tak for din bestilling. Bogen findes indtil videre kun på dansk, men der er meningen at den skal oversættes til alle hoved sprog i løbet af det kommende år eller to.
Til alle jer som ikke har så meget ønske om GO på virksomheden som Flemming kan bidrage med, kan naturligvis også blot søge efter en mentor på bestyrelsesmedlemsbørsen herinde.
Som en tak til alle Jer der har købt min bog og jer der lige venter, får I en sandfærdig marketing historie. Vi har en lille bager tæt ved os. En mand og kone forretning. Jeg købte tilfældigt brød en torsdag og fik 10% rabat. En anden torsdag skete det samme. I går kunne jeg ikke styre min nysgerrighed og spurgte bagerfar: ”Sælger du flere brød om torsdagen?” Han tænkte sig om MEGET længe og svarede så: ”Nej, men tilbud skal der være”. Jeg tror at han tænkte: ”Hvor er jeg dog dum at tjene 10% mindre om torsdagen”. Rabat er ikke noget man giver, det er noget man får. Alle Aminoer får rabat på min bog alle dage. Normal pris kr. 311.