Nu har jeg lige prøvet igen for at fortælle dig, hvilken besked jeg faktisk fik, da jeg ikke tidligere har fået sådan en besked.... men nu virkede det altså ok. Ved heller ikke lige, hvad der skete. |
Tjah hvorfor læse en masse bøger om coaching , når det hele bare står i èn ?
Folk med impiriske resultater burde være interessante for alle iværksættere, og ikke mindst coaches. Specilet kan keg godt lide hvis de er danske, det gør det lidt sjovere :)
Jeg ved at som musiker skal man høre tusindevis af numre for at få en ordenlig forståelse af musikkens væsen. Man hører en masse lort, det næsten det bedste. for der lærer du hvem du IKKE er.
Men at tro at man kan gå igennem livet uden at læse et par bøger der ikke lige var en, er vidst en fantasiverden. Og ærlig talt lidt "skræmmende" fra en der kalder sig coach og psykolog.
Jeg aner ikke hvad der står i den bog, men jeg har da lige skimtet hans historie, og den ser da meget inspirerende ud.
Nu er jeg så igang med læse og opgradere på tusinde andre ting, så det må blive senere Hr Pensionist :)
Jeg skal se en film i aften på Sverige 2 om 20 minutter der hedder Bill Porter. Det er en autentisk historie om en sælger som lider af en eller anden sygdom (forstår ikke lige det svenske der ), men som mod allem odds VIL sælge, og som selvfølgelig lykkes.
Det muligt den er dårlig , det muligt den ændrer lidt på mit liv. Men jeg elsker udfordringer som iværksætter, så jeg skal da se sådan en film. Ligesom at jeg skal læse nogle bøger og høre nogle foredrag.
Og ja , et guldkorn, kan være forskellen i dit liv
Det burde du da vide som coach ?
Udfordrende tanker
fra Jimmi (ham der flytter sig selv og andre)