Jamen tilbage på skole bænke så har du 8 ugers ferie, og et er kun i sommerperioden, dertil kommer en masse andet.
Trods mine 28 år og et ufrivilligt spring tilbage på skolebænken, er er 8 uger sgu dejligt :), på den anden side er jeg så glad for at iværksætte små projekter, så ferie bliver der ikke så meget af alligevel
Jeg går skam i skole ... jeg er ved at tage en datamatiker uddannelse ... samtidig med jeg knokler 37-40 timer om ugen på det her firma ... jeg har så tilgengæld fravalgt det andre folk kalder et liv :P
Jeg går skam i skole ... jeg er ved at tage en datamatiker uddannelse ... samtidig med jeg knokler 37-40 timer om ugen på det her firma ... jeg har så tilgengæld fravalgt det andre folk kalder et liv :P
Der er da masser af liv i dig Mikkel. Du skal bare se at blive færdig med din uddannelse og så bruge al din tid på at tjene mange penge. Som jeg skriver i min bog: "Spring de lange uddannelser over". Skal du f.eks. bruge en ingeniør så KØB en og lad ham tjene penge til dig - begynd ikke selv at læse til ingeniør. Du er ham der sætter tingene i gang og får dem til at blive profitable, det er det du skal bruge din tid på.
Gratis tilbud til alle der har købt bogen Rig Som Selvstændig. Jeg er blevet inspireret til at komme med endnu flere gode råd efter at have kommunikere med mange dejlige Aminoer. Jeg arbejder faktisk på 70 nye råd. Hvis du sender mig dit navn, firmanavn og email adresse til: feh@hasselriis.com mrk. OPDATERING, så vil jeg sende mine nyeste råd til dig i takt med at de er blevet finpudsede.