Hej Swingkid Personligt har jeg 1000 vis af ideer, som jeg gerne vil dele med andre. Hvis andre kan bruge dem og få en forretning ud af det så synes jeg bare det er fedt da jeg selv kun kan nå at udnytte en brøkdel af alle mulighederne. Men jeg har da også mange ideer, som er superhemmelige, både på produktsiden og markedsføringssiden.... og hvor verden først får dem at se, når det passer mig. Denne type ideer skal man naturligvis holde for sig selv - SPECIELT i et forum som dette. Så min indgangsvinkel er, at hvis man ikke ønsker, at andre skal løbe med ideen så skal man lade være med at fortælle det. Jeg har ikke tænkt mig at løbe med nogle ideer, dertil har jeg selv alt for mange - men måske kan vores samtaler inspirere mig til at se helt nye markeder og muligheder eller de kan bidrage til at genopvække gamle tanker som stadig holder år senere og som jeg nu er klar til at føre videre. Venlig hilsen, |
@Jesper FG
Jeg kan godt se din pointe i forhold til at gøre det miidt-eftermiddag i stedet.
Det passer også mig helt fint.
Så lad os prøve at lave tidspunkterne om så det i stedet hedder:
Onsdag, 4, Juni, 15.00
Onsdag, 11, Juni 15.00
Tirsdag, 17, Juni, 15.00
Hvad siger folk til det?
Nogle af jer som har meldt positivt ud, som ikke kan såfremt det bliver 15.00 i stedet?
Jeg er helt enig i at første møde primært skal bruges til fastsætte overordnet struktur og målsætning med møderne.