Jeg nupper 1'eren. Hvad tid stiller vi i morgen? :-) |
OKI
Kl. 15:00
Mvh,
Christian
Jeg nupper 1'eren. Hvad tid stiller vi i morgen? :-) |
www.nfdesign.dk
OKI Kl. 15:00 Mvh, |
så snupper jeg 2 'eren har ikke så meget plads på motorcyklen ;).. Hygge Thomas |
Så bliver jeg nødt til at nappe 5'eren, da jeg ikke er så god til det der med "hjemmelavet"... :-) |
Det er godt nok svært at få et overblik over 84 indlæg, kunne initiativtagereren give et ultrakort resume Jeg er så nysgerrig! |
Maibritt Isberg Andersen
Jeg snupper 4'eren Desværre får jeg ikke tid til hjemmebag. Men jeg skal nok finde noget ordentligt :-) ztrong - Jeg skal prøve at få strikket noget sammen en af dagene Vi ses |
Så snupper jeg 3'eren. Hermed har vi alle valgt. Jeg glæder mig til at se jer alle kl. 15:00 til en hyggelig på terrassen. Rødkælkevej 12 |
Hej Alle Jeg går ud fra sommerferierne efterhånden er ved at være kørt igennem. - Så jeg vil med dette indlæg forsøge at få en ny dato smidt op, til nyt møde. - Men inden da vil jeg lige endnu engang beklage at jeg var nødsaget til at aflyse mit fremmøde i sidste øjeblik, sidste gang grundet min farmors pludselige blodprop. Men jeg hørte fra Christian at i havde et rigtigt godt møde, så det er jo super :-) Bare for at kaste en bold i luften vil jeg foreslå en tilfældig dato for et nyt møde. Så må vi se om vi kan samle et hold. - Eller forsøge med en anden dato. Hvad siger folk til Onsdag den 3 September? |
Hej Tobias. Jeg er frisk Mvh, |