jeg kan fanges på 27 24 30 30 |
Vi ville smadder gerne! - Men har lidt travlt, her inden vi smutter på sommerferie. Så vi bliver alligevel nødt til at hoppe let og elegant over.
jeg kan fanges på 27 24 30 30 |
Vi ville smadder gerne! - Men har lidt travlt, her inden vi smutter på sommerferie. Så vi bliver alligevel nødt til at hoppe let og elegant over. |
www.nfdesign.dk
Jeg er på 29 62 08 64. Vi ses i morgen |
Hej alle, Jeg har super travlt og er i møde hele torsdagen (og en masse som skal afsluttes onsdag), så jeg må melde afbud. Hvis muligheden alligevel åbner sig i morgen, så vil jeg kigge forbi. Ellers vil jeg glæde mig til næste møde, hvor jeg forhåbentlig har bedre tid. Hilsen Martin
|
Så har vi haft første møde, hvilket forløb rigtigt godt. Vi var 5 til mødet: Hvis flere har lyst til at være med skal i bare sige til Dog var vi enige om at gruppe-antallet til kommende møder nok ikke skal være meget større. - Da alle selvfølgelig gerne skal kunne komme til orde jævnligt.
|
Næste møde er på onsdag de 2 juli klokken 15.00 |
Hej venner Jeg vil meget gerne være med. Jeg fik desværre ikke meldt fra sidst, men hvis tid og sted stemmer overnes, vil jeg glæde mig til at sole mig i jeres forstands lys - og jeg vil tænde min egen lygte, så jeg forhåbenligt kan inspirrere jer andre. Kh David -
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Onsdag ser ud til 24 grader, så vi skal klart grille på terrassen. Kan vi få en hurtig "håndsoprækning" på, hvem der kommer, så jeg kan planlægge hvem der skal indkøbe hvad? (Martin, du kan også lige bekræfte, at du er på her) Venlig hilsen, |
Kom nu, Jylland. Jeg kører hvor som helst hen i Jylland, hvor nogen laver noget tilsvarende. mvh Hans |
Jamen jeg er frisk - og får at imødekomme resten af jyderne, så lægger jeg lokale til i Frederikshavn - jeg starter lige en ny tråd - værsgo' : http://www.amino.dk/forums/p/37519/232833.aspx#232833 Mette |