Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Peer Group - Ide-Generering

Side 4 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super med flere som støtter op om ideen.

Jeg synes vi skal prøve at finde en ny dato / tidspunkt / sted for Sjælland-folket.

Nu laver jeg 3 dato / tids forslag og så må jer som er interesserede meget gerne lige skrive hvilke datoer i kan.
Hvis I kan mere end en af de foreslåede så skriv det også.
Så må planen være vi udvælger den dato som flest kan på til første møde.

Jeg foreslår stadig Roberts Coffee på Larsbjørnsstræde 17 København K som lokation

3 Datoer:

Onsdag, 4 Juni, 18.00

Onsdag, 11 Juni, 19.00

Tirsdag, 17 Juni, 20.00

... Det var så 3 mere eller mindre tilfældige datoer / tidspunkter.
Lad os se om vi kan samles om en? 

Ser frem til at møde jer :-)

Vh
Tobias

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 06:24

Jeg er med også.

Er placeret i København 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:51

Det lyder godt Yes

Jeg kan alle dage.

Mvh,
Christian

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:50

Jeg kan 11. og 17. juni.

/Anette

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 08:20

I teorien kan jeg alle dage, men tidspunktet synes jeg er ganske ufordelagtigt. Er personligt frisk på når som helst hele arbejdsdagen igennem (man kan altid tage tid ud til gode idéer Smile) og alternativt at mødes lige efter arbejdstid (kl. 15/16?) ... først at lægge mødet kl. 19 ødelægger det desværre ret meget for mig, specielt da det tager mig 1 time at nå københavn fra kontoret og ligeledes fra hjemmet, så det giver uhyggeligt meget spildtid. Jeg håber kunne være friske på at flytte tiden - man har jo et tidspunkt, til man ta'r et nyt. :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:57

Hej Jesper.

Jeg kan godt følge dig - men det har vel noget at gøre med, at man så skal ud at spise sammen da vi vel så løber ind i spisetiden.

Og så bliver det måske et større projekt frem for at holde fast i det primære.

Jeg er dog selv frisk på dit forslag og kan komme under alle omstændigheder.

Mvh,
Christian

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 09:10

Jeg kan også alle de foreslåede dage.

Det kunne selvfølgelig være hyggeligt at kombinere det med lidt aftensmad, så den er jeg helt med på. Dog vil jeg give Christian ret i, at det nok vil tage lidt af fokus fra selve idégenereringen.

Men vi kunne jo bruge denne første gang til at få skabt nogle relationer - mødes og fortælle lidt om os selv, og hvad vi forventer at få ud af møderne, og så være fokuseret på idéerne fra næste møde? Vi mangler jo stadig at skabe en skabelon for, hvordan vi forventer at håndtere møderne. Det kunne evt. være emnet på det første møde...?

Hilsen Martin

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:46

Enig i at første møde skal grundlægge hvad vi vil opnå med møderne fremover og hvor tit vi skal mødes. Samt naturligvis præsentere os for hinanden, om det skal være over mad eller en kop kaffe/øl/vand er mig ligegyldigt, hvis folk vil spise er jeg frisk på det :)  

I min Erfa gruppe mødes vi på skift hos medlemmerne, eller hvor det kan være praktisk og så har personen der holder det sørget for lidt snacks og drikkevarer. (her skader det ikke at en af medlemmerne har et vinfirma Big Smile) Vi plejer at mødes kl. 15 og så 3 timer frem - for mit vedkommende er jeg så hjemme kl. 19 - lige i tide til at tage et par madder mens jeg hjælper med at lægge ungerne :)

Ser frem til første møde :)

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:52

Jeg er med på en Århus gruppering, jeg har faktisk snakket med en kammerat om noget lignende, så det kunne være fedt. For mit vedkommende kunne det, udover at det er sjovt at idegenere, også være et plus at møde ligesindede, og måske kommende samarbejdspartnere... Men Ja lad os få noget i gang i Jylland også. Skal vi måske lave en ny tråd, for at det hele ikke bliver for rodet?

Søren

Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:48

Jeg vil gerne være med på SJællandsgruppen - Kan indtil videre 11+ 17. Juni. Synes ideen er rigtig god.

Lige en lille ting - Hvordan sikrer vi os mod at andre medlemmer stjæler en íde? Stoler vi bare på hinanden - eller har andre med erfaringer i ERFA grupper lavet et dokument for at imødekomme denne situation?

Side 4 ud af 10 (91 indlæg)