Kan desværre heller ikke på torsdag, den dag står i familens tegn og den slags skal man ikke rode ved :)
Jeg tænkte om vi ikke skulle samle emails ind på de folk der er interesseret og så sender initiativtageren en mail ud med 5-10 forslag til datoer en måned ud i fremtiden og så responderer vi alle :)
Jeg vil også meget gerne deltage. Jeg har både uddannelse og erfaring inden for idéudvikling - og det kunne være rigtigt hyggeligt at snakke med nogle andre aminoer om dether :)
Dette er så god en ide at det er underligt andre ikke har foreslået det før
Nu er der jo nogen der helst vil holde kortene tæt ind til kroppen - men for alle andre så kan det jo ofte være at folk allerede er i netværk hvor de sparrer med andre. Personligt harjeg haft stor nytte af at være i en ERFA gruppe i gennem mange år. Der har været kanongod sparring om alt mellem himmel og jord.
Er jyde, så er med I Jyllands divisionen. Århus er ikke et dårligt sted at mødes, ret centralt for alle jyder. Bor selv ved den tyske grænse - men har familie i Århus... (overnatningsmulighed)
Hvem er ansvarlig for Jyderne (samle navne og mails)?
Hvis der nu var en for sjællænderne, kunne man måske nemmere planlægge et fælles møde eller 2 en anden gang!?