Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Kina

Side 5 ud af 13 (126 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Jul 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo også så latterligt billigt, så det skulle ikke være for at spare penge at man skulle have færre stk - men PLADS - hvor dælan skal de stå? :-)

....hmnn.... jeg kommer selv med svaret på mit spm - de står nok bedst fordelt ude hos mine kunder istedet for et råddent kælderlokale :-)

mvh
Søren Arnsbo

Bidt af en gal iværksætter...! :-)

Søren Arnsbo, Stifter og CIO i VoiceArchive

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:03

hehe, det lyder godt nok meget billigt. men det er jo også mange krus. hvis man har brug for lidt færre krus eller en speciel type krus så kan man også få dem her til en meget rimelig pris:

mvh kristian
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:06
Jeg kan se at vores krus kun fylder 4,8 m3 og da der kan være 67 m3 i en 40 fods container, så kan prisen vel godt være rigtig.
Jeg fandt forøvrigt en god side om fragt fra Kina:
Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:41
Der må være penge i at købe krus til 19 cent og sælge dem for $14 (ca 84 kr). Tror du I kommer til at sælge mange..?

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:00

Dato: 8/22/2005 4:40:52 PM Forfatter: davidchristensen Der må være penge i at købe krus til 19 cent og sælge dem for $14 (ca 84 kr). Tror du I kommer til at sælge mange..?

Nej det forventer jeg bestemt ikke. Men det vil gøre dem jeg forærer dem til ekstra glade, da prisen jo er høj.
Så som forhandler encentive etc. vil det være super.
Vores penge skal tjenes på spam filtre og andre sikkerhedsprodukter.

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:04
Jeg tror også det er den helt rette indstiling at forære dem til nogle og sælge nogle billigt og sådan, for det første giver det glade kunder og for det andet giver det jo også reklame rundt omkring.

Hvis man har planer om at sælge krus og andre lign ting, så skal man nok tjene pengene ved at lave krus o.lign med humoristiske ting, og ikke firmanavne :)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:21
Så de er dyre fordi du ikke vil tjene penge men sprede mere lykke.. Det er jo nærmest genialt. Helt sikkert et koncept jeg må huske på

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 11:00
Det er den fedeste fornænnemlse man får, når dine varer er hjemme. Selvom man jo regner med de bliver leveret og alt det der, så får man et totlat russ når de virkelig står foran dig.

Jeg importerede selv et mindre ladning mp3 afspillere fra Hong Kong for ca 1 år siden. jeg kendte overhovbedet ikke noget til import og producenterne på forhånd men det tog mig 3 måneder fra jeg fik ideen til varene var hos mig. Tanken om man kan sisdde i lille danmark og få lyst til at shoppe på den anden side af jorden,- og det kan lade sig gøre facinerer mig helt vildt. 

Mit grundlag for at importere var bare for at lære import fra østen. Det virkede og nu næste gang jeg møder denne udfording kan man trække på sine erfaringer. Det er altid rart!

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:38

Så er der nyt fra mine kinesiske krus.

Jeg blev i dag kontaktet af Scan-Euro som åbenbart er blevet valgt af Kinerserne til at forestå logistik m.m. i Danmark.
Kineserne har klaret alle transportomkostninger, så det er fint.
Scan-Euro skal så have 2.500 kr. for at stå for fortoldning og hvad ved jeg og så skal de have ca. 600 kr. for at fragte dem fra Københavns Havn til Nørrebro. Dertil kommer så ca. 3 % i fortoldning. Så det samlede regnskab ser nu således ud:

(Hvis du har set lidt andre tal før, så er der fordi jeg i dag den 9. september har rettet dem lidt, da $ kursen var lavere end jeg huskede den.)

Fragt af sample krus fra Kina: 1.200 kr.
Krus inkl. fragt til DK: 7.805 kr.
Told: 200 kr.
Shippinghejs: 2.500 kr.
Fragt fra havn til Nørrebro: 600 kr.

Ialt: 12.305 kr.
Eller pr. krus: 2,46 kr. + moms

Så de 15-18 kr. pr. krus jeg betalte før i tiden giver luft til lidt smør på brøddet

Dbh Martin

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:42
Jeg  har også læst med på tråden, med glæde, man ved jo aldrig hvornår man skulle stå og have brug for et par tusinde krus i eget design! er dog meget interesseret i at se hvordan dine krus kom ud, kvalitet, antal farver, tryk osv. kan jeg ikke få et at se... evt et af de famøse billeder du har fået tilsendt over de sidste måneder? 

Hilsen Anton
Side 5 ud af 13 (126 indlæg)