Hvilke svampe har du spist her til morgen. Dine påstande har ingen bund i virkeligheden, og du gør andre en bjørnetjeneste ved at vej(vild)lede andre omkring SEO.
Forklar venligst hvorfor værdien af et link fra en blog alt andet lige skulle være højere end andre links.
Forklar venligst om du mener links fra en statisk blog har højere værdi end links fra en dynamisk linkside (for at bruge din egen lingo).
Hey hey tag det dog roligt. Jeg orker simpelthen ikke at skulle debattere på den måde. Tal ordentligt.
Jeg vildleder aldeles ikke nogen. Hold dog op med det pjat. Dette er da almindelig viden, læs dog lidt på nettet.
Et link fra en blog har en højere værdi end et link fra en statisk side. Med en statisk side mener jeg en side der ikke er andet en links på og som ikke bliver opdateret, det var det Xague skrev man lige så godt kunne. Årsag. En blog er for google rigtig dejlig, for der sker hele tiden noget. Siden bliver opdateret ofte og der er folk kommenterer.
Jeg synes du er lidt ude i tovene. En dynamisk linkside er jo ret beset det samme som en blog så. Blog dækker bare bedre over begrebet. Hvis du har en side på nettet du opdatere ofte med tekst/indlæg ja så er det da lige så godt. men der mangler bare mulighed for at kunne kommentere fra læseren. Og en statisk blog (jeg antager at du mener en blog hvor der ikke opdateres mere) er jo det samme som en side der ikke sker en disse på. En sådan side vil jo med tiden miste værdi hos google.. Jeg syne du er lidt ude i noget ordkløveri, og det er slet ikke meningen med denne tråd.
/Jesper