|
Dato: 17-09-2006 11:28:46 Forfatter: von h derfor bliver mange uvidne drenge/piger svinet til selvom de i god tro prøver at passe deres arbejde. Uanset hvad, så er det da sælgerens forbandede pligt at sætte sig ind i hvad det er man sælger! Og som Martin Tygsen siger, så kræver det ikke en høj IQ for at regne ud hvad de firmaer har gang i - specielt ikke når man har insider viden. |
Martin Tygsen <- ja jeg har selv været "annoncehaj" i sådan ca. 3 år!!
Nu er det ikke alle der tænker som dig. De fleste som vælger at søge ind i sådan et firma, er primært mellem 16-18 år, og stiller for det meste ikke ret mange spørgsmål til hvad det er som de laver. De ser kun på hvor mange penge det er muligt at få ind pr. måned. Alle nystartede får en sang fra de varme lande, og tjekker de op på det på nettet, og derefter stiller spørgsmål til det, får man endnu en sang fra de varme lande om at det er løgn og at de ikke fortæller hele historie o.s.v
jeg ved det, fordi jeg selv er kommet med sørøverforklaringer til nyansatte om at det der bliver skrevet på nettet bare er en utilfredskunde, som der ikke har hørt ordentligt efter, har forvekslet os med et andet firma o.s.v og hvad pressen skriver, eller kontant er bare at de forvrider sandheden, og at de ikke viser det hele, men kun det de skal bruge, til at fremstille et firma som at være noget fup!!
Bliv gratis medlem