Jeg har læst E-Pusher, Adwords-bogen og læser med stor fornøjelse deMib's blog. Nu er det på tide, at jeg oplever "Linie 3" Live - men jeg kommer altså kun hvis Mikkel deMib er iklædt sit røde jakkesæt - og jeg er den heldige vinder af en fribillet.
Som lovet, så kommer jeg hermed med vinderne. Jeg spurgte min datter Emma, om hun kunne give mig 3 tal. Hun gav mig tallene 10, 11 og 12. Jeg talte ned fra starten af debatten og det blev til følgende vindere:
* Christian Jessen
* WooX
* Jesper Skov
Send en mail til anja@amino.dk så sørger rare Anja for at i kommer med.
Tillykke med det, jeg glæder mig til at se jer og alle i Herning :-)
Nu er det ikke fordi jeg er en dårlig taber, men hvad var ideen med at skulle skrive hvorfor man gerne ville vinde billetter når det ikke var det der blev lagt vægt på?
Nu er det ikke fordi jeg er en dårlig taber, men hvad var ideen med at skulle skrive hvorfor man gerne ville vinde billetter når det ikke var det der blev lagt vægt på?
ØV!!
Hilsen
Thomas
Hej Thomas
Der skulle jo være en eller anden opgave forbundet med konkurrencen, lidt skal i jo lave :-) Ud over det, så kan det måske inspirere andre til at købe billet og det vil jeg jo ikke være ked af. Og så skrev jeg jo tydeligt at jeg ville trække lod. Jeg håber du overlever og tak for dit bidrag :-)
Jeg har med vilje ventet med at skrive indtil de heldige vindere var blevet udtrukket, da jeg syntes der var andre der havde mere brug for pladsen end jeg selv.
Jeg kan godt se det gode i at min medarbejder får et indblik i den verden jeg lever i, og de foredrag i Herning tror jeg netop kan give dette til hende.
Derfor har jeg allerede bestilt og betalt 2 billetter til hende og jeg selv. Selv om jeg efterhånden har været så heldig at høre disse foredragsholdere før, synes jeg at der hver gang dukker noget nyt op som jeg kan bruge og ikke mindst åbenbart ikke "fik fat i" ved et af de tidligere foredrag.
Jeg har med vilje ventet med at skrive indtil de heldige vindere var blevet udtrukket, da jeg syntes der var andre der havde mere brug for pladsen end jeg selv.
Jeg kan godt se det gode i at min medarbejder får et indblik i den verden jeg lever i, og de foredrag i Herning tror jeg netop kan give dette til hende.
Derfor har jeg allerede bestilt og betalt 2 billetter til hende og jeg selv. Selv om jeg efterhånden har været så heldig at høre disse foredragsholdere før, synes jeg at der hver gang dukker noget nyt op som jeg kan bruge og ikke mindst åbenbart ikke "fik fat i" ved et af de tidligere foredrag.
Jeg glæder mig hvertfald til sidst i april.
Birgit
Hej Birgit
Det var rigtig pænt af dig, vi skal nok gøre noget vores bedste for at fylde dig med viden :-)