Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Sælg mere på nettet" kommer til Herning

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

Tænkte på om der kommer flere af disse slags foredrag? Og muligvis steder omkring trekantsområdet? =)

Jeg kan med sikkerhed sige at det gør der ikke foreløbigt. Vi har ingen konkrete planer om det og det næste offentlige som jeg er med i, bliver tidligst til september på Iværk08 og der ved jeg endnu ikke hvad jeg laver.
Så hvis i vil høre Mikkel deMib, Sebastian Gullak og mig sammen, så er det nu eller om lang tid, eller måske aldrig, who knows...

Der er solgt 40 billetter nu og der er derfor 130 tilbage og de bliver 100 % sikkert solgt, når jeg sender mit personlige nyhedsbrev ud til 12.000 mennesker.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:57
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:03

Mange tak for gevinsten - vi ses højst sandsynligt derinde. Jeg regner også med at hive en makker med under armen.

Jeg har sendt en mail til Anja.

// Jesper Skov

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:31

Yngvi K.:

Tænkte på om der kommer flere af disse slags foredrag? Og muligvis steder omkring trekantsområdet? =)

Du får mulighed for at møde Martin allerede d. 26. april, hvis du kommer til Amiontastic i Holstebro.

mvh Hans

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:03

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Yngvi K.:

Du får mulighed for at møde Martin allerede d. 26. april, hvis du kommer til Amiontastic i Holstebro.

mvh Hans

Det er helt rigtigt, der giver jeg den også fuld gas, men det bliver ikke med e-handel.

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20

Jeg vil da ogå gerne lige sige mange tak for billetten. Glæder mig meget til at se Thorborg give den fuld gas om E-handel, og så kan jeg jo også få besøgt nogle gode venner i Jylland.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Tusind tak for et godt seminar, det var rigtigt spændende og bekræftede en del ting som jeg allerede vidste i forvejen, men var i tvivl om. Oplægende var gode, dog ikke videre tekniske, men jeg kunne forstå på det hele, at der var mange ikke-tekniske tilstede. Jeg kunne meget godt lide alle tre oplæg og at I kom med mange gode eksempler på alt det, som I snakkede om.

Til Anders fra One2Speak vil jeg gerne sige tak for et godt planlagt program, for mig gjorde det ikke noget at det hele trak lidt ud.

Også ville jeg lige hører om powerpoints-præsentationerne bliver sendt via e-mail eller skal vi holde øje med dem via Amino

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 23:01

Vil også sige - Tusind tak for et spændende seminar! Wink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:01

Selv tak, det var super med en helt fyldt sal og så mange kvikke mennesker :-)
Præsentationerne bliver mailet ud og det sker sikkert i dag :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Jeg har endnu ikke set den mail? Har i glemt at sende den eller er jeg blevet overset? 

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)