Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Sælg mere på nettet" kommer til Herning

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Så sker det som mange jyder har tigget os om, Mikkel deMib, Sebastian Gullak og jeg kommer til Jylland, nærmere bestemt Herning den 29. april med e-handels-foredraget, "Sælg mere på nettet". Da det kørte første gang i København, blev det udsolgt på 48 timer!

Her er varen:

"Er du frustreret over stagnerende omsætning, for få besøgende, lave konverteringer og en følelse af at det er op ad bakke, så kom og få en e-nsprøjtning af de helt store! Danmarks internationale søgemaskineguru, Mikkel deMib, forfatteren til AdWords Bogen, Sebastian Gullak og landets e-købmandsmester, Martin Thorborg overøser dig med konkrete råd og værktøjer, som du omgående kan implementere i din e-butik."

Normalprisen er 1.000 kr. + moms, men hvis du er Amino bruger og tilmelder dig inden den 5. april, så får du 200 kr. i rabat og betaler derfor kun 800 kr. + moms.

Tilmeld dig her:
http://eventus.trippus.se/Herning-april08_rabat

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:50

Jeg har læst i Aminos nye nyhedsbrev at jeg skal skrive hvorfor JEG gerne vil være den heldige vinder af billetter til dette arrangement. Det vil jeg gerne da e-pusher simpelthen er ganske fantastisk og hvis der kommer mere af den slags er jeg klar. DERFOR Big Smile

Hilsen Louise E

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:55

jeg læste også lige nyhedsbrevet :)

Jeg vil meget gerne med til dette arrangement, min første webshop skal åbne senest 1. august i år, og for ikke at falde i alt for mange nybegynder fælder ville det være super at kunne komme med til et arrangement som dette. 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 07:16

Jeg vil da også gerne deltage i konkurrencen. Jeg har ingen E-shop, men har i min fritid 

lavet nogle (små) for andre. Så mere viden  om emnet er altid velkommen.

Nåh ja, så bor jeg også lige i nabolaget til Unimerco Smile

Mvh.

Fra Mørke
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 20
Fra  Donovan Comics Skrevet kl. 08:28

Og som endnu en læser af nyhedsbrevet, så er jeg så sandelig også overmåde interesseret i at vinde en fribillet. Især da jeg gerne så mit fritidsforlag blive sparket ind i e-alderen og så har jeg endnu et online-projekt i kog, så det ville da virkelig være prikken over i'et.

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:20
Jeg vil gerne vinde en billet til "Sælg mere på nettet" fordi jeg har været selvstændig i tøjbranchen i mange år se www.riechristiansen.dk . Tiderne har ændret sig og jeg tror på en net butik. Jeg føler mig meget inspireret af Martin Thorborg, men har ikke taget skridtet endnu. Så måske kan "Sælg mere på nettet" give mig et spark i ............Rie.
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 09:40

Hej!

Jeg vil gerne have med til ''sælg mere på nettet!'' fordi jeg er 16 år og driver en forretning på nettet! Jeg har en okay omsætning, men har på fornemmelsen at rigtig mange kunder springer fra! Jeg har læst begge E-pucher og har fået rigtig meget ud af det, dog vil jeg hel klart få ret meget ud af fordraget!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:18

Hej.

Jeg vil vinde fordi, jeg bare SKAL sælge noget mere på nettet. Har netop fået afslag fra 2 leasingsselskaber på at lease en superduper maskine, som jeg skal bruge til min produktion. (forklaring: underskud på regnskabet og neg. egenkapital.,...... -har kun eksisteret 1 år). Så jeg skal vise dem (who ??!!), at jeg sagtens kan få det her til at køre my way. Jeg ved at min virksomhed vil blive en god forretning, men det kræver jo bare lige noget kapital og én af vejene er selvfølgelig at sælge noget mere. Så derfor Vælg mig. Tak

mvh Lone

ps. har naturligvis også læst e-pusher

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:46

Hej Amino,

Jeg vil da også gerne deltage i konkurrencen.
Martin, vælg mig fordi jeg er iværksætter. Cake

Mvh. Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03

Jeg er da helt klart også interesseret i at deltage i konkurrencen om en fribillet. Til dagligt arbejder jeg med Easy-Web samt som vikar på bl.a. en fabrik i Ringsted for at få råd til husleje osv., men ved siden af er jeg igang med at starte nogle koncepter op på nettet. Da E-pusher udkom var jeg hurtig til at købe den, og er generelt meget interesseret i markedsføring, pr og specielt online markedsføring.

Jeg afsluttede HTX sommeren 2007, og er en af de "unge" iværksættere med store drømme. Mit nye koncept, som jeg håber på at få lanceret inden for de næste par måneder, skal først køres i Danmark det næste års tid, og derefter tager jeg til Sydamerika og kan forhåbentlig ved hjælp af justeringer, lidt konakter og hårdt arbejde, sælge en hel masse derovre. Mine ambitioner for iværksætteri er helt klart at starte mine koncepter op med blik for salg i udlandet, da der er en masse lande på vej fremad med økonomi osv, og det giver en masse gode muligheder for online koncepter.

Da foredraget blev afholdt på Sjælland havde jeg ikke mulighed for at deltage, men en fribillet vil denne gang give mig økonomien til at tage rejsen til Jylland. Wink

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)