Martin du skal ikke tro på hvad de andre skriver. Det er helt klar mig der skal have om ikke 3 billetter, så én af dem! Jeg er den helt store iværksætter, det er i hvert fald hvad jeg selv føler, og jeg er ikke bange for at stå alene og prøve mig frem med koncepter som ingen andre før mig har prøvet. Jeg er den unge iværksætter du skal sætte din lid til, det er mig der skal kører vores samfund når du engang går på pension. Det er mig der skal sørge for arbejdspladeser til dine børn og børnebørn og sidst men ikke mindst er det mig og min årgang der skal tjene en helveds masse penge, så vi kan betale meget i skat og derved give dig et god ophold på et plejehjem, hvis du en dag får brug for det! :) |
Hej Martin.
Jeg vil meget gerne vinde en fribillet, da jeg igennem lang tid har beskæftiget mig med e-handel og inden længe er med til at lancere en større webshop med salg af tøj. Det handler jo om at suge så meget viden til sig som muligt, for at komme rigtig godt fra start og få kickstartet salget.
Er selv fra Herning, så byvalget er helt perfekt. Om jeg vinder skal nu ikke være altafgørende, da jeg alligevel planlægger at komme :-)