Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Sælg mere på nettet" kommer til Herning

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin du skal ikke tro på hvad de andre skriver. Det er helt klar mig der skal have om ikke 3 billetter, så én af dem! Jeg er den helt store iværksætter, det er i hvert fald hvad jeg selv føler, og jeg er ikke bange for at stå alene og prøve mig frem med koncepter som ingen andre før mig har prøvet. Jeg er den unge iværksætter du skal sætte din lid til, det er mig der skal kører vores samfund når du engang går på pension. Det er mig der skal sørge for arbejdspladeser til dine børn og børnebørn og sidst men ikke mindst er det mig og min årgang der skal tjene en helveds masse penge, så vi kan betale meget i skat og derved give dig et god ophold på et plejehjem, hvis du en dag får brug for det! :) 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:24

Hej Martin.

Jeg vil meget gerne vinde en fribillet, da jeg igennem lang tid har beskæftiget mig med e-handel og inden længe  er med til at lancere en større webshop med salg af tøj. Det handler jo om at suge så meget viden til sig som muligt, for at komme rigtig godt fra start og få kickstartet salget.

Er selv fra Herning, så byvalget er helt perfekt. Om jeg vinder skal nu ikke være altafgørende, da jeg alligevel planlægger at komme :-)

// Jesper Skov

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:47

Hej Martin

Vil som sådan gerne vinde en fribillet, men har nu købt en billet, da jeg i lang tid har haft et ønske om, at høre jeres foredrag. Nu hvor I kommer til det jyske, så måtte jeg bare sikker mig en billet. Men vinder jeg en fribillet, så skal jeg nok finde en iværksætter, som vil med til jeres spændende foredrag Wink

Gælder mig til d. 29. april!!

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:23

Som mange andre har jeg også læst nyhedsbrevet.

Grunden til jeg gerne vil til det foredrag er at jeg tidligere har efterspurgt Martin om prisen for det, og om hvor han afholdte det etc. På daværende tidspunkt var der intet fastlagt. Jeg har læst samtlige bøger fra Martin Thorborg og åbner for første gang min egen webshop d. 3. April. Jeg har selvfølgelig prøvet at tage ved lære af Martins ord. Husk, "Ikke gør som far gør, men gør som far siger". Jeg er helt vild med at høre om hvordan Martin fortæller om sine erfaringer og sin viden. Jeg ville ønkse jeg kunne overvære det foredrag. Jeg er kun 17 år gammel og har mit eget moms registrerede firma, jeg har bare ikke verdens stærkeste økonomi til sådanne foredrag. Derfor ville jeg ønske jeg kunne blive en af de heldige.

Martin, du er en kanon forfatter og iværksætter. Mit iværksætter idol er der ingen tvivl om. Havde jeg ikke læst "Iværksætter til jeg dør", havde jeg ikke været selvstændig allerede nu. Det har virkelig fået mig til at brænde 120 % for det, og lægge al min tid i det ved siden af mine studier. Jeg elsker det.

Mvh. Yngvi Karlson.

PS. Hvis nogen gerne vil følge med på min webshop, der snart åbner kan I se mere på www.Streetline.dk 

Dbh. Yngvi

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 17:44

Hejsa

Jeg kunne godt se mig selv som vinder da jeg ville skænke billetten til mor, som har mest brug for den da hende og min moster startede netbutik her for et par måneder siden. Og succesen har altså ikke været den helt store, på trods af de har deltaget på diverse messer mm.

Så hun kunne helt sikkert godt bruge billetten! så hun fik noget mere at arbejde med.

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 18:17

Jeg vil super gerne deltage fordi jeg ofte synes jeg får mere ud af en samlet præsentation af et emne som f.eks. SEO, end jeg gør ved alle de små snippets af informationer man kan finde rundt omkring på nettet. Man har nemt ved at køre sig fast i nogle klichéer, og en event som denne kan netop sparke lidt til ens egne opfattelser og åbne nye døre

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 89
Fra  Bjerre Trykkeri og Forlag ApS Skrevet kl. 18:19

Hej Martin

Jeg vil da gerne vinde den billet og tage et smut til Herning og hører dig (så kunne jeg jo også lige besøge en veninde i Holstebro).

Jeg har ikke e-handel i dag, men kunne sagtens gøre brug af det...

Mvh. Lise Bjerre
www.bjerreforlag.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:01

Hej

Ja, jeg vil selvfølgelig meget gerne en tur til Herning. Det er efter hånden noget tid siden jeg fik hjælp af dig - Martin. du gennemgik kort min shop "helsebasen.dk" og vi fik nogle gode råd, dem har vi fulgt og ikke mindst også en del af rådene fra E-Puscher. så i dag har vi en netbutik og en fysisk butik, og er nu 9 medarbejdere. vores salg er eksploderet, og idag bruger vi kun tid på at pakke, bestille og lave kedeligt adm. arbejde. men vi vil videre og hjælpen, og det der spark der skal til, tror jeg i kan give. Så derfor vil jeg gerne have fingre i en billet.

Mange hilsner fra

Jan

HelseBasen.dk

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:11

Hejsa

Jeg har tidligere hørt et af dine foredrag og syntes det var enormt opløftende.

Nu er jeg en af 10 medarbejdere i en nystiftet virksomhed, Proremus, og ansat som salgskonsulent. Jeg har ingen erfaring indenfor markedsføring og tror på at jeg vil komme et stort skridt videre hvis jeg får mulighed for at deltage i seminaret "sælg mere på nettet".

Jeg er igang med at læse E-pusher, og har allerede der fået nogle super ideer, og håber derfor også at blive en af de 3 heldige vindere til fribilletterne.

mvh

hylle

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:18

Hej Martin

Jeg vi også gerne med stor fornøjelse deltage i konkurrencen om en af de eftertragtede billetter til "Sælg mere på nettet".

Idéen til min nye e-virksomhed er på plads, SE- nummeret er i hus og resten af de "omkostningsfrie" forberedelser man kan gøre før "det endelige spring" skal/kan tages, er ved at være på plads. Banken har for en gang skyld sagt OK til både kasse og kredit. Mere heldig kan man næsten ikke være.

Det eneste jeg efterhånden mener jeg "mangler" er indsigt. Indsigt i hvordan man får gjort den perfekte idé til en succes. Selvfølgelig har jeg gjort brug af de muligheder der ligger lige til højrebenet; Amino, E-pusher, Goggle, biblioteket osv. Men det ultimative våben i kampen må være eksperterne samlet i et topprofessionelt foredrag hvor de øser ud med idéer og konkrete løsningsforslag til hvordan man sælger mere på nettet. Det nemmeste ville være at købe en billet, endda med Aminorabat. Men jeg, som indtil nu har "valgt", læs: "Konen har talt",  at bruge mine penge på andre fornuftige ting så som mad og tøj til mine børn, har i øjeblikket i de likvide midler der kræves for at kunne deltage i sådan et drømmearrangement.

Med disse ord vil jeg hæve min ene hånd og råbe: "Jeg vil gerne deltage i konkurrencen"

Venlig hilsen og forhåbentlig på gensyn

Thomas

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)